Nee, die klik ik echt niet open.quote:Op maandag 5 december 2011 23:03 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tevens
http://www.dealextreme.com/
Ik ben niet zo thuis in dubstep, maar kwam dit laatst tegen. Geloof ik een mixje van alle stijlen, misschien vind je het watquote:Op maandag 5 december 2011 22:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Nog dubstep aanraders? Moet nog eens wat meer downloaden..
Ook leuk.quote:Op maandag 5 december 2011 23:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in dubstep, maar kwam dit laatst tegen. Geloof ik een mixje van alle stijlen, misschien vind je het wat![]()
Weet je al wat je gaat kopen?quote:Op maandag 5 december 2011 23:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben bijna blut, zaterdag komt het nog wel op. Gelukkig heb ik daarna toch geen uitgaven meer, met ouders op vakantie
Ik moet nu in mijn eentje gaan, dus ik weet niet zeker of ik nu nog naar de mwf ga of gewoon maar een weekend bij Newbie blijf, en dat ik dan in april naar eff ga... Keuzes, keuzes.quote:Op maandag 5 december 2011 23:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je al wat je gaat kopen?
Ik ga iig Hanfmet inslaan.
JA! zaterdag! voor mn verjaardag!quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef stefanhaan het volgende:
sowieso dat ik dit weend die ga maken
Dat is toch ook zo? Vorige week wilde ik een privéjet kopen van 250 miljoen. Uiteindelijk niet gekocht, dus dat heb ik toch even mooi bespaardquote:Op maandag 5 december 2011 23:02 schreef Myraela het volgende:
Ik mag van mezelf geen webshops meer openen, ik ben echt verslaafd.Zeker als ik een aanbieding zie, dan denk ik bijna dat ik er geld aan verdien als ik het koop.
Bespaard, maar je hebt het niet verdiend. Ik kan met een tas thuiskomen die van 100 naar 50 was afgeprijsd en dan het gevoel hebben alsof ik een loterij heb gewonnen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Vorige week wilde ik een privéjet kopen van 250 miljoen. Uiteindelijk niet gekocht, dus dat heb ik toch even mooi bespaardAnders was ik 250 miljoen armer geweest
dure jet dan.quote:Op maandag 5 december 2011 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo? Vorige week wilde ik een privéjet kopen van 250 miljoen. Uiteindelijk niet gekocht, dus dat heb ik toch even mooi bespaardAnders was ik 250 miljoen armer geweest
Wut?quote:Op maandag 5 december 2011 23:07 schreef stefanhaan het volgende:
sowieso dat ik dit weend die ga maken
Niet jouw smaak?quote:
Jammer. Ik verheug me al op aangeschoten, vet eten etend naar lekker folkmuziek te luisteren. En altomeisjes te spotten.quote:Op maandag 5 december 2011 23:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet nu in mijn eentje gaan, dus ik weet niet zeker of ik nu nog naar de mwf ga of gewoon maar een weekend bij Newbie blijf, en dat ik dan in april naar eff ga... Keuzes, keuzes.
Bovendien is het wel wat koud voor mijn outfit.
Ja dit klopt.quote:Op maandag 5 december 2011 22:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan als man niet zozeer een goede mening geven, maar ik kan wel prima zien wat aantrekkelijk is. ''Donker'' past gewoon beter bij mannen. Donkere ogen, donker haar, dat ziet er allemaal net iets ruwer en mysterieuzer uit dan één of andere blonde, goedlachse man met blauwe ogen uit Noorwegen.
Ik ben zo blij dat ik geen meisje benquote:Op maandag 5 december 2011 23:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bespaard, maar je hebt het niet verdiend. Ik kan met een tas thuiskomen die van 100 naar 50 was afgeprijsd en dan het gevoel hebben alsof ik een loterij heb gewonnen.
gôhquote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
En aan het eind van de maand realiseer ik me dan dat dat geld toch wel gewoon... tsja, uitgegeven is.
Ik ben me best bewust van wat ik uitgeef bij hogere bedragen. Als ik iets moet kopen van een euro of 60, zoals vandaag een nieuw senseoapparaat, dan voel ik me echt geirriteerd.quote:Op maandag 5 december 2011 23:11 schreef Myraela het volgende:
En aan het eind van de maand realiseer ik me dan dat dat geld toch wel gewoon... tsja, uitgegeven is.
Ik koop ook altijd kleine goedkope dingen, en stiekem wordt het dan heel veel jaquote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben me best bewust van wat ik uitgeef bij hogere bedragen. Als ik iets moet kopen van een euro of 60, zoals vandaag een nieuw senseoapparaat, dan voel ik me echt geirriteerd.
Kleine bedragen zijn het gevaar. Ik koop het liefst elke dag lunch van zo'n 3-4 euro en dat is maandelijks echt een groot bedrag. Niet dat ik het doe, maar dat risico loop ik soms wel en je vergeet vaak dat het zich opstapelt.
Ik heb precies het tegenovergestelde.. Het ene moment kan ik grote bedragen over de balk gooien zonder problemen en de dag erna sta ik te twijfelen of ik een broodje van 3 euro zal kopen.quote:Op maandag 5 december 2011 23:12 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ben me best bewust van wat ik uitgeef bij hogere bedragen. Als ik iets moet kopen van een euro of 60, zoals vandaag een nieuw senseoapparaat, dan voel ik me echt geirriteerd.
Kleine bedragen zijn het gevaar. Ik koop het liefst elke dag lunch van zo'n 3-4 euro en dat is maandelijks echt een groot bedrag. Niet dat ik het doe, maar dat risico loop ik soms wel en je vergeet vaak dat het zich opstapelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |