Deze setup is van de Courage C60 "Pescarolo" , maar de basis setup was van iemand met een Toyota GT-ONE ! Enige wat ik veranderd heb, zijn dus wat extra gewicht = ook meer vermogen om op 700PP te komen. Het extra gewicht te gebruiken om op 50/50 gewichtsverdeling te komen en als laatst een andere instelling in de versnellingsbak, zoals hier boven dus staat, die van de GT-ONE was onbruikbaar voor mij.quote:789 HP / 920 kg / 700PP
Ride Height : +5 / +5
Spring Rate : 13.5 / 13.5
Dampers (Extension) : 5 / 3
Dampers (Compression) : 5 / 3
Anti-Roll Bars : 3 / 5
Camber Angle : 0.8 / 0.8
Toe Angle : 0.00 / 0.40
LSD : 20 / 30 / 5
Downforce : 60 / 85
Brake Balance : 5 / 5
Transmission custom settings- topspeed 400:
4.317 / 2.844 / 2.046 / 1.550 / 1.236 / 1.025
Final Gear : 2.566
Start on Racing Hard tires, pit at the end of the 2nd lap, go to Intermediate tires.
Pit at the end of the 8th lap, go to intermediate tires. Bob wanted to come in and get Racing Hard tires at the end of the 9th lap -- I had to cancel his pit request. (His 10th lap on Intermediate tires was the fastest of the entire race.)
Won by about 17 seconds
Dat klinkt alsof het heel lastig gaat worden maar met zoveel credits te winnen kon het ook niet anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:29 schreef Meike26 het volgende:
Even sleur en pleur van GT-Planet :
[..]
Deze setup is van de Courage C60 "Pescarolo" , maar de basis setup was van iemand met een Toyota GT-ONE ! Enige wat ik veranderd heb, zijn dus wat extra gewicht = ook meer vermogen om op 700PP te komen. Het extra gewicht te gebruiken om op 50/50 gewichtsverdeling te komen en als laatst een andere instelling in de versnellingsbak, zoals hier boven dus staat, die van de GT-ONE was onbruikbaar voor mij.
Als je de ophanging het zelfde laat, dan is deze instelling redelijk goed over te nemen naar andere Le Mans wagens zoals de BMW, Bentley en Audi. Bij de versnellingen heb ik voornamelijk gelet op acceleratie en lange overbrengingen.
Zoals in de beschrijving ook al staat, is dit een 2 stop strategie, die bij mij goed uitpakte en dus met ca 17 seconden voorsprong als eerste over de finish. Het is vooral belangrijk je coureurs niet te hard te pushen, want helemaal in het rood maken ze al snel brokken. Houdt het balkje dus zoveel mogelijk op 80 tot 90%. In de eerste 2 ronden na de eerste stop kan je wel redelijk goed pushen, maar pas dan wel op bij die langzame rechter bocht. Hier heb ik mijn Bob even verteld rustiger aan te doen en dan na die bocht weer op het rode pijltje
Waarom zou je level 40 willen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef Meike26 het volgende:
Je auto kan je laten spuiten, velgen veranderen (en spuiten) in GT-Auto, dat oranje vakje, links van het vakje tuning in het GT-menu.
Als ik je een advies mag geven, ga ook even wat specials doen en, nog beter, log eerst een paar dagen in, totdat je op de 200% inlogbonus bent en ga dan de rest van je licenties doen. Dit is misschien flauw en minder leuk, maar ik zit nu na ruim een jaar op level 36 en het is in mijn ogen onmogelijk geworden om nog op level 40 te komen in A-spec ! Met die inlog-bonus kom je waarschijnlijk nog wel aan leveltje 40.
De banden bij de GT-ONE waren na 9 ronden gitzwart. Mijn Bobs zitten allemaal rond 36,35.... mijn beste is net 37 geworden. Ik ga het dus later nog proberen met de R8....quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Je slipstreamed zoveel dat ik de downforce wel vol zou zetten, vooral in de Porsche-bochten win je dan mega veel (buitenom inhalen en alles!).
En ik snap niet waarom iedereen hier een 2 stopper doet? Winnen kan met 2 stops al, maar als je 2e keer niet stopt dan win je helemaal makkelijk (lees: > 40 seconden). En het blijft 'nat' dus je rijdt prima de laatste 2 rondes op intermediates (wel je Bob wat rustiger laten rijden als je ziet dat hij soms glijdt).
Verder topspeed op 390 of zo en lekker vlak boven midden qua mood en op tactische momenten overtake.Reed met een level 36 of 38 Bob trouwens uit m'n hoofd...
Die bandjes gaan op het einde wel hard ja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
De banden bij de GT-ONE waren na 9 ronden gitzwart. Mijn Bobs zitten allemaal rond 36,35.... mijn beste is net 37 geworden. Ik ga het dus later nog proberen met de R8....
Die uit '97? Je hebt er nl ook eentje uit 2001 o.i.d.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef Meike26 het volgende:
De race op Spa (B-spec) heb ik in 1 keer gewonnen met de Toyota Supra "Castrol". Echt met gemak gewonnen, zonder pitstop inderdaad !
Gave kar he? De Miura staat ook op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:55 schreef DeeBee het volgende:
Gisteren ook de Ford Mark IV race car gekocht, wat een ding! Next up: Miura!
Daarna ook nog in rondje 7 pittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:53 schreef jrk1990 het volgende:
Bij de B-spec race op Spa viel het me ineens op dat ze na de eerste ronde al gingen pitten, terwijl ze dat normaal pas na rondje 7 doen. Ik heb alleen niet het idee dat het weer anders is geworden....
Dat wordt in de volgende patch gelukkig aangepakt:quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Dutchguy het volgende:
De wagens:
Nissan Leaf G 2011
Aston Martin V12 Vantage 2010
Volkswagen [Beetle] 1200 1966
Jaguar XJR-9 LM Racecar 1988
Lamborghini Aventador LP700-4 2011
Mini Mini Cooper S Countryman (R60) 2011
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe track is een soort test track die ook een extra mode krijgt om je wagen uitvoerig te testen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De releasedatum in Hongkong staat op 18 januari, hier is nog niets bevestigd maar ws. hetzelfde:
http://asia.playstation.com/hk/en/news/latestNewsDetail/255920
Idd, in een dag de 330 p4 en de ford gt mk IVquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:39 schreef DeeBee het volgende:
Die B-spec op Spa, wat een cash machine!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |