abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 december 2011 @ 20:20:43 #1
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_105223414

Welkom bij de [DEF] Herkenningsquiz.

De opzet van deze quiz is dat er plaatjes van militair materieel, wapens, schildwapens of emblemen gepost worden. Probeer de vragen zoveel mogelijk af te wisselen. Uiteraard mogen er best een paar vragen achter elkaar gesteld worden in dezelfde categorie maar doe dit niet meer dan drie keer achter elkaar.

Doel van deze quiz is om speelsgewijs de algemene kennis van eigen, vriendelijk en vijandelijk materieel te vergroten. Iedereen kan googelen, maar hier draait het om wat je weet, en om te leren.

Vermijd de vragen die té specifiek zijn, dat je weet wat de strijdleus van de eerste compagnie van het derde regiment Argentijnse pielsnuivers is fijn voor je, maar hier niet de bedoeling.

Eerlijk spel
Het spreekt voor zich dat er geen gebruik gemaakt wordt van hulpmiddelen als Google, Wikipedia en dergelijke. Zou het wel erg makkelijk maken. We letten hier goed op, dus kijk uit wat je hier doet.

De vraagsteller zegt of het antwoord goed is.
Daarna stelt degene met het goede antwoord de nieuwe vraag in bold.
Als er na een goed antwoord niet binnen 15 minuten een nieuwe vraag gesteld wordt kan iemand anders een vraag stellen om het spel door te laten gaan.

Wat is niet de bedoeling?

Plaatjes van een overdreven volledig gemodificeerd wapen, plaatjes van een russische gepantserde mijnenlegger uit de koude oorlog, prototype wapens of wapenschetsen.
Kortom, alleen plaatjes waarvan je weet dat het niet onmogelijk is om ze te raden.

Één antwoord per keer

Per vraag raad je één keer, totdat de vraagsteller zegt dat het fout is, dan mag je weer verder raden. Het
is dus niet de bedoeling dat je een paar keer achter elkaar een antwoord post, dat is niet eerlijk naar de
anderen toe. Zet ook niet meerdere antwoorden in een post als er maar om een ding gevraagd wordt.
Uitzondering op de regel: iedereen heeft wel eens een plotselinge ingeving. Je post iets en meteen
komt het juiste antwoord in je op. In dat geval mag je nog een keer posten.

Wat te doen als het topic stil ligt?

Het kan af en toe gebeuren dat het topic even stil ligt omdat iemand het antwoord niet weet of omdat de vraagsteller even verhinderd is. Dit is niet erg. Om toch de vaart erin te houden mag iemand een nieuwe vraag stellen als de vraagsteller een uur niets van zich heeft laten horen. Indien een vraag niet meteen geraden wordt en men toch door wil met het spel dan blijft deze vraag open staan. Zolang het topic nog loopt kan iemand daar antwoord op geven. Als het topic dicht is dan vervalt deze vraag.

Dit om te voorkomen dat vraagstellers te snel de antwoorden weggeven en met een nieuwe vraag komen.

Punten

De vraagsteller beslist wie het punt toebedeeld krijgt.

Voor elk goed antwoord krijg je een punt dat wordt uitgedeeld door de vragensteller. Zo krijgen we een mooie ranglijst van de beste spelers.
Het spreekt voor zich dat degene die het antwoord als eerst goed heeft het punt krijgt. Als je een punt
uitdeelt doe je dit door de naam neer te zetten van degene die het goed had, gevolgd door +1 en dit
dikgedrukt. Zo dus: gebruikersnaam +1 Geef ook de tussenstand van de (in dat topic) behaalde punten, op deze manier kan het
makkelijker geteld worden.

Spelling/Juiste versie

Ook beslist de vraagsteller of een antwoord helemaal perfect gespeld moet zijn of dat er specifiek om de juiste modificatie gaat.

Editten

EDIT JE ANTWOORD NOOIT!, ook al heb je een spelfout. Post dan gewoon een nieuw bericht waarin je je eerdere antwoord aanvult. Anders kunnen mensen denken dat je een bericht ge-edit hebt na het zien van een ander antwoord. Doe dat dus niet!

Nieuw topic
Als je de 300e post hebt gezet in een topic, open je een nieuw topic. In de OP van het nieuwe topic tel
je de punten van het vorige topic op bij de ranglijst. Ook plaats je een link naar het vorige topic.
Iedereen vindt dit vervelend, dus je zadelt er niemand anders mee op!

Ja maar, hoe maak ik dan een nieuw topic aan?

Ga naar de eerste post van het gesloten topic;
Klik op de Quote dit bericht-knop;
Kopieer de inhoud van het veld dat je dan ziet (Ctrl-C)
Open een nieuw topic, geef het de juiste titel en plak (Ctrl-V) de gekopieerde tekst in het veld;
Haal de quote-tags weg, en herstel de plaatjes (zet de verwijzing opnieuw gewoon tussen img-tags)
Plak de URL van het voorgaande topic onder de genoemde voorgaande topics
Pas de punten aan (kan ook je later doen, zodat men alvast verder kan spelen)
Klik op Invoeren en voila, een nieuw topic

VOORBEELDEN

Wat niet?

spreekt voor zich.

Hoe dan wel?
http://img841.imageshack.us/img841/3947/610xv.jpg (copy/paste deze link)
hoe heet dit complete wapensysteem?

Het antwoord is de Famas met een APAV40 geweergranaat.

Nu weet ik zeker dat hier niemand de APAV40 zou kunnen noemen, dus Famas + geweergranaat zou ook goed gerekend worden.

Famas alleen is fout, want er wordt gevraagd naar het complete wapensysteem.

Zelfde als een M16A5, zou als zijnde M16 ook goedgerekend worden.

Houdt het netjes, houdt het bekend en houdt het leuk!

Hebben?
Let's go!
:Y)

Tussenstand per [DEF] HQ #21

58 leovanw
45 AchJa
41 Clan
36 Andyy
35 Cobra4
32 Nibbit
32 thesystem
31 Hoogvlieger
29 Nobu
21 Karrs
20 jeroen25
18 Sine_Pari
17 Rave_NL
11 ErwinRommel
9 Internetheld
9 Remco026
9 Pumatje
8 TheSpaceman
8 Royyy
8 Its-Jojo-4you
7 Vortix
6 Sanchos
6 Tiger20
6 SHERMAN
6 ocf81
6 demspec
5 samthegreat5
5 Erasmo
4 Feitosa
4 ikke043
4 Mores
3 Sp3c
3 Deathwings
3 91vos
3 gierigesloeber
3 YorZor
3 TheGaffer
3 Vronsky
3 m.k
3 RonaldV
2 darkdepth
2 elilim
2 Raptor-x
2 Cherrycoke
2 captain_chaos
2 viezerdt
2 lightning_NL
2 Druid
2 Gerco94
2 Schild
2 Zandheks
2 Cousin_Eddy
1 bleiblei
1 Bob-b
1 fathank
1 halvor
1 heatseeker
1 LasTeR
1 Catch_me
1 Tommyknocker01
1 YAROON
1 Anarith
1 Drivehome
1 Esses
1 Peter1612
1 FreezePop
1 KarelVH
1 Stoeptegel
1 Thaboel
1 Mar-K
1 TheSpaceman
1 BasOne
1 moshterd

Punten behaald in vorig topic en gestegen op de ranglijst :7
Punten behaald maar niet gestegen op de ranglijst 8-)
Punten behaald en nieuw in het spel :W
Beschermheilige en opperscheidsrechter O~)

Disclaimer
Indien u niet content bent met de uitslag kunt u corresponderen met de beschermheilige en/of opperscheidsrechter.
U dient hierbij te vermelden:
A) Op hoeveel punten u denkt recht te hebben.
B) Schriftelijk bewijs van elk individueel punt toegewezen.
C) Een defensiegerelateerde haiku.
Indien een van deze punten ontbreekt zal de inzending als niet ontvangen beschouwd worden.
Indien na lang beraad is bevonden dat u geen enkele recht tot claimen had, krijgt u automatisch bericht en de door u te volgen acties. Denk aan seppuku, maar dan minder eervol.

Laatste bericht:

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:16 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat van die Anson bedoel je? Dat was niet zo heel moeilijk. Er waren maar bij de RAF twee squadrons die met Ansons met een oranje driehoek vlogen, net zoals er maar één squadron Spitfires met een oranje driehoek vloog. De Twee Anson squadrons werden al heel snel samengevoegd, omdat 321 niet aan voldoende Nederlanders kon komen. Dus bleef 320 over. Zo is het ook algemeen bekend dat een oranje driehoek op een Spitfire automatisch 322Sqn betekent.

Het is heel simpel: een oranje driehoek op een vliegtuig in WW-II is automatisch Nederland. Je hoeft dan alleen nog maar een vliegtuig te herkennen. Toegegeven, een Anson is lastig, maar ik had net vorgie week RAF Silloth op mijn site gezet, en 320 en 321 waren daar allebei korte tijd gestationeerd. Dus ook bij mij was het geen parate kennis, ik had het toevalllig net gelezen. :)

[ Bericht 40% gewijzigd door Cobra4 op 06-12-2011 10:21:16 ]
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 5 december 2011 @ 20:32:26 #2
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105224146
Ik ben geinspireerd geraakt door het vorige topic!
Dus ben eens gaan spitten in mijn mat herk map...

Kom ik hier een T-62 tegen! In Nederlands bezit.. bestuurd door Nederlanders.
Op de achtergrond staat een volkswagen combi..tot wanneer zijn die in gebruik geweest in de KL ?

wistenjulliedit?
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_105224536
Ik wil de totale stand zien ;)

Ik vind het voorstel met alleen vliegtuigen etc wat mager, Bij herkenning moest je ook de emblemen kennen, de ROT van de Sovjets, Polen etc, zelfs silhouetten van voertuigen moest je van afstand kunnen herkennen.
  maandag 5 december 2011 @ 20:39:01 #4
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105224576
Clan,die vraag van mij boven jou post is voor jou!
pi_105227317
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef Pumatje het volgende:

Op de achtergrond staat een volkswagen combi..tot wanneer zijn die in gebruik geweest in de KL ?

wistenjulliedit?
Ik weet niet wat precies de vraag is.
"Tot wanneer zijn de Volkswagen busjes in gebruik geweest?"
pi_105227568
meneren de modjes, kunnen jullie dit topic even sticky maken?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  maandag 5 december 2011 @ 21:26:19 #7
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_105227658
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:32 schreef Pumatje het volgende:

wistenjulliedit?
Ik heb ook wel eens kopieën van Russische helmen gezien die volgens de overlevering voor oefendoeleinden gebruikt zouden zijn, het fijne weet ik er niet van.
  maandag 5 december 2011 @ 21:32:08 #8
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105227951
Dat we een T-62 hadden in "operationele" staat..

en tot wanneer de vw combi's in gebruik waren.
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:07:08 #9
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_105236506
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:38 schreef Clan het volgende:
Ik wil de totale stand zien ;)

Ik vind het voorstel met alleen vliegtuigen etc wat mager, Bij herkenning moest je ook de emblemen kennen, de ROT van de Sovjets, Polen etc, zelfs silhouetten van voertuigen moest je van afstand kunnen herkennen.
Herkenning bij de KL misschien, maar bij de KM en de KLu vielen die emblemen er buiten. Silhouetten van voer-, vlieg- en vaartuigen, nationaliteitskentekens, dat zijn de belangrijkste dingen, maar emblemen/squadron-identificatie? :N
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:08:25 #10
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_105236543
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 21:32 schreef Pumatje het volgende:

Die T-62 was dan alleen voor evaluatie doeleinden. En Combis reden tot 2003-2004, zoiets. AFAIK zijn ze er bij de gehele krijgsmacht in één keer utgegaan, toen transport 'paars' werd.
- Privacy Matters
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:23:10 #11
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105240658
Hoe kwamen ze aan die t-62 dan, weet je dat ook?
En em.. bij KL kun je op manschappen niveau in ieder geval ook de herkenning vergeten.
Russische voertuigen word wat behandeld..meer niet.
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:04:56 #12
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_105241704
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:23 schreef Pumatje het volgende:
Hoe kwamen ze aan die t-62 dan, weet je dat ook?
Ik gok dat ie uit Oost Duitsland kwam. En anders een van onze nieuwe bondgenoten.
quote:
En em.. bij KL kun je op manschappen niveau in ieder geval ook de herkenning vergeten.
Russische voertuigen word wat behandeld..meer niet.
Bij KLu en KM hing het van je vak af. De meeste vakboeren hoeden het niet te kunnen. Maar de Object Grond Verdediging (OGRV) van de KLu moest het bijvoorbeeld weer wel, net zoals de mensen van de GGW. Geen idee hoe het nu is, dit was 10 jaar geleden.
- Privacy Matters
pi_105242601
Dit topic maar even aan de reeks gekoppeld. ;)

En Ronaldv, ik heb ook maar even de vaste OP geplaatst. Heb je gewoon een nieuw topic geopend ipv de "open nieuw deel" knop te gebruiken?

[ Bericht 34% gewijzigd door Cobra4 op 06-12-2011 10:05:34 ]
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_105243258
En ik heb de stand maar even aangepast.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:53:39 #15
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_105244301
Niet dat ik ooit iets 'herkend' heb, maar vind het toch een leuke reeks!
Dus stop the talking en ga es ff door met dat spelletje van jullie ja!
Curiousity is a curse...
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:03:06 #16
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105246656
Nou zeg het mij dan maar... welk type tankje is dit?

There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
http://www.dutchdefencepress.com
  dinsdag 6 december 2011 @ 12:59:15 #17
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105248500
Die is leuk, maar laat ik wel even aan me voorbij gaan ;)
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:20:31 #18
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105249243
nja! sorry... doe hem toch :P
T-35!

welke tank is dit?

dinsdag 6 december 2011 @ 13:28:09 #19
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_105249516
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 12:03 schreef leovanw het volgende:
Nou zeg het mij dan maar... welk type tankje is dit?

[ afbeelding ]
Ik wou T28 zeggen, maar die mist inderdaad de vierde toren op het achterdek.
  dinsdag 6 december 2011 @ 13:28:19 #20
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105249522
quote:

dit is hem btw

dinsdag 6 december 2011 @ 14:53:51 #21
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105252814
Idd, de T-35...

Pumatje +1
There is no 'I' in TEAM and life is way to short for only dreaming... So live it to the MAX! FOR THOSE WHO UNDERSTAND WHAT YOU DO, NO EXPLANATION IS NECESSARY. FOR THOSE WHO DON’T, NONE IS POSSIBLE.
  dinsdag 6 december 2011 @ 14:58:18 #22
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105252978
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:20 schreef Pumatje het volgende:
T-35!

welke tank is dit?

[ afbeelding ]
:P Zal ik deze doen?.... Neuuhhhh, toch maar niet, is te makkelijk. ;) Was trouwens wel een mooie demonstratie waarbij ik dit beestje 'live' zag tijdens de IDEX in Abu Dabi. Wat gaat de tijd toch snel, dit is volgens mij al weer zo'n tien jaar geleden of zelfs nog langer. Suc6 folks... ^O^
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:01:37 #23
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105253116
jij was daarbij? nais

weet nu niet of shotora nu een na of voordeel is...
de "reflectors' bieden een enorm mooi doelwit... daarnaast maakt de tanks zich erg herkenbaar, verraad makkelijker positie en het is makkelijker richten... 2 makkelijke referentiepunten voor het midden van de tank goed te blijven volgen, daarnaast is het enkel bruikbaar tegen ir en radio geleide raketten.
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:02:51 #24
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105253172
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:28 schreef Pumatje het volgende:

[..]

dit is hem btw

[ afbeelding ]
Dit is een door de Israeli's buitgemaakte T-62. Wij hadden vroegahhh in Seedorf om de zoveel jaar een tentoonstelling met massa's (rijdend) buitgemaakt spul van Soviet makelij... Ook deze tank behoorde daartoe. Ik ga wel een keer een lading foto's van die evenementen op de kazerne inscannen en plaatsen...
  dinsdag 6 december 2011 @ 15:03:22 #25
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105253197
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef Pumatje het volgende:
jij was daarbij? nais
Iedere twee jaar...
pi_105255277
quote:

Die tank heb ik nooit gezien, ik neem aan dat die ergens in depot stond?

De VW busjes zijn er niet meer? Ik heb er privé nog vaak handig gebruik van gemaakt.
  dinsdag 6 december 2011 @ 21:03:24 #27
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_105270002
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 15:54 schreef Clan het volgende:

[..]

Die tank heb ik nooit gezien, ik neem aan dat die ergens in depot stond?

De VW busjes zijn er niet meer? Ik heb er privé nog vaak handig gebruik van gemaakt.
De baas rijdt tegenwoordig liever in franse meuk zoals laguna's en trafics rond
  dinsdag 6 december 2011 @ 23:41:30 #28
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_105278921
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:52 schreef Cobra4 het volgende:
Dit topic maar even aan de reeks gekoppeld. ;)

En Ronaldv, ik heb ook maar even de vaste OP geplaatst. Heb je gewoon een nieuw topic geopend ipv de "open nieuw deel" knop te gebruiken?
Joh, er komen zo veel 'handige knopjes' dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Daarvoor zit ik te weinig op FOK tegenwoordig. Maar ik let volgende keer wel even beter op. :)
- Privacy Matters
pi_105280969
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 13:20 schreef Pumatje het volgende:
T-35!

welke tank is dit?

[ afbeelding ]
Niet gewoon een T-90?
Blood Sugar Sex Magik
  woensdag 7 december 2011 @ 02:33:32 #30
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105282624
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 00:38 schreef hoogvlieger het volgende:

[..]

Niet gewoon een T-90?
:N Bij lange na niet... think again... c_/
pi_105283663
T-84
  woensdag 7 december 2011 @ 22:37:40 #32
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105319169
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 08:32 schreef Sine_Pari het volgende:
T-84
jij was zeker ook aanwezig op die demo..ofwat :P ?
pi_105327217
Negative, maar tijdens een dienstreisje al eens eerder een Pakistanse T-84 gezien. ;)

Hoe heet het voertuig in het volgende filmpje?
  donderdag 8 december 2011 @ 12:11:22 #34
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105332896
^O^ Dit is inderdaad een machtig voertuig. Waar tanks blijven steken, ploetert deze (ridder ;) ) met het grootste gemak verder. Ook op het water voelt het zich thuis. Wordt nog steeds gebruikt, zowel militair als civiel. Een heel mooi voertuig... Ben benieuwd wie de bijnaam en type ervan weet... c_/
  donderdag 8 december 2011 @ 22:49:15 #35
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105358644
kwil em hebben...

I'll be unstoppable!
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:38:22 #36
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_105375386
Leuke bak, hoe dat ie heet.. geen idee. :)
  vrijdag 9 december 2011 @ 16:27:09 #37
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105381526
Zeg het maar Sine, want ook dit gaat hem voor de meeste onder ons hier niet worden ben ik bang voor...
  vrijdag 9 december 2011 @ 17:16:27 #38
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_105383249
sine, hoe gaaf ik het voertuig ook vind, we willen het voor iedereen leuk houden, en wat meer materiaal herkenning. ;) dit is echt te specifiek
pi_105408451
Het is de DT-30 Vityaz (Витязь = Ridder)

Oaky andere vraag dan maar, welk voertuig is dit?
  zaterdag 10 december 2011 @ 13:48:46 #40
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105413538
Ik vond je vorige iig een mooie om het een x in een filmpje te verpakken... beter beeld kan je er niet bij krijgen, toch?

Ook deze is een goeie. Echt iets voor de oudgedienden en veteranen onder ons. Die moeten er iig vaak mee te maken hebben gehad. Vooral in de materiaal herkenningslessen voordat ze werden uitgezonden... Dit is dus een makkie :Y ... anders hebben ze zitten slapen tijdens die lessen, toch?
  zaterdag 10 december 2011 @ 19:05:00 #41
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_105423375
Volgens de naam van het plaatje is het een m80-a
  zaterdag 10 december 2011 @ 23:32:03 #42
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105435807
*O*... oh nee, toch niet.... -O- while something is missing...
  zondag 11 december 2011 @ 15:10:24 #43
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_105453872
Missing? Het is toch gewoon een M80? :?
pi_105460479
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 15:10 schreef Nobu het volgende:
Missing? Het is toch gewoon een M80? :?
Als ik al zo'n makkie post wil ik ook de volledige naam ;)
  maandag 12 december 2011 @ 11:16:03 #45
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105486652
Was mij trouwens nog niet eens opgevallen, dat de naam al was te zien... zat ik zelf dus gewoon te slapen....
  maandag 12 december 2011 @ 17:05:13 #46
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_105498843
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:16 schreef leovanw het volgende:
Was mij trouwens nog niet eens opgevallen, dat de naam al was te zien... zat ik zelf dus gewoon te slapen....
Mensen die bronnen gaan raadplegen zoals bronlocaties zijn natuurlijk ook niet echt meer bezig met 'herkennen'.

Een ieder die dit spelletje speelt zoals het hoort zal dus al niet bij elke plaatje de rechtermuisknop gaan indrukken. :+
Curiousity is a curse...
pi_105499177
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:05 schreef Amootje het volgende:

[..]

Mensen die bronnen gaan raadplegen zoals bronlocaties zijn natuurlijk ook niet echt meer bezig met 'herkennen'.

Een ieder die dit spelletje speelt zoals het hoort zal dus al niet bij elke plaatje de rechtermuisknop gaan indrukken. :+
Zodra je muis toevallig over het plaatje gaat verschijnt de URL al ;)
  maandag 12 december 2011 @ 17:16:52 #48
118523 Amootje
Fearless. Blameless
pi_105499329
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef Royyy het volgende:

[..]

ohja :')
Curiousity is a curse...
  maandag 12 december 2011 @ 18:14:14 #49
102442 demspec
Tequilla suicide
pi_105501503
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef Royyy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 13 december 2011 @ 05:24:50 #50
304398 leovanw
No Message No Mission
pi_105524006
Jammer, ik had hier zoals gezegd iets meer van de oud Yugo-gangers verwacht. Die moeten hem toch een keer tegen zijn gekomen of iig tijdens de materiaal herkenningslessen gedurende hun MGI gehad hebben. Het is namelijk de in Joegoslavië ontwikkelde en geproduceerde BVP M-80. Door zijn andere bewapening en 5 ipv 6 loopwielen overigens niet te verwarren met de Russische BMP 1 of -2... Hij lijkt er voor de leek wel veel op... Maar zelfs die is niet genoemd... Dus ik denk dat dit topic een beetje aan het doodbloeden is of, dat er gewoon geen belangstelling meer voor is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')