Deze setup is van de Courage C60 "Pescarolo" , maar de basis setup was van iemand met een Toyota GT-ONE ! Enige wat ik veranderd heb, zijn dus wat extra gewicht = ook meer vermogen om op 700PP te komen. Het extra gewicht te gebruiken om op 50/50 gewichtsverdeling te komen en als laatst een andere instelling in de versnellingsbak, zoals hier boven dus staat, die van de GT-ONE was onbruikbaar voor mij.quote:789 HP / 920 kg / 700PP
Ride Height : +5 / +5
Spring Rate : 13.5 / 13.5
Dampers (Extension) : 5 / 3
Dampers (Compression) : 5 / 3
Anti-Roll Bars : 3 / 5
Camber Angle : 0.8 / 0.8
Toe Angle : 0.00 / 0.40
LSD : 20 / 30 / 5
Downforce : 60 / 85
Brake Balance : 5 / 5
Transmission custom settings- topspeed 400:
4.317 / 2.844 / 2.046 / 1.550 / 1.236 / 1.025
Final Gear : 2.566
Start on Racing Hard tires, pit at the end of the 2nd lap, go to Intermediate tires.
Pit at the end of the 8th lap, go to intermediate tires. Bob wanted to come in and get Racing Hard tires at the end of the 9th lap -- I had to cancel his pit request. (His 10th lap on Intermediate tires was the fastest of the entire race.)
Won by about 17 seconds
Dat klinkt alsof het heel lastig gaat worden maar met zoveel credits te winnen kon het ook niet anders.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:29 schreef Meike26 het volgende:
Even sleur en pleur van GT-Planet :
[..]
Deze setup is van de Courage C60 "Pescarolo" , maar de basis setup was van iemand met een Toyota GT-ONE ! Enige wat ik veranderd heb, zijn dus wat extra gewicht = ook meer vermogen om op 700PP te komen. Het extra gewicht te gebruiken om op 50/50 gewichtsverdeling te komen en als laatst een andere instelling in de versnellingsbak, zoals hier boven dus staat, die van de GT-ONE was onbruikbaar voor mij.
Als je de ophanging het zelfde laat, dan is deze instelling redelijk goed over te nemen naar andere Le Mans wagens zoals de BMW, Bentley en Audi. Bij de versnellingen heb ik voornamelijk gelet op acceleratie en lange overbrengingen.
Zoals in de beschrijving ook al staat, is dit een 2 stop strategie, die bij mij goed uitpakte en dus met ca 17 seconden voorsprong als eerste over de finish. Het is vooral belangrijk je coureurs niet te hard te pushen, want helemaal in het rood maken ze al snel brokken. Houdt het balkje dus zoveel mogelijk op 80 tot 90%. In de eerste 2 ronden na de eerste stop kan je wel redelijk goed pushen, maar pas dan wel op bij die langzame rechter bocht. Hier heb ik mijn Bob even verteld rustiger aan te doen en dan na die bocht weer op het rode pijltje
Waarom zou je level 40 willen zijn?quote:Op donderdag 5 januari 2012 11:18 schreef Meike26 het volgende:
Je auto kan je laten spuiten, velgen veranderen (en spuiten) in GT-Auto, dat oranje vakje, links van het vakje tuning in het GT-menu.
Als ik je een advies mag geven, ga ook even wat specials doen en, nog beter, log eerst een paar dagen in, totdat je op de 200% inlogbonus bent en ga dan de rest van je licenties doen. Dit is misschien flauw en minder leuk, maar ik zit nu na ruim een jaar op level 36 en het is in mijn ogen onmogelijk geworden om nog op level 40 te komen in A-spec ! Met die inlog-bonus kom je waarschijnlijk nog wel aan leveltje 40.
De banden bij de GT-ONE waren na 9 ronden gitzwart. Mijn Bobs zitten allemaal rond 36,35.... mijn beste is net 37 geworden. Ik ga het dus later nog proberen met de R8....quote:Op donderdag 5 januari 2012 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Je slipstreamed zoveel dat ik de downforce wel vol zou zetten, vooral in de Porsche-bochten win je dan mega veel (buitenom inhalen en alles!).
En ik snap niet waarom iedereen hier een 2 stopper doet? Winnen kan met 2 stops al, maar als je 2e keer niet stopt dan win je helemaal makkelijk (lees: > 40 seconden). En het blijft 'nat' dus je rijdt prima de laatste 2 rondes op intermediates (wel je Bob wat rustiger laten rijden als je ziet dat hij soms glijdt).
Verder topspeed op 390 of zo en lekker vlak boven midden qua mood en op tactische momenten overtake.Reed met een level 36 of 38 Bob trouwens uit m'n hoofd...
Die bandjes gaan op het einde wel hard ja...quote:Op donderdag 5 januari 2012 16:54 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
De banden bij de GT-ONE waren na 9 ronden gitzwart. Mijn Bobs zitten allemaal rond 36,35.... mijn beste is net 37 geworden. Ik ga het dus later nog proberen met de R8....
Die uit '97? Je hebt er nl ook eentje uit 2001 o.i.d.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 20:31 schreef Meike26 het volgende:
De race op Spa (B-spec) heb ik in 1 keer gewonnen met de Toyota Supra "Castrol". Echt met gemak gewonnen, zonder pitstop inderdaad !
Gave kar he? De Miura staat ook op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 09:55 schreef DeeBee het volgende:
Gisteren ook de Ford Mark IV race car gekocht, wat een ding! Next up: Miura!
Daarna ook nog in rondje 7 pittenquote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:53 schreef jrk1990 het volgende:
Bij de B-spec race op Spa viel het me ineens op dat ze na de eerste ronde al gingen pitten, terwijl ze dat normaal pas na rondje 7 doen. Ik heb alleen niet het idee dat het weer anders is geworden....
Dat wordt in de volgende patch gelukkig aangepakt:quote:
quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:56 schreef Dutchguy het volgende:
De wagens:
Nissan Leaf G 2011
Aston Martin V12 Vantage 2010
Volkswagen [Beetle] 1200 1966
Jaguar XJR-9 LM Racecar 1988
Lamborghini Aventador LP700-4 2011
Mini Mini Cooper S Countryman (R60) 2011
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De nieuwe track is een soort test track die ook een extra mode krijgt om je wagen uitvoerig te testen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De releasedatum in Hongkong staat op 18 januari, hier is nog niets bevestigd maar ws. hetzelfde:
http://asia.playstation.com/hk/en/news/latestNewsDetail/255920
Idd, in een dag de 330 p4 en de ford gt mk IVquote:Op woensdag 11 januari 2012 00:39 schreef DeeBee het volgende:
Die B-spec op Spa, wat een cash machine!
Herkenbaar van dat muziekje. Heb ook de open wagens van online dealer gehaald nu dat nog kan. Ik kijk erg uit naar de DLC nu. Erg benieuwd naar de layout van die nieuwe track en voor mij het mooiste pakket qua wagens tot nu toe, vooral die Jag en de nieuwste Lamborghini.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:56 schreef DeeBee het volgende:
Nu 430 auto's of zo, die hele dealership met die Courages etc. ook leeggekocht, nu maar in die used car dealership aan de gang maar damn, ik ben helemaal gek geworden van dat muziekje en die tamme animatie als je een auto koopt...
Komt me bekend voor.quote:Op donderdag 12 januari 2012 08:13 schreef GlenSpey het volgende:
Sinds een paar dagen heb ik GT5 weer geinstalleerd op mijn PS3. Ik was de controls alleen een beetje kwijt dus moet alles opnieuw uitvinden. Telkens als ik remde bijvoorbeeld raakte ik gigantisch in de slipheel irritant. Pas na een race of 4 kwam ik erachter dat ik de handrem gebruikte ipv de gewone rem
Heb een keer echt lang staan refreshen, via de versnelde manier met de licences, duurde echt zo lang voordat ik de Lamborghini diablo gt had, staat die een dag later in de online dealershipquote:Op woensdag 11 januari 2012 23:18 schreef DeeBee het volgende:
Het slechte nieuws is dat het wel oneindig lang die dealership refreshen wordt voor sommige auto's en dat het aanschaffen per auto zo lang duurt...
Met die sheet zou ik ook erg geholpen zijn want ik aas nog steeds op deze:quote:Op vrijdag 13 januari 2012 16:23 schreef DeeBee het volgende:
Die standaard R8 LMS kan je winnen op de 4H van de Nurburgring dus dat is 5 miljoen down the drain...Daarom heb ik die andere gekocht dus!
905 heb ik ook nog niet volgens mij, als ik thuis ben zal ik even die Excel-sheet linken, dan kan je zoeken wanneer hij ong. voorbij komt in de UCD.
Super bedankt, ik ga er meteen mee aan de slag.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 00:17 schreef DeeBee het volgende:
http://gt5cars.net/used_car_searches/new
Daar kan je ook even zoeken al!
https://docs.google.com/l(...)ut=list&num=50&pli=1
Daar staan verder de lijsten.
Als de website niet lukt moet je die sheet even downloaden. Dan moet je kijken welke auto's er nu in je used car dealership staan. Zoek de auto linksboven op in 1 van de lijsten en kijk of de 5 auto's die boven die auto in de lijst staan nu als 2-6 in de used car dealership staan. Is dat niet zo, zoek dan naar de volgende plek in de lijst waar je eerste auto staat, net zo lang totdat je je plek gevonden hebt. Vandaar kan je dan telkens zien welke auto's er vervolgens komen.
Het kan zijn dat je je huidige combinatie van auto's niet terugvindt, dat komt omdat vooral lijst #1 (waar ik op zit ook) een aardig gat heeft ook wat niet is bijgehouden ooit...
Orly?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:35 schreef mar456 het volgende:
Oke ik heb een beetje gezocht op internet, maar ik kan het niet echt vinden.. Dus wat is precies het verschil tussen standaard en premium auto's?
Mvg,
En heeft iemand misschien een link met een goede website voor beginners? (liefst nl anders en)
Premium auto's zijn auto's met full detail en hebben een volledige cockpit mode. Deze koop je bij de merkendealers. Standaards hebben veel minder detail en hebben geen volledige cockpit, tenzij het open wagens betreft maar dan met minder detail dan premiums. Standards koop je bij de Online dealer en bij de Secondhand dealer.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:35 schreef mar456 het volgende:
Oke ik heb een beetje gezocht op internet, maar ik kan het niet echt vinden.. Dus wat is precies het verschil tussen standaard en premium auto's?
Mvg,
En heeft iemand misschien een link met een goede website voor beginners? (liefst nl anders en)
Aha oke bedanktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 18:50 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Premium auto's zijn auto's met full detail en hebben een volledige cockpit mode. Deze koop je bij de merkendealers. Standaards hebben veel minder detail en hebben geen volledige cockpit, tenzij het open wagens betreft maar dan met minder detail dan premiums. Standards koop je bij de Online dealer en bij de Secondhand dealer.
Wagens die je via DLC koopt in de Store zijn altijd Premiums.
Een erg leuke site met forum is gtplanet.net, de meest recente info wordt daar geplaatst en in het forum is erg veel info te vinden. Er is ook geloof ik een NL site maar weet niet welke precies, GTPlanet is verreweg de meest informatieve.
Vetste Track ooitquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:45 schreef Dutchguy het volgende:
Tokyo Route 246 bestaat echt, nooit geweten:
Zou ik ook wel even gedaan willen hebben als ik in Tokyo was.quote:Op zondag 15 januari 2012 13:46 schreef Meike26 het volgende:
Dat het circuit gemaakt is op basis van de echte plattegrond van Tokyo, dat wist ik vrijwel zeker. Erg goed dat filmpje want het heeft mij wel wat hints gegeven om te vinden wat de exacte locatie was van het circuit:
http://maps.google.nl/map(...)sz=16&via=2&t=m&z=15
Dus voor iedereen die ooit naar Tokyo gaan, en net zo leip zijn als ik, kan je het "circuit" bezoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |