Klopt, auto's boven boven de 1 miljoen zijn niet weg te geven.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef Dutchguy het volgende:
Hing dat niet samen met de waarde van de wagen? Dat je boven een bepaald bedrag niet meer je wagen weg mag geven?
Geen idee, ik kon hem niet voor geld verkopen in ieder geval, en van m'n vrienden speelt verder niemand GT5, dus ik heb nog niet geprobeerd hem weg te geven, mocht iemand hem hier willen dan doe ik een pogingquote:Op maandag 23 januari 2012 13:13 schreef Meike26 het volgende:
Kan je deze wel weggeven dan ? Volgens mij is die auto niet te delen met vrienden, alleen online zouden we er gebruik van kunnen maken gok ik zo.
Werd je niet knettergek van die toenemende regen en dus minder grip en dus weer moeten pitten?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Hij is ~ 2.5M waard en dus untradable inderdaad...
Die endurance @ Suzuka heb ik met de X2010 gedaan om extra te oefenen voor de Vettel-challenge.
Moet nog 27 used / standard cars nu, begint op te schieten, alleen is die dealership refreshen echt kut werk...
Ik startte met iets over de 40% regen en dat liep op tot 100% waardoor zelfs met regenbanden het erg vermoeiend was. Droge grid kiezen is wel een goeie tip idd.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:53 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij geen regen gehad, die natte grid had ik in ieder geval geskipped.
Weet wel dat ik af en toe in slaap viel tijdens het rijden bijna en die bandjes het maar rondje of 12 uithielden volgens mij...
Heb de laatste tijd weinig zelf gereden, maar credits gefarmed met B-spec en alle auto's dus aan het kopen... Binnenkort zelf weer wat meer rijden...
Haha ik ook. Kocht m bij de dealer, won ik m direct daarna weer met een ticket van de seasonals. Typisch..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Kan ik iemand blij maken met de ford gt lm rc spec 2?
Heb hen dubbel
Dome Zero?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef mar456 het volgende:
Ik als noob ben nu bij die japanse klassieker race. Daarvoor moet je ook allemaal van die auto's zoeken die ik niet wil op dit moment want die auto's rijden maximaal 100 ofz.
In GT5 zijn alleen de Sprint Cup bolides terug te vinden, Nationwides hoef je niet te verwachten denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef Toempf het volgende:
Het wordt eens tijd dat ze deze auto in de game stoppen:
[ afbeelding ]
En een goeie Nascar endurance toevoegen zou ook niet verkeerd zijn
Kijk is in de OPquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Maichel het volgende:
Hey all,
Ik ben echt helemaal overnieuw begonnen, en dan vooral begonnen met B spec. Nu wil ik dat remote doen, en snap dat wel van op remote zetten enzo...maar snap ik het goed dat je dit alleen tegen vrienden kan doen? Dus niet alleen tegen de AI, maar alleen tegen vrienden die dat ook aan hebben?
Dat zuigt, aangezien ik niemand ken die ook GT speelt
Zoveel geduld heb ik zelf niet. Respect!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:42 schreef DeeBee het volgende:
Ondertussen is het aantal auto's wat ik nog moet zien te bemachtigen in het hele spel geslonken tot 17:
Used car dealership:
Audi - R8 Race Car '01
Chaparral - 2J Race Car '70
Dodge - Viper GTS-R Team Oreca Race Car #91 '00
Honda - Gathers Drider CIVIC Race Car '98
Honda - NSX-R Concept '01
Mazda - Mazda6 Touring Car
Mercedes-Benz - Sauber Mercedes C9 Race Car '89
Mitsubishi - CZ-3 Tarmac '01
Nissan - C-WEST RAZO SILVIA '01
Nissan - MOTUL PITWORK Z '04
Subaru - IMPREZA Coupe 22B-STi Version '98
Toyota - ALTEZZA Touring Car
Toyota - CELICA GT-FOUR Rally Car (ST185) '95
Toyota - RSC '01
Nog te winnen:
Audi - R8 LMS Race Car '09
Gran Turismo - Red Bull X2010
Gran Turismo - Red Bull X2010 Prototype
Almost there!
Je hoeft ze niet te gebruikenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 00:11 schreef ScarFace- het volgende:
Als je alles hebt is de lol er af imo.
Maar er zullen nog wel wat auto's worden toegevoegd voor de mensen die bereid zijn ervoor te lappen.
Die Red Bull wagens verzieken het spel die horen echt niet in deze game thuis imo, veel te overpowered, arcade achtig word het dan etc.
Ze maken het inderdaad TE moeilijk om een wagen te kopen die je echt graag wilt hebben zoals jij die Chaparral en ik die Lister.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 09:37 schreef DeeBee het volgende:
Hoezo is de lol er dan af?!
Ik heb alles gold gehaald behalve 2 van de 3 VetteL challenges en 4 a-spec endurance races, heb 4 level 40 B-spec drivers, tsja, de lol was er dus al een beetje af en het auto's verzamelen maakte het juist weer wat leuker.
Die X2010's zijn waardeloos inderdaad, maar ja, ze zitten er nou eenmaal in. Wat wel bizar is, is dat die used car dealership zo 2 lijsten heeft (ik zit op #1) en sommige auto's uit mijn lijstje zijn pas 1x voorgekomen in 1900 gamedays en die heb ik helaas gemist de eerste keer dat ze voorbij kwamen...
GIVE!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:45 schreef Meike26 het volgende:
Wat vervelend om te vertellen dat ik gister juist mijn 2e Lister heb aangeschaft
Krijg jij van mij een Chaparral.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:30 schreef DeeBee het volgende:
Je kan hem niet giften toch de Lister?
Als ik er ook weer eentje tegen kom dan zal ik hem kopen voor Dutchguy...
Herkenbaar, gewoon rondje op de Nordschleife is al gaaf omdat het er zo fantastisch uitziet. Heb ik soms niet eens een race voor nodig.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:44 schreef Sejt het volgende:
Als ik GT5 speel is het vooral timetrial rijden op de Nordschleife met premium auto's met in-car view.
Leuk om te zien, dat een opgefokte Honda Civic Type-R uit '00 een betere tijd haalt dan een BMW M5Ik koop vooral nieuwe auto's met tussen de 200 en 400pk en rij dan een rondje Ring om te zien wat voor tijden ik ermee kan halen met het motto "Het kan altijd beter", zeg maar.
Liveries zou heel leuk zijn idd en is al een wens vanaf het begin. Polyphony heeft wel de neiging om naar fans te luisteren dus wie weet.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:23 schreef Meike26 het volgende:
Zal heus wel weer nog zo'n seasonal komen waar je lekker kan cashen![]()
Maart schijnt er trouwens wel weer grote update te komen, o.a. dus met Photo Stream, hopelijk ook nog met wat andere features. Je eigen livery maken/bestickeren enz. enz. zoals in Forza hoop ik ook al veel te lang op... Ze kunnen toch niet achter blijven![]()
Yep, ik zie genoeg uitdaging in het perfectioneren van lijnen rijden op de Nordschleife. Zeker als je er in het echt gereden hebt, weet je dat het altijd beter kan.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:35 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Herkenbaar, gewoon rondje op de Nordschleife is al gaaf omdat het er zo fantastisch uitziet. Heb ik soms niet eens een race voor nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |