Sterkte en beterschap voor Moquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed! Kom er net vandaan. Moe, erg moe. En zijn wond doet behoorlijk pijn. Dus ik ben naar de zuster gelopen om meer medicatie (dat was om 19u) en toen zou ze eraan komen, maar om 20u was ze er nog niet
Anyway, tegen Mo gezegd dat hij het zelf even moest zeggen.
Hoesten kan ook niet want pijn
Hij moet vanaf de operatie 72u aan de AB liggendus alst goed is Woensdag aaf zu hause
Da's dan een fikse ontsteking geweest, als hij nu nog aan de AB moet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed! Kom er net vandaan. Moe, erg moe. En zijn wond doet behoorlijk pijn. Dus ik ben naar de zuster gelopen om meer medicatie (dat was om 19u) en toen zou ze eraan komen, maar om 20u was ze er nog niet
Hij moet vanaf de operatie 72u aan de AB liggendus alst goed is Woensdag aaf zu hause
Doen ze niet altijd een paar dagen AB na een blindedarmoperatie? Ik heb er ook nul verstand van hoorquote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan een fikse ontsteking geweest, als hij nu nog aan de AB moet.Maar hij is ook ontzettend snel ziek geworden he. Woensdag naar huis is goooood.
Hopelijk op tijd hersteld voor een revalidatieweekje in het Skone Limburg.
Ja. Sowieso, want ze konden het niet af met een laproscopie, dus ze hebben het op de klassieke manier moeten doen. En ze denken dus, dat hij 3 weken geleden toen hij met zijn ouders uit zou gaan maar niet ging vanwege heftige buikpijn, toen al bezig was maar nooit door heeft gezet.quote:Op maandag 5 december 2011 20:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's dan een fikse ontsteking geweest, als hij nu nog aan de AB moet.Maar hij is ook ontzettend snel ziek geworden he. Woensdag naar huis is goooood.
Hopelijk op tijd hersteld voor een revalidatieweekje in het Skone Limburg.
Heftig hoor, maar goed, nog 2 dagen en dan heb je een zieke man over de vloerquote:Op maandag 5 december 2011 20:42 schreef Qwea het volgende:
GMTAquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
Doen ze niet altijd een paar dagen AB na een blindedarmoperatie? Ik heb er ook nul verstand van hoor
Beterschap aan Mo (en sterkte aan Q; een zielige man op de bank is een uitdaging)
Zou best kunnen.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja. Sowieso, want ze konden het niet af met een laproscopie, dus ze hebben het op de klassieke manier moeten doen. En ze denken dus, dat hij 3 weken geleden toen hij met zijn ouders uit zou gaan maar niet ging vanwege heftige buikpijn, toen al bezig was maar nooit door heeft gezet.
Thnx voor de beterschap. En ik moest jullie bedanken voor de kaart, onwijs lief zei diequote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doen ze niet altijd een paar dagen AB na een blindedarmoperatie? Ik heb er ook nul verstand van hoor
Beterschap aan Mo (en sterkte aan Q; een zielige man op de bank is een uitdaging)
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik ben geen goede huisvrouw is geblekenquote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heftig hoor, maar goed, nog 2 dagen en dan heb je een zieke man over de vloer
O joy
Proest. Ik ben sowieso geen goede huisvrouwquote:Op maandag 5 december 2011 20:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een keer gehad. Ik ben geen goede huisvrouw is gebleken.
Dan hoop ik voor Mo dat jij geen onrustige slaper bent.quote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
Ziek of niet, Woensdag aaf is hopelijk mijn bed weer warm
Ik wel, qua koken en opruimen en zo. Maar zieke mannen vind ik maar aanstellersquote:Op maandag 5 december 2011 20:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Proest. Ik ben sowieso geen goede huisvrouw
Mehehehe.quote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor Mo dat jij geen onrustige slaper bent.
Ooh neuh, opruimen niet, koken opzich wel.. maar de rest, mhaaaaaawquote:Op maandag 5 december 2011 20:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel, qua koken en opruimen en zo. Maar zieke mannen vind ik maar aanstellers.
Oh, die mannen heb ik nooit. Ik heb altijd van die kinderen die wanneer ze een griepje hebben nog met zwak stemmetje bellen of ik ze alsjeblieft zo'n lekker soepje wil brengen en hun kussen op wil kloppenquote:Op maandag 5 december 2011 20:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh neuh, opruimen niet, koken opzich wel.. maar de rest, mhaaaaaaw
Mo valt gelukkig over het algemeen wel mee. Die heeft er een schijthekel aan om afhankelijk te zijn, die gaat eerst alles zelf doen en pas als hij verrekt van de pijn eens vragenHad ie beter wat eerder kunnen doen
Ja, hij verveelt zich de touwtyfus. Maar hij is ook heel moe. Dus als hij een serie heeft gekeken is hij weer bekaf.quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef Muis006 het volgende:
Qwee wat fijn om te horen!
Verveelt ie zich niet?
Ik heb trouwens net ep 6 gekeken
Dus je zingt ook geen Soft Kitty?quote:Op maandag 5 december 2011 20:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, die mannen heb ik nooit. Ik heb altijd van die kinderen die wanneer ze een griepje hebben nog met zwak stemmetje bellen of ik ze alsjeblieft zo'n lekker soepje wil brengen en hun kussen op wil kloppen.
Fuck dat, ik ben je moeder niet.
Ja van PPquote:Op maandag 5 december 2011 20:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, hij verveelt zich de touwtyfus. Maar hij is ook heel moe. Dus als hij een serie heeft gekeken is hij weer bekaf.
Ep 6van PP?
Van mijn zangstem gaat niemand zich beter voelenquote:
Zolang je maar niet gaat stofzuigenquote:Op maandag 5 december 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Van mijn zangstem gaat niemand zich beter voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |