Er werd net wel gebeld wat mn favoriete enge film is?quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
begint er op de achtergrond dreigende muziek te spelen? zo ja, dan zit je misschien in een slechte horrorfilm
Knibbel knabbel knuisje, wie komt er in mijn kruisje?quote:
denk dat als je spaarlampen die niet gedimd mogen worden op een dimmer gooit dat je dat wel merkt, met al dat geknipper en geknetter.quote:Op maandag 5 december 2011 21:46 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Als 't oude lampjes zijn kan 't zijn dat ze heul niet op een dimmer mogen.
quote:Op maandag 5 december 2011 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er werd net wel gebeld wat mn favoriete enge film is?
Vandaag niemand meer hoorquote:Op maandag 5 december 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie komt er in mijn kruisje?
sorryquote:Op maandag 5 december 2011 21:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuisje, wie komt er in mijn kruisje?
Jaquote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en het gebeurde plotseling? en tegelijkertijd?
Ik had m'n dimmer altijd voluit staan. Ging pas mis toen ik de dimmer gebruikte waarvoor hij bedoeld wasquote:Op maandag 5 december 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
denk dat als je spaarlampen die niet gedimd mogen worden op een dimmer gooit dat je dat wel merkt, met al dat geknipper en geknetter.
Bruine vloed.quote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
sorryik wou er chocolade in doen
Ah ja, bij voluit is het gewoon 't zelfde als lichtknopje-aan natuurlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Ik had m'n dimmer altijd voluit staan. Ging pas mis toen ik de dimmer gebruikte waarvoor hij bedoeld was
lijkt me sterk dat als twee lampen vanaf twee verschillende dimmers exact tegelijkertijd dat doen dat het dan aan de lampen of de dimmer ligt, andere dingen in het huis doen het wel normaal?quote:Op maandag 5 december 2011 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaHeb ze wel tegelijk erin gedaan
Nee maar ze zitten er nu ruim een maand in, en op volle stand zijn ze ineens de helft van de felheid zeg maarquote:Op maandag 5 december 2011 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
weet je zeker dat ze op een dimmer mogen dan?
natte cat fartsquote:
Ja!quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt me sterk dat als twee lampen vanaf twee verschillende dimmers exact tegelijkertijd dat doen dat het dan aan de lampen of de dimmer ligt, andere dingen in het huis doen het wel normaal?
bizar, en ze knipperden altijd als als je ze dimt?quote:Op maandag 5 december 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee maar ze zitten er nu ruim een maand in, en op volle stand zijn ze ineens de helft van de felheid zeg maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |