SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SuperHarregarre voor plaatje
Maanvis Plaatje 2
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153208quote:
Wtf is dit? Wat een debielen.quote:
Ik zat op OSVquote:RTL Nieuws | 05 december 2011, 13:13
Voetballer gehoord over mishandelen supporter
Een 32-jarige Amsterdamse voetballer wordt door de politie gehoord over de ernstige mishandeling van een 77-jarige voetbalsupporter, zaterdag in Amsterdam-Noord. De toeschouwer raakte hierdoor in coma.
fotoFoto
Voetballer gehoord over mishandelen supporter
Het is niet bekend of het slachtoffer in levensgevaar verkeert.
Voetballer trapte toeschouwer
De politie arresteerde de verdachte gistermiddag. Tijdens een wedstrijd tussen OSV en Sporting Noord werd de supporter getrapt, aldus een ooggetuige. De man, supporter van OSV, zou zich instemmend hebben uitgelaten over de beslissing van de scheidsrechter om de speler een rode kaart te geven. De voetballer van Sporting Noord zou daarop door het lint zijn gegaan.
OSV geeft geen commentaar
Op de website van voetbalvereniging OSV, waar het incident zaterdag plaatshad, heeft het bestuur in een verklaring geschreven dat het de media niet te woord staat. "Dit is zeker niet omdat wij geen mening hebben over hetgeen is voorgevallen maar om mensen niet onnodig, hangende het onderzoek, mogelijk te beschadigen."
'Voetballer heeft veel spijt'
De voorzitter van Sporting Noord, Ron van Thijn, zei vandaag in een reactie dat de speler is geroyeerd. "Ik heb er het hele weekend niet van kunnen slapen. Dit is een smet op de club." Van Thijn was compleet verrast dat juist deze voetballer zo over de rooie is gegaan. "Hij was juist een van de mensen die de andere spelers altijd tot bedaren bracht." De man heeft volgens hem veel spijt. "Het was een woede-uitbarsting, hij zei me dat hij niet kon begrijpen dat hij zo had gereageerd."
Voorzitter biedt excuses aan namens club
De voorzitter heeft contact gehad met OSV en excuses aangeboden namens zijn club. Het botert overigens al langer niet tussen beide verenigingen. "Het is een soort burenruzie, die vooral te maken heeft met een stuk oud zeer." Van Thijn zei met de rest van het elftal en hun leiders om tafel te gaan. "Dit soort incidenten kunnen gewoon niet plaatsvinden."
Omdat OSV 10 min fietsen isquote:Op maandag 5 december 2011 16:20 schreef msnk het volgende:
Waarom bij OSV spelen als er ook DWS en SDW is?
SDW heb ik gespeeldquote:Op maandag 5 december 2011 16:20 schreef msnk het volgende:
Waarom bij OSV spelen als er ook DWS en SDW is?
Ik had de techniek van Cruijff en ronaldo(CR7) maar de conditie van Andre Hazes, dus werd het nietsquote:
Ik deed het aardig als rechtsbuiten in de F en E maar nadat ik naar Almere ben verhuisd ben ik gaan keepen. Wat me nog net iets beter afgaatquote:Op maandag 5 december 2011 16:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had de techniek van Cruijff en ronaldo(CR7) maar de conditie van Andre Hazes, dus werd het niets
Ben te klein om te keepenquote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik deed het aardig als rechtsbuiten in de F en E maar nadat ik naar Almere ben verhuisd ben ik gaan keepen. Wat me nog net iets beter afgaat
Ik ben een exacte kopie van Vermeer (zelfde stijl, zelfde fouten, zelfde lengte/postuur) maar dan wat slechter hahaquote:
Kun je mooi Jeroen opvolgenquote:Op maandag 5 december 2011 16:45 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik deed het aardig als rechtsbuiten in de F en E maar nadat ik naar Almere ben verhuisd ben ik gaan keepen. Wat me nog net iets beter afgaat
Ik ben breder(gespierder) dan Vermeer, kleiner, maar kan wel hoge ballen inschatten. Hoe lang is Vermeer?quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben een exacte kopie van Vermeer (zelfde stijl, zelfde fouten, zelfde lengte/postuur) maar dan wat slechter haha
1,82. Kenneth is toch ook best gespierd dacht ik?quote:Op maandag 5 december 2011 16:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik ben breder(gespierder) dan Vermeer, kleiner, maar kan wel hoge ballen inschatten. Hoe lang is Vermeer?
Bij Ajax zou ik nog tekenen als ik elke week ¤100 moest betalen.quote:
Lolwut, kapot klein man. Steek was 2m04.quote:Op maandag 5 december 2011 16:50 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
1,82. Kenneth is toch ook best gespierd dacht ik?
Yea eigenlijk iets te kleinquote:Op maandag 5 december 2011 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lolwut, kapot klein man. Steek was 2m04.
Zo lang was steekie toch niet?quote:Op maandag 5 december 2011 16:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Lolwut, kapot klein man. Steek was 2m04.
Haha, slechter keepen dan Vermeer.quote:Op maandag 5 december 2011 16:47 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik ben een exacte kopie van Vermeer (zelfde stijl, zelfde fouten, zelfde lengte/postuur) maar dan wat slechter haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |