Klopt, auto's boven boven de 1 miljoen zijn niet weg te geven.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:27 schreef Dutchguy het volgende:
Hing dat niet samen met de waarde van de wagen? Dat je boven een bepaald bedrag niet meer je wagen weg mag geven?
Geen idee, ik kon hem niet voor geld verkopen in ieder geval, en van m'n vrienden speelt verder niemand GT5, dus ik heb nog niet geprobeerd hem weg te geven, mocht iemand hem hier willen dan doe ik een pogingquote:Op maandag 23 januari 2012 13:13 schreef Meike26 het volgende:
Kan je deze wel weggeven dan ? Volgens mij is die auto niet te delen met vrienden, alleen online zouden we er gebruik van kunnen maken gok ik zo.
Werd je niet knettergek van die toenemende regen en dus minder grip en dus weer moeten pitten?quote:Op maandag 23 januari 2012 14:10 schreef DeeBee het volgende:
Hij is ~ 2.5M waard en dus untradable inderdaad...
Die endurance @ Suzuka heb ik met de X2010 gedaan om extra te oefenen voor de Vettel-challenge.
Moet nog 27 used / standard cars nu, begint op te schieten, alleen is die dealership refreshen echt kut werk...
Ik startte met iets over de 40% regen en dat liep op tot 100% waardoor zelfs met regenbanden het erg vermoeiend was. Droge grid kiezen is wel een goeie tip idd.quote:Op maandag 23 januari 2012 14:53 schreef DeeBee het volgende:
Volgens mij geen regen gehad, die natte grid had ik in ieder geval geskipped.
Weet wel dat ik af en toe in slaap viel tijdens het rijden bijna en die bandjes het maar rondje of 12 uithielden volgens mij...
Heb de laatste tijd weinig zelf gereden, maar credits gefarmed met B-spec en alle auto's dus aan het kopen... Binnenkort zelf weer wat meer rijden...
Haha ik ook. Kocht m bij de dealer, won ik m direct daarna weer met een ticket van de seasonals. Typisch..quote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Kan ik iemand blij maken met de ford gt lm rc spec 2?
Heb hen dubbel
Dome Zero?quote:Op maandag 23 januari 2012 15:14 schreef mar456 het volgende:
Ik als noob ben nu bij die japanse klassieker race. Daarvoor moet je ook allemaal van die auto's zoeken die ik niet wil op dit moment want die auto's rijden maximaal 100 ofz.
In GT5 zijn alleen de Sprint Cup bolides terug te vinden, Nationwides hoef je niet te verwachten denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef Toempf het volgende:
Het wordt eens tijd dat ze deze auto in de game stoppen:
[ afbeelding ]
En een goeie Nascar endurance toevoegen zou ook niet verkeerd zijn
Kijk is in de OPquote:Op vrijdag 10 februari 2012 13:29 schreef Maichel het volgende:
Hey all,
Ik ben echt helemaal overnieuw begonnen, en dan vooral begonnen met B spec. Nu wil ik dat remote doen, en snap dat wel van op remote zetten enzo...maar snap ik het goed dat je dit alleen tegen vrienden kan doen? Dus niet alleen tegen de AI, maar alleen tegen vrienden die dat ook aan hebben?
Dat zuigt, aangezien ik niemand ken die ook GT speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |