nee, daar ben je nu te laat voor, dan zal je waarschijnlijk 2/3 dagen van te voren mogen startenquote:Op donderdag 8 december 2011 08:22 schreef GlenSpey het volgende:
Dus als ik het goed begrijp dan kan men nog steeds aan de early access op de 13e meedoen, ook als je nu pas zou bestellen?
Nee dat staat er niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:44 schreef genakt het volgende:
Even aanmelden in dit topic. Vandaag ook mailtje gekregen,. Mag hem sinds vandaag pre downloaden en vanaf de 13e al spelen
1: Spanning tijdens levelen, constante alertheidquote:Op donderdag 8 december 2011 08:54 schreef genakt het volgende:
Waarom zou je pvp doen inplaats vna pve ?
Ach, wie weet kan je gewoon downloaden. Deden ze ook een keer tijdens de beta. Site was down, maar de servers waren wel bereikbaar om te downloaden. En daarnaast hebben we geen idee wanneer de standaard tijd is van maintenance of hoe lang die standaard gaat duren. Dat moeten we nog even afwachten.quote:Op donderdag 8 december 2011 08:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
En uiteraard de hele dag maintenance.
Hoe kun je preloaden als er geen servers zijn.
Het bericht is dan ook excl. voor amerikanen bedoeld dat is wel duidelijk.
Het word precies gedaan in hun nachturen.
Ze worden wakker en het is al klaar.
Echt wat een slecht gedoe weer.
Een afknapper.. vooral als "extended" maintenance blijkbaar dik 9 uur nodig heeft.
Dan is je halve dag weg (ervanuitgaan dat je niet eens een baan of school hebt) en/of dan kom je thuis is je halve avond weg.
Standard maintenance times zijn dan zeker een uurtje of 3 á 4? en allemaal in onze middag en/of avond steeds.
Slecht begin.
Log maar in.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:07 schreef pjats het volgende:
[..]
Ach, wie weet kan je gewoon downloaden. Deden ze ook een keer tijdens de beta. Site was down, maar de servers waren wel bereikbaar om te downloaden. En daarnaast hebben we geen idee wanneer de standaard tijd is van maintenance of hoe lang die standaard gaat duren. Dat moeten we nog even afwachten.
En zo te merken kan ik naar mn CE fluiten.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:36 schreef Cara het volgende:
Geen grace period, wat een ontzettend domme move.
Het gaat hier om een game die verstuurd wordt met de post vlak voor de kerstperiode.. dat kan toch nooit goed gaan?
Ja inpricipe wel de preorder codes zijn op zich waardeloos en van welke versie je er een hebt maakt ook niet uit.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:58 schreef Silv het volgende:
Oke hoe zit dat nou. Ik heb een CE zonder early acces code besteld, waardoor ik hem de 20e kan spelen. Maar nu kan ik ook een losse early acces code kopen bij Wehkamp voor 5 euro. Als ik die early acces code koop kan ik de client downloaden en een paar dagen spelen totdat mijn CE aankomt, of hoe zit dat?
ja, waarschijnlijk kan je dan 2/3 dagen eerder spelenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:58 schreef Silv het volgende:
Oke hoe zit dat nou. Ik heb een CE zonder early acces code besteld, waardoor ik hem de 20e kan spelen. Maar nu kan ik ook een losse early acces code kopen bij Wehkamp voor 5 euro. Als ik die early acces code koop kan ik de client downloaden en een paar dagen spelen totdat mijn CE aankomt, of hoe zit dat?
Ik kan het niet checken, want ik ben op mijn werk. Maar op het forum staat dat de website down gaat van 11:00 uur tot 18:30. Waar staat het dan dat ze tot acht uur eruit zijn?quote:Op donderdag 8 december 2011 09:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Log maar in.
De servers zijn allemaal eruit tot minimaal 8 uur vanavond.
In de launcher zelf.quote:Op donderdag 8 december 2011 11:13 schreef pjats het volgende:
[..]
Ik kan het niet checken, want ik ben op mijn werk. Maar op het forum staat dat de website down gaat van 11:00 uur tot 18:30. Waar staat het dan dat ze tot acht uur eruit zijn?
Ok, op die manier. Dat kan ik nu natuurlijk niet checkenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
In de launcher zelf.
Eenmaal ingelogd zie je het bericht over de website idd, maar daarachter dat de servers tot 8 uur offline zullen zijn (20:00 paris/berlin)
Voor mijn werk ook niet. Ook al doe ik niks thuis voor werk. Maar het slaaptekort, vanwege te laat naar bed gaan, kan me wel gaan opbrekenquote:Op donderdag 8 december 2011 13:40 schreef Pixell het volgende:
Ik heb er nu ook wel zin aan, echt goed voor school zal het niet zijn
Ik heb de 14e, de 19e, de 21e en de 23e nog belangrijke deadlines. Geen idee hoe ik dat ga combineren met TORquote:Op donderdag 8 december 2011 14:40 schreef pjats het volgende:
[..]
Voor mijn werk ook niet. Ook al doe ik niks thuis voor werk. Maar het slaaptekort, vanwege te laat naar bed gaan, kan me wel gaan opbreken
En dan nog kerst vieren, oud en nieuw er bij etc.quote:Op donderdag 8 december 2011 17:58 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik heb de 14e, de 19e, de 21e en de 23e nog belangrijke deadlines. Geen idee hoe ik dat ga combineren met TOR
Begin er niet overquote:Op donderdag 8 december 2011 18:50 schreef Silv het volgende:
[..]
En dan nog kerst vieren, oud en nieuw er bij etc.
Hihahoquote:Op donderdag 8 december 2011 19:01 schreef cherrycoke het volgende:
doe het net als mij, pas begin januari ga ik lekker relaxed op me gemakje levelen
Tentamens, papers in te leveren, masterscriptie te schrijven. No rest for the wicked.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:01 schreef cherrycoke het volgende:
doe het net als mij, pas begin januari ga ik lekker relaxed op me gemakje levelen
masterscriptie is wel belangrijk ja lol.quote:Op donderdag 8 december 2011 19:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tentamens, papers in te leveren, masterscriptie te schrijven. No rest for the wicked.
Inmiddels is de CE weer beschikbaar op Bol.com, tot mijn grote verrassing:quote:Op donderdag 8 december 2011 10:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
En zo te merken kan ik naar mn CE fluiten.
Preordered by cosmox (soort van bol) maar volgens mij denken die lui dat het 2 aparte producten zijn ofzo.
En niet lijken te begrijpen dat de preorder code als aanbetaling/reservering diende voor het spel zelf.
Ik heb ondertussen contact met die lui en als t antwoord me niet bevalt gaat er in ieder geval een mailtje naar EA dat cosmox de boel staat te beflikkeren met hun producten.
Volgens mij denkt Bol ook hetzelfde. Inmiddels is de gewone editie uit de shop verdwenen, terwijl dat ik al 55 euro heb betaald voor enkel het pre-order doosje...quote:Preordered by cosmox (soort van bol) maar volgens mij denken die lui dat het 2 aparte producten zijn ofzo.
pre-order altijd bij gamemania en dan gewoon fysiek ophalen op de dag van releasequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:50 schreef RickoKun het volgende:
Soberzo pre-orderenDat faalt toch bjina altijd mien jungskes.
(en al helemaal bij FRS, of bol.com etc. want die zjin toch standaard 30 eu boven adviesprjis)
GameManiaquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:50 schreef RickoKun het volgende:
Soberzo pre-orderenDat faalt toch bjina altijd mien jungskes.
(en al helemaal bij FRS, of bol.com etc. want die zjin toch standaard 30 eu boven adviesprjis)
quote:
Ik had nog een cadeaubon liggen, waardoor het toch nog wat geld scheelde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef leeell het volgende:
waarom ook bol.com prefereren over een lokale gameshop als e-plaza, gamemania of whatever?
Dacht er eerst ook zo over maar werkt best goedquote:
geen levering, gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
totdat blijkt dat de levering vertraagd is en jij de 20e niet kan spelen
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
totdat blijkt dat de levering vertraagd is en jij de 20e niet kan spelen
Buiten komenquote:
Nee, alleen jijquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef genakt het volgende:
Op mijn account staat trouwens dat ik een Steen heb gehad die de kleur van me lightsaber kan aanpassen heeft iedereen die gekregen ?
mensen die bij origion orderen krijgen ook early access hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat dus
en ik mag lekker eerder spelen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef genakt het volgende:
Op mijn account staat trouwens dat ik een Steen heb gehad die de kleur van me lightsaber kan aanpassen heeft iedereen die gekregen ?
iedereen met code mag eerder spelen klapharkquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat dus
en ik mag lekker eerder spelen
Als je goed leest staat er dat ik ook bij origin heb besteldquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die bij origion orderen krijgen ook early access hoor
Maar jij haalt hem gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:28 schreef leeell het volgende:
[..]
iedereen met code mag eerder spelen klaphark
of je nu fysiek heb besteld, origin of via webshop
ik heb ook early acces code terwijl ik naar de winkel ben geweestquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:30 schreef genakt het volgende:
[..]
Als je goed leest staat er dat ik ook bij origin heb besteld
[..]
Maar jij haalt hem gewoon in de winkel![]()
iemand die denkt speciaal te zijn met zijn early accesquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:30 schreef genakt het volgende:
[..]
Als je goed leest staat er dat ik ook bij origin heb besteld
[..]
Maar jij haalt hem gewoon in de winkel![]()
Iemand die dat verkeerd denktquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
iemand die denkt speciaal te zijn met zijn early acces
Ja ja genoeg gezeurd.quote:
februariquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ja genoeg gezeurd.
Je komt sowieso niet vanaf de 13de erin maar pas rond de 17de (laatste 2 dagen)
Immers gaat het erom WANNEER je de code hebt ingevoerd.
21 juli 2011
Dat kan helemaal niet leugenaar.quote:
Speciale skillsquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet leugenaar.
Preorders bestonden pas vanaf 21 juli maar dat weet jij heul goed.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 14:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
November
Stomme e-peen uitslovers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |