Dat mag natuurlijk, maar hoeft niet hoor. Zo lang het verhaal maar het thema 'Kerst zal nooit meer hetzelfde zijn' heeft.quote:
Oh oke, niet gezien. Bedanktquote:Op woensdag 14 december 2011 11:45 schreef DaMart het volgende:
De links werken hier ook niet meer. Dat is ook een topic uit 2008, dus de filmpjes zijn waarschijnlijk offline gehaald inmiddels. Ik sluit dat topic dus, want zo hebben we er toch niets meer aan.
Het niveau viel me niet tegen...er zaten aardig wat goede verhalen bij....!quote:Op zondag 18 december 2011 16:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ga ervan uit dat dat morgenavond zal zijn. De jury is nu alles aan het lezen en beoordelen.
Het wordt dus ietsje later dan gepland, maar in de ochtend weet je welke verhalen genomineerd zijn en wordt het stemtopic geopend.quote:Op zondag 18 december 2011 16:30 schreef Tink89 het volgende:
Hoe laat wordt morgen de top 10 bekend gemaakt?
Xx
We wachten nog even op een klein puntje dat moet worden afgestemd m.b.t het stemmen dat vandaag begint, maar als dat rond is, dan verschijnen de nominaties hier. Nog eventjes geduld dusquote:
Dat kunnen we zo wel raden hoor: Ik denk dat papa en mama gelijk hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2011 17:16 schreef Tink89 het volgende:
Jeeej! Ik ben genomineerd
Mag vast niet zeggen met welk verhaal, omdat dat onder stemmen werven valt, maar ik ben hoe dan ook blij![]()
Xx
Zonder aan te geven of je gelijk hebt of niet: Hoe kun je dat nou raden? :squote:Op dinsdag 20 december 2011 17:28 schreef OeJ het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo wel raden hoor: Ik denk dat papa en mama gelijk hebben.
sportief!quote:Op dinsdag 20 december 2011 16:42 schreef kerstverpester het volgende:
Genomineerden gefeliciteerd!
Mijn verhaal is dit jaar helaas niet genomineerd.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:14 schreef Claro het volgende:
mooi dan Bennootje en Tinkerbell.
Hoe zorgen we er voor dat er meer gestemd wordt! Lijkt me interessanter dan dit soort bijdehandjes.
Mij valt in ieder geval op dat op de frontpage er nauwelijk aandacht aan besteed wordt. Wellicht daar in ieder geval een kans.
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja wel vreemd dat er zo weinig mensen stemmen. Is dat altijd bij stemwedstrijden, of alleen nu omdat er zoveel () gelezen moet worden?
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:17 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb sowieso in mijn "standaard" topics even iedereen gevraagd te stemmen (zonder mijn verhaal te vermelden natuurlijk) en 't Topic staat in m'n signature...
Xx
quote:Op donderdag 22 december 2011 18:21 schreef Claro het volgende:
[..]
Mooi! Niet genoeg, je wilt toch meer dan 8 a 10 stemmers?
In mijn optiek:
1. Op frontpage moet tekst aangepast worden.
2. Aparte button om te stemmen. (gelijk aan verkiezingen)
3. Aandacht bij de columnisten van FOK voor deze stemming. (doen ze ook als er een colunnisten bijeenkomst is dus een soort van banner)
Ja zeg, ik zit niet in de marketing en communicatie maar dit vind ik zonde. Prachtige verhalen die niet gelezen worden....
Er staat inmiddels een nieuw bericht bij sitenieuws op de FP. Stemmen gebeurt al vele jaren op deze manier, maar als er suggesties zijn hoe stemmen makkelijker of beter kan, dan horen we dat natuurlijk graagquote:Op donderdag 22 december 2011 18:27 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Vind deze manier van stemmen ook wel omslachtig ja en er mag idd wat meer aandacht aan besteed worden. Had bijna zelf de wedstrijd gemist dit jaar, terwijl ik vorig jaar 1e en 4e was *publiek en vakjury*.
Edit: Maar hoort dit niet in het Wedstrijdtopic en feedback?
Volgens mij is dat in het verleden nog niet voorgekomen, maar we zouden ofwel kunnen kijken naar welk verhaal gemiddeld per stem de meeste punten kreeg, of welk verhaal het vaakst in een stemlijstje stond. Maar dat is iets waar nog geen scenario voor klaar ligtquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:06 schreef Tink89 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee verhalen samen op nummer 5 staan?
Xx
Hihi, ik vroeg het me gewoon af, het gaat nu tussen sommige verhalen enorm gelijk op namelijk... *oeh, ik vind het zo spannend*quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in het verleden nog niet voorgekomen, maar we zouden ofwel kunnen kijken naar welk verhaal gemiddeld per stem de meeste punten kreeg, of welk verhaal het vaakst in een stemlijstje stond. Maar dat is iets waar nog geen scenario voor klaar ligt![]()
.
Dat hangt dus ook af van het aantal verhalen in de top vijf qua punten, maar stemmen kan tot 16:00 uur, dus ergens tussen 16:00 uur en 20:00 uur zou haalbaar moeten zijnquote:Op vrijdag 23 december 2011 14:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hihi, ik vroeg het me gewoon af, het gaat nu tussen sommige verhalen enorm gelijk op namelijk... *oeh, ik vind het zo spannend*
Hoe laat verwacht je morgen de uitslag?
We hebben even overlegd en wanneer meerdere verhalen evenveel punten hebben, eindigt het verhaal met de meeste stemmen hoger. Stel dat op nummer 5 2 verhalen staan, waarvan eentje 4 keer in een lijstje is genoemd en het andere 5 keer, dan wint dat laatste verhaal dus het prijzenpakket.quote:Op vrijdag 23 december 2011 14:06 schreef Tink89 het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee verhalen samen op nummer 5 staan?
Xx
Ja, de juryvoorzitter gaat de juryrapporten nog plaatsenquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:05 schreef kerstverpester het volgende:
Worden de juryrapporten hier geplaatst eigenlijk?
(en feli winnaars!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |