ze weten nu toch dat ik een speciale rol heb, dus eigenlijk heb ik niets meer te verliezen, ik kan alleen de trouwe pieten een voordeel gevenquote:Op maandag 5 december 2011 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Mocht je het overleven, de lynch, ben je dan vanavond meteen dood, omdat de complotpieten je rol ook weten.
Ok, je krijgt van mij het voordeel van de twijfel. Voor nu.quote:Op maandag 5 december 2011 23:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
met het risico dat ik uit het spel gezet word, maar met het voordeel dat we nog kunnen winnen, want ik kan mensen beschermen
ik ben namelijk muziekpiet
[ afbeelding ]
met een beetje overleg kunnen we morgenavond iemand redden
de afgelopen nachten heb ik achtereenvolgens
Timmm
Calex
en Honkeytonk beschermd, niet dat het nodig is gebleken, maar mijn bescherming kan ons een nacht meer opleveren al kost het mij wel de kop bij deze
Waarom zit jij met maffia te P'M'en?quote:Op maandag 5 december 2011 23:29 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben volgende nacht doodIk bedrijg een Maffia lid via PM dat ik de PM post
![]()
Voordat ik doodga laat ik wel weten wie het is
Omdat er eentje toegaf dat hij/zij het was. Nu moet ik nog een "legale" manier vinden om jullie dat duidelijk te maken.quote:Op maandag 5 december 2011 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zit jij met maffia te P'M'en?
Ik denk dat hij spion bedoelt. En op zich is dat niet gek, want zij tweeen zijn de enigen die zeker weten wie de spion is.quote:Op maandag 5 december 2011 23:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom zit jij met maffia te P'M'en?
Jij bent maffia en post dit uit zelfbescherming. Dat weet ik.quote:Op maandag 5 december 2011 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind honkey's gedrag een beetje apart.
Gij complottert.quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent maffia en post dit uit zelfbescherming. Dat weet ik.
Dat mensen het mogen weten:
Calex en Ijsdraakje zijn maffia.
Als IJsdraakje maffia is, moeten er hints naar te vinden zijn. Als we die nou eens gaan vinden, kunnen we der lynchen, en als ze maffia is, kan de sint vannacht CaLeX pakken.quote:Op maandag 5 december 2011 23:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent maffia en post dit uit zelfbescherming. Dat weet ik.
Dat mensen het mogen weten:
Calex en Ijsdraakje zijn maffia.
Morgen ga ik naar hints opzoek, dan ben ik toch vrij en ik kan het toch niet opbrengen om de hele godganse dag te gaan leren.quote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als IJsdraakje maffia is, moeten er hints naar te vinden zijn. Als we die nou eens gaan vinden, kunnen we der lynchen, en als ze maffia is, kan de sint vannacht CaLeX pakken.
Oke. Dan hangt of ik je geloof wat betreft ijsdraakje en CaLeX af van de hints die je richting haar kan producerenquote:Op maandag 5 december 2011 23:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Morgen ga ik naar hints opzoek, dan ben ik toch vrij en ik kan het toch niet opbrengen om de hele godganse dag te gaan leren.
En daarom stemde ik ook zo vlot op cable zeker?quote:Op maandag 5 december 2011 23:35 schreef honkeytonk het volgende:
Luister. Er zijn 2 mensen die zeker weten wie de spion is (maffia niet meegerekend)
Dat zijn Calex en Ik.
Ik weet dat ik het niet ben, dus het is Calex.
Ik confronteerde Calex ermee en hij gaf toe. Een kwartier geleden ofzo. Nu bespreekt hij dit met de overgebleven maffia en proberen ze mij verdacht te gaan maken. Vandaar die post van Ijsdraakje. God, het is zo duidelijk.
Ik zal mijn best doen je te overtuigen. Wel weet ik dat als we morgen geen maffia lynchen dat we dan zo'n beetje verloren hebben.quote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke. Dan hangt of ik je geloof wat betreft ijsdraakje en CaLeX af van de hints die je richting haar kan produceren
Nee hoor, jij wint dan.quote:Op maandag 5 december 2011 23:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen je te overtuigen. Wel weet ik dat als we morgen geen maffia lynchen dat we dan zo'n beetje verloren hebben.
Geen idee, morgen bekijk ik het beter en kijk ik ook naar de andere opties. Nu heb ik alleen nog maar naar jou gekekenquote:Op maandag 5 december 2011 23:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En daarom stemde ik ook zo vlot op cable zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |