Als je gerelateerd bent aan de familie Heuff, en het betreft de volgende familie:quote:Op woensdag 30 november 2011 09:18 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jup, ligt vlak bij Tiel.
Mijn overgrootmoeder is geboren in Huize Teisterbant. Hun familie behoorde tot de meest invloedrijke aldaar. Er is 1 begraafplaats in Kapel-Avezaath, naast Huize Poelzicht, wat ook van hun was. Het is een particuliere begraafplaats, waar alleen maar de familie Versteegh en Heuff begraven ligt, de grootouders van bovengenoemde overgrootmoeder, al hun kinderen met echtgenoten en enkele kleinkinderen en achterkleinkinderen.
Huize Teisterbant, tegenwoording een Bread & Breakfast. We hebben er wel eens overnacht
[ afbeelding ]
kan je wat met deze linkjes?quote:Op maandag 12 december 2011 08:39 schreef Shaquille het volgende:
Op genlias kan ik niks vinden over mijn grootouders.
Weten je ouders de namen van hun grootouders? Dan kan helpenquote:Op maandag 12 december 2011 08:39 schreef Shaquille het volgende:
Op genlias kan ik niks vinden over mijn grootouders.
Ja, dezelfde familie, maar ik heb geen enkele Heuff in mijn voorouders zittenquote:Op maandag 12 december 2011 02:44 schreef highender het volgende:
[..]
Als je gerelateerd bent aan de familie Heuff, en het betreft de volgende familie:
http://books.google.nl/bo(...)der%20Hoeven&f=false
Dan zijn wij ook gerelateerd.
Ik heb het blauwe boekje (1923) en een oud stamboomboek als bron en daar kom ik inderdaad Versteegh, Van Steenis en Van Meeteren tegen, van Rijnberck ook maar met ck, geen Van Gameren en Van Brummelen overigens. Mijn voorouders (Van Rossum) komen uit de Betuwe, de relaties die ik gevonden heb met de genoemde families zijn allemaal uit de 16de / 17de eeuw. Ik moet even wennen aan al die opsommingen van takken, staken, e.d. maar zal eens kijken of ik het wat duidelijker in kaart kan brengen.quote:Op maandag 12 december 2011 10:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Eens zien, heb jij Versteegh, Van Rijnberk, Van Steenis, Van Meeteren, van Gameren en/of Van Brummelen in je voorouders?
Ik heb het volgende in ieder geval gevonden:quote:Op maandag 12 december 2011 16:35 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Absoluut niet!
Daarmee ben ik veel van mijn onderzoek begonnen
Anyway, ik probeerde mooi grafisch de kwartierstaat van J.A. Versteegh (mijn betovergrootvader) in beeld te brengen, maar dat lukte niet echt.
We hebben vast gezamelijke voorouders, maar ben benieuwd waar precies.
In de kwartierstaat heb ik de volgende huwelijken:
-Versteegh & Van Rijnberk (zijn ouders)
-Versteegh & Van Steenis
-Van Rijnberk & Van der Linden
-Versteegh & Van Wijck
-Van Steenis & Van Meeteren
-Van Rijnber(c)k & Van Gorcum
-Van der Linden & Van Gameren
En nog verder terug
Daar zit veel betaalde USA zooi tussenquote:Op dinsdag 13 december 2011 10:29 schreef Isabeau het volgende:
Of ik google gewoon: http://surnames.meaning-of-names.com/genealogy/outhwaite/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |