Ik vond Clasie gisteren de beste man op het veld. Ongelofelijk wat voor werk hij allemaal opknapt. En zoveel verborgen vernuft. Potentieel Oranje materiaal, goede opvolger van Van Bommel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef Robus het volgende:
Die Clasie, wat een heerlijke speler is dat toch he. Blijft me iedere wedstrijd weer opvallen met z'n slimme beweginkjes en heerlijke pasjes. Gaan we gelukkig nog veel leuke dingen van zien!
Jullie ook niet trollie.quote:
Nogal logisch toch, denk niet dat er iemand is die denkt dat Feyenoord bij de eerste 2 gaat spelen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:08 schreef CasselerRIP het volgende:
Volgens mij moet je de TT met een knipoog lezen.
Zeker een geweldenaar in wording, nu nog doelgerichter worden en topclubs staan in de rij.quote:Op maandag 5 december 2011 16:29 schreef Robus het volgende:
Die Clasie, wat een heerlijke speler is dat toch he. Blijft me iedere wedstrijd weer opvallen met z'n slimme beweginkjes en heerlijke pasjes. Gaan we gelukkig nog veel leuke dingen van zien!
Top 5 is haalbaar voor Feyenoordquote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nogal logisch toch, denk niet dat er iemand is die denkt dat Feyenoord bij de eerste 2 gaat spelen.
Daarom snap ik de ophef niet.quote:Op maandag 5 december 2011 17:30 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nogal logisch toch, denk niet dat er iemand is die denkt dat Feyenoord bij de eerste 2 gaat spelen.
Anders komt hij gewoon terug. Wat een geweldenaar is hij.quote:Het is 'officieel', volgens Engelse media heeft Chelsea aangegeven dat zes spelers waaronder Salomon Kalou die na dit jaar transfervrij zijn geen aanbieding krijgen om hun contract te verlengen. Onder andere Drogba (Rusland, MIdden-Oosten), Alex (Juventus) en Anelka (China) zullen vertrekken en kunnen in Januari met geïntresseerde clubs onderhandelen. Voor Kalou bestaat serieuze intresse van Arsenal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |