Klopt, geen schrijffouten.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder goed geschreven stuk van catenaccio.nl.
Heb je het wel gelezen?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:16 schreef eight het volgende:
[..]
Klopt, geen schrijffouten.
Verder is het te eenzijdig geschreven waardoor je het nauwelijks serieus kunt nemen.
bij Feyenoord zitten ook van die figuren als Coronel en Van Os, die alleen maar eigen belang hebben zoals Kerkum na het tijdperk vd Herik en de huidige RvC.. En het is nu nog steeds een rotzooitje bestuurlijk gezien, alleen een goede TD maar die wisselt ook elke 5 jaar van club.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Bijzonder goed geschreven stuk van catenaccio.nl.
helaas welquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Leerdam kan zich helaas beter richten op de RB positie. Alleen komt hij op VM zoveel beter tot zijn recht.
Zelfde verhaal met Gio toentertijd. Kijk waar die is geëindigd.
We hebben duidelijk een overschot aan middenvelders, helemaal als we iedereen weten te behouden + Vormer erbij komt. Rechtsback staat Leerdam het nu super te doen, geen reden tot wissel. Laat hem er dus maar lekker staan.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:54 schreef TheGreatHooD het volgende:
Leerdam kan zich helaas beter richten op de RB positie. Alleen komt hij op VM zoveel beter tot zijn recht.
Zelfde verhaal met Gio toentertijd. Kijk waar die is geëindigd.
Dit is blasfemie volgens de PSV-ers op Fok!.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
De hype Strootman die door de mand gaat vallen.
Jongen heeft wel de potentie, maar zal net als Wijnaldum en Fer zijn dipjes hebben. Daar ben je een jonge speler voor :/quote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef Caland het volgende:
De hype Strootman die door de mand gaat vallen.
idd goeie spelers voor oranje.net als de vrij.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:34 schreef Muto het volgende:
Na het EK kunnen Clasie en Leerdam best wel eens vaak geselecteerd gaan worden voor Oranje. Er zal dan wel weer verjongd gaan worden. Van Bommel weg, Bouhlarouz weg.
Beetje dom dat je daar zoveel plezier in hebt. Is gewoon dramatisch voor het Nederlandse voetbal, maargoed.quote:
Van mij mogen ze ook altijd en overal verliezenquote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje dom dat je daar zoveel plezier in hebt. Is gewoon dramatisch voor het Nederlandse voetbal, maargoed.
Dramatisch dat Ajax geen shitload aan geld heeft gekregen? Mwah...quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje dom dat je daar zoveel plezier in hebt. Is gewoon dramatisch voor het Nederlandse voetbal, maargoed.
dom ? had je die grote bekken meer moeten horen op het werk. Morgen een heugelijke dag op het werk voor de meeste Feyenoorders.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
en dramatisch ??? waar gaat Ajax meer punten pakken denk je ? In CL of EL ????????????quote:Op woensdag 7 december 2011 22:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:42 schreef Siyara het volgende:
Ik vind het nooit leuk om te zien hoe een club door scheidsrechterlijke dwalingen genaaid word. Zelfs niet als het de neuzen zijn.
Leerdam zal dit wel kunnen waarderen.quote:War Child op de rug van Feyenoord
Feyenoords maatschappelijke partner War Child zal in maart 2012 drie wedstrijden de rug van het shirt van de Rotterdammers sieren. War Child kan op deze manier extra aandacht vestigen op haar jaarlijkse actieweek ‘538 voor War Child’. De plaats op de achterkant van het shirt is door ASR beschikbaar gesteld, waardoor Feyenoord in staat is deze schitterende plek op het shirt komend voorjaar 3 wedstrijden van het seizoen cadeau te doen aan een van de gewaardeerde goede doelenpartners.
Feyenoord heeft dit woensdagavond bekendgemaakt tijdens het jaarlijkse Feyenoord Charity Galadiner. In de Schiecentrale te Rotterdam werd bovendien direct het eerste exemplaar van dit unieke shirt geveild, na te zijn voorzien van handtekeningen van alle aanwezige spelers en de technische staf. War Child directeur Mark Vogt toonde zich bij deze gelegenheid buitengewoon blij met de unieke kans om het werk van War Child zo extra onder de aandacht te brengen. ‘Door oorlog getroffen kinderen verdienen ieders inzet en steun om, ook door sport, weer vrienden te maken waar ze vooral vijanden hebben gekend’, zei hij. ‘Het is geweldig dat ook Feyenoord en ASR zich daar sterk voor maken.’
Feyenoord – FC Groningen op 4 maart is het eerste duel waarin Feyenoord aantreedt met War Child op de rug. Deze wedstrijd wordt gespeeld vlak voor de start van de landelijke actieweek ‘538 voor War Child’. Met dit gebaar ondersteunt Feyenoord War Child tijdens de landelijke actieweek die van 9 tot 16 maart loopt.
Mark Koevermans, commercieel directeur van Feyenoord, toont zich verheugd met deze mooie actie. ‘We zijn natuurlijk ontzettend blij dat ASR deze ruimte ter beschikking stelt’, zei hij. ‘Het toont eens te meer aan hoe onze hoofdsponsor op alle fronten betrokken is met het welzijn van Feyenoord en dat van haar maatschappelijke partners.’
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Van mij mogen ze ook altijd en overal verliezen
Ja.quote:
Hoeveel heb je gewonnen?quote:
201,14. Ooit mijn inzet teruggewonnen en sindsdien speel ik gewoon een beetje voor de lol. Helemaal geen grote bedragen etc.quote:
Oh ik dacht dat dit direct effect had op de coefficienten. Nouja, dan mogen ze er van mij ook wel uit vliegen.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:40 schreef Muto het volgende:
Ach ja. Voor de coefficienten maakt het niet uit als ze doorgaan in de CL, maar dan twee keer verliezen. Als ze door gaan in de EL en ze winnen 3 keer krijg je ook wel redelijk wat punten. Ze lopen 8 miljoen mis en dat is beter voor ons. Maar ze zijn hard genaaid.
Je krijgt wel bonuspunten voor overwintering in de CL. Alleen als je twee keer verliest daarna dan heb je alleen die 3 bonuspunten. Een paar keer winnen/gelijkspelen in de EL is bijna evenveel waard.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit direct effect had op de coefficienten. Nouja, dan mogen ze er van mij ook wel uit vliegen.
Ok, dat wist ik niet. Bedankt voor de toelichting.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Je krijgt wel bonuspunten voor overwintering in de CL. Alleen als je twee keer verliest daarna dan heb je alleen die 3 bonuspunten. Een paar keer winnen/gelijkspelen in de EL is bijna evenveel waard.
Hier ben ik het wel mee eensquote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Die joden moeten gewoon altijd verliezen, fuck het nederlands voetbal wat dat aangaat
Nee man.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef Caland het volgende:
Die joden moeten gewoon altijd verliezen, fuck het nederlands voetbal wat dat aangaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |