Waarom quote je mij? Ik zie je gezichtsuitdrukking niet goed.... het is zo schemerig bij jou.quote:
die hebben heul geen handenquote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik tril als een getraumatiseerd goudvisje
quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waarom quote je mij? Ik zie je gezichtsuitdrukking niet goed.... het is zo schemerig bij jou.
Ow, moving up dus.quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
na een invatie van irritante pubers uit ONZ weggelopen
ik ben vergeten wat je zei EN volgens mij heb ik vinnen... denk ik...... wat typ ik?quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die hebben heul geen handen
- en maar 10 seconde geheugen
quote:
En waar moeten wij nu heen vluchten?quote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
na een invatie van irritante pubers uit ONZ weggelopen
Nou, wacht maar tot ze ons soms ietwat puberale gedrag gaan tegenkomenquote:
wie ben jijquote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben vergeten wat je zei EN volgens mij heb ik vinnen... denk ik...... wat typ ik?
zo erg als daar kan het vast niet zijnquote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, wacht maar tot ze ons soms ietwat puberale gedrag gaan tegenkomen![]()
Dat zou je niet vertellenquote:Op maandag 5 december 2011 21:43 schreef Cat22 het volgende:
Of jat Ing je stroom zodat ze haar rekening kan halveren?
Zelfs met m'n kacheltje is het bijzonder koud. Ril me de vinketquote:Op maandag 5 december 2011 22:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik tril als een getraumatiseerd goudvisje
ik las slavinkquote:Op maandag 5 december 2011 22:06 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Zelfs met m'n kacheltje is het bijzonder koud. Ril me de vinket
quote:
je bent zelf een slavinkquote:
40+quote:Op maandag 5 december 2011 22:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En waar moeten wij nu heen vluchten?
Ga weg jij oma!quote:
tis geen stoelendansquote:
Ik heb heul niks verteld, ik stelde een vraag.quote:
Nee danku.quote:Op maandag 5 december 2011 22:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
als ik een slavink was, at ik mezelf op.. who's with me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |