SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Premier League speler van de maand Oktober
op @ pastebinIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
ok, doe ikquote:Op maandag 5 december 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
Nee, moet je even in FB vragen voor een change.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Hij gaat er wel hard in, maar rood ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Te saai.quote:ok.quote:Op maandag 5 december 2011 22:32 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Met topscoorder Van Persie o.i.d. ?![]()
Waar de rijken willen zegevieren!quote:
Chelsea - City
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."![]()
Rare kaart maar ook rare overtreding, alsof die gaat breakdancen?Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen![]()
Dank voor de aanpassing, zal het nooit meer vergeten (denk ik)quote:
Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Als iemand zo'n grote invloed in je leven speelt spreekt dat bijna voor zich, maar graag gedaan.quote:Op maandag 5 december 2011 22:34 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Dank voor de aanpassing, zal het nooit meer vergeten (denk ik)![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef YazooW het volgende:
Tja dat doorhalen is wel erg gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:37 schreef YazooW het volgende:
Sterker nog, hij speelt ook de bal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze is wat duidelijker, speler lijkt gewoon voor de bal te gaan lijkt mij...
Maar daarna breekt ie bijna Dembele's enkel.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Zal lastig worden met 10 man.. ik denk we allemaal vast afscheid moeten nemen van ons geld.quote:Op maandag 5 december 2011 22:40 schreef inZanity het volgende:
Liverpool scoor s. Heb niet voor niks geld op jullie gezet![]()
i.i.g. wel duurquote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Morendo het volgende:
Liverpool heeft met Carroll toch dom ingekocht.
Ben er ook bang voor inderdaad..quote:Op maandag 5 december 2011 22:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Zal lastig worden met 10 man.. ik denk we allemaal vast afscheid moeten nemen van ons geld.![]()
Blunder van Reina. Murphy snijdt naar binnen en schiet, Reina laat los en Demsey schiet de rebound erin.![]()
Volgens mij is het 1-0 ?quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Het is 11 tegen 10 thuis en nog steeds faalt Fullham.Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:49 schreef Smoofie het volgende:
Het is 11 tegen 10 thuis en nog steeds faalt Fullham.Ja dat bedoel ikquote:![]()
quote:Op maandag 5 december 2011 22:50 schreef YazooW het volgende:
[ afbeelding ]Wel tamelijk beroerd verwerkt van Reina jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fulham is wat mij betreft ook maar een matig clubje.quote:Op maandag 5 december 2011 22:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kijk hoeveel balbezit lpool heeft. En die 1-0 was ook geluk.
Zeker in vergelijking met L'Pool.
Geluk of niet, netjes dat ze 3 punten pakkenIk heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
Ligt eraan hoe je het bekijkt.quote:
Wat noem jij "verdiend" ?Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.![]()
'King Kenny' is wel heel populair bij de fans, toch weet ik niet of hij nu zo'n fantastische trainer is.Die Lebenslust bringt dich um.![]()
Na vorig seizoen heeft hij er zoveel krediet bij terwijl dat toch al tegen oneindig aanzat dat ze daar ook niet anders over gaan denken.quote:Op maandag 5 december 2011 22:58 schreef Morendo het volgende:
'King Kenny' is wel heel populair bij de fans, toch weet ik niet of hij nu zo'n fantastische trainer is.![]()
Vorig seizoem begon KK erg goed, maar zijn transfers (Carroll, Downing, Henderson, Adam voor 80-90 miljoen pond samen) zijn echt zo slecht geweest. Alleen Enrique heeft hij voor een normale prijs kunnen krijgen.
Beetje geluk, maar dat was volgens mij toch echt wel een rode kaart voor Spearing. Ookal win je de bal, als je dan studs up doorgaat op iemands enkel dan is het gewoon rood.![]()
![]()
Suarez z'n middelvinger vonden ze ook niet leuk.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/16043901.stm
Hij is goed bezig daar zegTwee lopende zaken inmiddels.
all your heroes are whores![]()
Zo ziet het er wel heel nasty uit.quote:Op dinsdag 6 december 2011 11:10 schreef Monopoly_Man het volgende:
Vorig seizoem begon KK erg goed, maar zijn transfers (Carroll, Downing, Henderson, Adam voor 80-90 miljoen pond samen) zijn echt zo slecht geweest. Alleen Enrique heeft hij voor een normale prijs kunnen krijgen.
Beetje geluk, maar dat was volgens mij toch echt wel een rode kaart voor Spearing. Ookal win je de bal, als je dan studs up doorgaat op iemands enkel dan is het gewoon rood.
[ afbeelding ]
Leuke gezichtsuitdrukking Démbele trouwens
Gisteren ook weer 2 lelijke schwalbes.quote:Op dinsdag 6 december 2011 13:46 schreef sylvietjoo het volgende:
Suarez z'n middelvinger vonden ze ook niet leuk.
http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/16043901.stm
Hij is goed bezig daar zegTwee lopende zaken inmiddels.
Laatste 7 duels heeft Suarez 39x op doel geschoten waarvan 0 raak.![]()
Programma voor vanmiddag:quote:Arsenal - Everton
Bolton Wanderers - Aston Villa
Liverpool - Queens Park Rangers
Manchester United - Wolverhampton Wanderers
Norwich City - Newcastle United
Swansea City - Fulham
West Bromwich Albion - Wigan Athletic![]()
Ga zekers Arsenal effe bekijken straks
ze mogen alleen die wedstrijden wel een uurtje later laten beginnen vind ik.![]()
Jammer die had ik graag bij Liverpool gezien maar dat is wat moeilijk nu uiteraard, goede coach, vind hem wel geschikt voor de top en dat is Sunderland dus nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:01 schreef YazooW het volgende:
Martin O'Neill nieuwe manager bij Sunderland![]()
Goed om hem alweer terug te zien in de PL.![]()
Team in full: Szczesny, Djourou, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen, Song, Arteta, Ramsey, Gervinho, Walcott, Van Persie
Substitutes: Almunia, Miquel, Frimpong, Benayoun, Rosicky, Arshavin, Chamakh.
Everton: Howard, Hibbert, Baines, Jagielka, Heitinga, Neville (c), Fellaini, Coleman, Bilyaletdinov, Cahill, Saha. Bench: Mucha, Stracqualursi, Vellios, Barkley, Distin, McAleny, Gueye.
Maandag Man Shitty tegen Chelsea, ook de moeite waard.![]()
Liverpool XI vs QPR: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Adam, Henderson, Downing, Maxi, Kuyt, Suarez
QPR XI vs Liverpool: Cerny, Yojng, Gabbidon, Ferdinand, Traore, Wright-Phillips, Barton, Faurlin, Mackie, Smith, Bothroyd
--------------------------------------------------
Man United XI vs Wolves: De Gea, Smalling, Evans, Ferdinand, Evra, Nani, Valencia, Carrick, Jones, Rooney, Welbeck
Man Utd bench: Lindegaard, Fryers, Gibson, Giggs, Park, Young, Macheda
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Liverpool XI vs QPR: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Adam, Henderson, Downing, Maxi, Kuyt, Suarez![]()
Vrij aanvallend, jammer genoeg geen Bellamy ipv downing of hendersonquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:28 schreef Banaanensuiker het volgende:
Liverpool XI vs QPR: Reina, Johnson, Enrique, Skrtel, Agger, Adam, Henderson, Downing, Maxi, Kuyt, SuarezAmsterdamse Football Club Ajax - Liverpool F.C.![]()
Als Gervinho 1 op 1 is, weet je dat hij gaat missen. Hij moet daar echt op oefenen, elke wedstrijd wel 2 keer ofzo.![]()
Net als Walcott. Ook al zo slecht in 1 op 1quote:Op zaterdag 10 december 2011 16:34 schreef vaasinbloem het volgende:
Als Gervinho 1 op 1 is, weet je dat hij gaat missen. Hij moet daar echt op oefenen, elke wedstrijd wel 2 keer ofzo.![]()
Walcott is toch wel een stuk beter geworden in afmaken. Gervinho is ook gewoon te veel op zoek naar een doelpunt, terwijl hij soms beter kan afspelen.![]()
Laatste tijd zou ik niet weten. Heb hem te weinig zien spelen, maar een tijdje terug kon je bij hem ook de klok er op gelijk zetten dat hij ging missenquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:39 schreef Banaanensuiker het volgende:
Walcott is toch wel een stuk beter geworden in afmaken. Gervinho is ook gewoon te veel op zoek naar een doelpunt, terwijl hij soms beter kan afspelen.![]()
DSC4 met Arsenal - Everton ligt er hier uit, nog meer mensen die dat hebben?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zelfde probleemquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DSC4 met Arsenal - Everton ligt er hier uit, nog meer mensen die dat hebben?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jaquote:Op zaterdag 10 december 2011 16:47 schreef tostitomaatkaas het volgende:
DSC4 met Arsenal - Everton ligt er hier uit, nog meer mensen die dat hebben?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: