En dan door naar Eliesje zeker.quote:Op maandag 5 december 2011 22:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moest nog allemaal telefoontjes doen, maar volgende keer jat ik het bij jou op de bank
Wat is dat?quote:Op maandag 5 december 2011 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
EENS!
zij heeft een warmwater dildo, dat is pas marginaal
dat is een soort piemol die je in warm water moet opwarmen als je ongesteld bent, en dat moet je dan naar binnenproppen en dat werkt tegen de pijnquote:
pijnverzachtend hmm?quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is een soort piemol die je in warm water moet opwarmen als je ongesteld bent, en dat moet je dan naar binnenproppen en dat werkt tegen de pijn
klinkt als een ontzettend moeilijke oplossing voor een simpel probleemquote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is een soort piemol die je in warm water moet opwarmen als je ongesteld bent, en dat moet je dan naar binnenproppen en dat werkt tegen de pijn
WTF, nee toch?quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plaatje dr vanWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ohquote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat moet makkelijker kunnenquote:Op maandag 5 december 2011 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
klinkt als een ontzettend moeilijke oplossing voor een simpel probleem
Ja, zeg, maar.... er moet toch ook wat uit dat hol waar je hem inpropt? Het lijkt me erg.... onhygiënisch.quote:Op maandag 5 december 2011 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een Eckte Rode Ridder zoeken.quote:
tis niet voor uren he, gewoon ff voor als je erg veel pijn hebtquote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zeg, maar.... er moet toch ook wat uit dat hol waar je hem inpropt? Het lijkt me erg.... onhygiënisch.
jawelquote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar het is toch niet écht als pijnverzachting bedoeld?
Het blijft wel langer warm danquote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, zeg, maar.... er moet toch ook wat uit dat hol waar je hem inpropt? Het lijkt me erg.... onhygiënisch.
wat als je nou 2 dagen nonstop pijntjes hebt?quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis niet voor uren he, gewoon ff voor als je erg veel pijn hebt
Een beetje man doet dat wel jaquote:
Als ik flink pijn heb, heb ik niet echt behoefte om dat ding klaar te maken en erin te douwen. Doe mij maar paracetamol.quote:Op maandag 5 december 2011 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tis niet voor uren he, gewoon ff voor als je erg veel pijn hebt
Dan moet je ff oefenen op het lopen naar je werkquote:Op maandag 5 december 2011 22:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wat als je nou 2 dagen nonstop pijntjes hebt?
Voor voor, tijdens en na de menstruatiequote:Op maandag 5 december 2011 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
http://www.overgang-menop(...)jt66wCFQQj3godT1cnOA
linkje van de warmwaterdildo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |