ik zie het al, in de winkel moet je dan 5 euro voor de kit!quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:16 schreef Rahl het volgende:
[..]
Besteld bij GameMania ja, maar wel een Early Acces-code gekregen.
1 maand gratis spelen had ik niet aan gedacht. Verder wel eens. Ik koop nooit spellen van 60/70 euro dat zal er ook wel mee te maken hebbenquote:Op dinsdag 6 december 2011 13:23 schreef Altron het volgende:
[..]
De gok is niet groter dan als je een ''normaal'' spel zou aanschaffen imo.
Heb zelf al zo vaak een spel gekocht wat achteraf het geld niet waard was.
PS3 spellen van 60/70 euro etc.
Sja dat blijf je toch altijd houden , als je swtor wel wat vind dan betaal je straks 13 euro p/maand bovenop die 55~ euro.
Zo niet dan ben je 55~ euro kwijt ( want er zit 1 maand ''gratis'' spelen bij )
En wat je zegt over het casual spelen van een mmo.
Zelfs als ik maar een paar uurtjes per week de tijd zou hebben om een bepaalde mmo te spelen die ik tof vind , zou ik dat die 13 euro per maand waard vinden.
Correctie, BioWarequote:Op dinsdag 6 december 2011 14:25 schreef Brentmeister het volgende:
Nice trouwens dat er ook dynamische dialogen in zitten. LucasArts
Huh, worden er al berichten verstuurd dan? Of heb je geen early-access?quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:01 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik moet nog precies 2 weken wachten
6+14 = 20quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:35 schreef pjats het volgende:
[..]
Huh, worden er al berichten verstuurd dan? Of heb je geen early-access?
Gelukkig maar dat het in de game er niet zo uit ziet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef Rivalo het volgende:
Niet om even te trollen ofzo.
Maar...
[ afbeelding ]
Dit is gewoon nog lelijker dan Vanilla WoW op Low settings.
Tuurlijk ik tover die screens even uit mijn hoedquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat het in de game er niet zo uit ziet.
Misschien moet je de game dan eens op een pc proberen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:18 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Tuurlijk ik tover die screens even uit mijn hoed
De game ziet er gewoon verschrikkelijk outdated uit. En ik zie trouwens voor wat ik gezien en gespeeld heb geen enkele reden om dit leuker dan WoW te vinden.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Misschien moet je de game dan eens op een pc proberen.
Kan je niks over zeggen, je hebt het niet gespeeld.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
De game ziet er gewoon verschrikkelijk outdated uit. En ik zie trouwens voor wat ik gezien en gespeeld heb geen enkele reden om dit leuker dan WoW te vinden.
En ik ben geen WoW fanboy. Speel het al jaren niet meer. Maar toch als ik je een MMO zou moeten aanraden die in 2012 uitkomt gaat dat toch GW2 zijn, veel mooier en leuker dan SWTOR.
Dat komt voornamelijk door de art-stijl waar BioWare voor gekozen heeft. Beetje jammer, maar ja.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
De game ziet er gewoon verschrikkelijk outdated uit.
Gelukkig dat dat een gare photoshop van één of andere loser op 4chan is. Je denkt toch niet dat er jedi rondlopen met koeienhoorns op hun hoofdquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef Rivalo het volgende:
Maar...
[ afbeelding ]
Nee GW2 was nog niet speelbaar neequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan je niks over zeggen, je hebt het niet gespeeld.
Een waar waar zoveel geld aan gespendeerd is moet betere graphics hebben. En het dan afdoen als "art-style"...quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk door de art-stijl waar BioWare voor gekozen heeft. Beetje jammer, maar ja.
De graphics zelf zijn uiteraard niet top-notch (het blijft een MMO) maar met all opties op high en AA aan ziet het er gewoon prima uit.
Als je gespeeld hebt zie je toch ook wel dat de plaatjes die je post totaal nergens op slaan en in geen enkele verhouding staan tot de gamequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:23 schreef Rivalo het volgende:
[..]
De game ziet er gewoon verschrikkelijk outdated uit. En ik zie trouwens voor wat ik gezien en gespeeld heb geen enkele reden om dit leuker dan WoW te vinden.
En ik ben geen WoW fanboy. Speel het al jaren niet meer. Maar toch als ik je een MMO zou moeten aanraden die in 2012 uitkomt gaat dat toch GW2 zijn, veel mooier en leuker dan SWTOR.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als je gespeeld hebt zie je toch ook wel dat de plaatjes die je post totaal nergens op slaan en in geen enkele verhouding staan tot de game
Met art-style bedoel ik de karakters en hun animaties. Die zijn enigszins kiddy gemaakt voor het MMO publiek (helaas). De omgevingen zijn wel gewoon prima.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:26 schreef Rivalo het volgende:
Een waar waar zoveel geld aan gespendeerd is moet betere graphics hebben. En het dan afdoen als "art-style"...
Misschien dat dat nog voor Minecraft zou gelden, maar die probeert dan ook geen totale 3D wereld neer te zetten.
Vergeet niet dat AA hier niet aanstaat, dat was nog niet mogelijk in de beta.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou ja. Nog niet echt best ofzo.
Ik voel mij niet aangesproken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:33 schreef leeell het volgende:
ah de COD-generatie is ook weer gearriveerd
Maar wel een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft GW2 ook..quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Maar wel een wereld van verschil.
Ja, de game is niet het mooiste wat er op de wereld te vinden is, maar geen moment heb ik me daar ook maar enigszins aan geëergerd in de maanden dat ik in de beta zat. De game was gewoon fantastisch uitgewerkt en voor de fans is het gewoon een briljante ervaring.
Vind je de game niks, prima hoor, ik heb daar echt geen moeite mee. Smaken verschillen nu eenmaal. Ik snap alleen niet waarom het nodig is om hier aan te komen met plaatjes, klagen dat de game zo lelijk is en vervolgens zeggen dat iedereen maar GW2 moet gaan spelen, want dat is de echte MMORPG. Ik ga het GW2-topic (bestaat dat eigenlijk) toch ook niet vervuilen met opmerkingen dat niet alle conversaties gedaan zijn met voice-overs en uitgebreide karakterkeuzes en je dus TOR moet gaan doen, want dat is wel de shit
ongefundeerde speculatiequote:Op dinsdag 6 december 2011 18:36 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Ik voel mij niet aangesproken.
Als ik gewoon alle beelden en features achter elkaar zet van SWTOR en GW2 lijkt mij GW2 een betere game te worden.
Combat systeem vind ik in GW2 ook geweldig. Iets minder Hotkey-based.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ongefundeerde speculatie
en graphics als argument voor een spel aanhalen doet mij al snel stoppen van het lezen van desbetreffende reactie
heb je het gespeeld?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:40 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Combat systeem vind ik in GW2 ook geweldig. Iets minder Hotkey-based.
Nee dat heeft GW2 niet. Ik heb dat letterlijk gevraagd aan de developers in een BCD-presentatie tijdens de Gamescom dit jaar en hun antwoord was hartstikke duidelijk. Alleen de belangrijke momenten in het verhaal van je personage hebben dat en dat betekent dus dat een groot deel van de game het niet heeft.quote:
Niet nodig. Als je geen interesse hebt in de game is dat niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik snap wel dat mensen het leuk vinden maar ik verwacht gewoon niet erg veel hiervan.
Niks echt dat ik echt leuk vond toen ik het zag maar goed: overtuig me
nou ja ik ben benieuwd, ik koop ze allebei,quote:
Klopt Prophecies vond ik verschrikkelijk. Net als Nightfall. Faction en EotN(vooral deze) vond ik dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:45 schreef leeell het volgende:
[..]
nou ja ik ben benieuwd, ik koop ze allebei,
de story van GW1 was ronduit om te huilen, maar de gameplay was geweldig, een punt wat swtor weer heel goed doet
de 15de is geen beta meer, dat is early access voor preorderaars.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef Rivalo het volgende:
Ik snap wel dat mensen het leuk vinden maar ik verwacht gewoon niet erg veel hiervan.
Dan ga ik ook weer meedoen met de bèta van de 15e(geloof ik?)
De hele vroege pre-order, al mag ik toch hopen dat ik daar wel bij zit. Had de pre-order op dag 1 in huis. En langer wachten ga ik zooo niet trekkenquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:48 schreef Rahl het volgende:
[..]
de 15de is geen beta meer, dat is early access voor preorderaars.
Ik ben er bij, over 10 dagen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
De hele vroege pre-order, al mag ik toch hopen dat ik daar wel bij zit. Had de pre-order op dag 1 in huis. En langer wachten ga ik zooo niet trekken
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:39 schreef Rivalo het volgende:
Dan ga ik ook weer meedoen met de bèta van de 15e(geloof ik?)
Wanneer zouden we die kunnen afhalen? de 20e of zo?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:52 schreef Silv het volgende:
Boh, CE maar even gekocht. Eerste CE ooit, want voor Star Wars maak ik een uitzondering.
Yeah denk het. Maakt mij sowieso niet al te veel uit, want ik heb nog zat andere toffe games te spelen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:54 schreef Morthill het volgende:
[..]
Wanneer zouden we die kunnen afhalen? de 20e of zo?
Bol.com zegt twee verschillende dingen. Bij de CE staat nog 7 dagen. Bij de gewone staat al 5 dagen. Dus bol.com heeft het in 1 geval goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 18:59 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb ook de collectors editie besteld. Op bol.com staat dat je dan 7 dagen eerder mag beginnen met spelen. Maar bol kennende zullen die het wel mis hebben
Prima je hebt je mening gedeeld, nu kun je weer terug naar je GW2 topic of er zelf 1 beginnen, succes met het promoten van Guild Warsquote:
Hmm dat is een goeie, daar ik had nog niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:37 schreef Fir3fly het volgende:
GW2 lijkt mij ook erg tof. Zo te zien wordt dat een ander soort MMO dan SWTOR. Waarom zou ik niet beide kunnen spelen? Zeker aangezien GW2 (waarschijnlijk) geen maandelijkse kosten heeft.
Deze cinematic vind ik zo nice.quote:
Die krijg je nergens draaiendquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Morthill het volgende:
he, ik krijg KotOR maar niet draaiend in W7
Kut is dat ja. Kan hem hier wel draaien op m'n vista laptop.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Morthill het volgende:
he, ik krijg KotOR maar niet draaiend in W7
Met de CE bij Amazon ook geen problemen gehad, besteld en 5 minuten laten pre-order code in huis. Die ingevuld in m'n BioWare/EA account en daarna stond swtor al in m'n Origin klaar.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Pixell het volgende:
Zo blij dat ik die digital edition heb, geen gezeik met codes en weet ik het! Gewoon lekker spelen
quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:16 schreef Rivalo het volgende:
Maar...
[ afbeelding ]
Wat is er mis mee? Dat lijken me plaatjes die voor elke standaard computer te voorschijn te tonen zijn. Als ontwikkelaar zou ik een MMO ook niet toeleggen op degenen met de zwaarste pc, om op die manier de meest waanzinnige grphics te kunnen tonen. Nee, ik zou willen dat zoveel mogelijk mensen het spel kunnen spelen op een huis tuin en keuken computer. Meer spelers is meer winst.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:28 schreef Rivalo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik probeer gewoon mijn mening te uiten over deze game. Ik ben zoals altijd bij MMO's nogal sceptisch.quote:Op dinsdag 6 december 2011 19:09 schreef Pixell het volgende:
[..]
Prima je hebt je mening gedeeld, nu kun je weer terug naar je GW2 topic of er zelf 1 beginnen, succes met het promoten van Guild Wars![]()
Guildwars 2 is dan ook geen f2p game. Je betaald er als nog wel 60 euro voor. Maar volgens mij heb jij je totaal niet in GW2 verdiept dus om het dan af te rekenen op elfs spells? Volgens mij zitter er geen elven in GW2?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
GW2 is geen competitie.
Niet omdat het een slecht spel of iets is.. maar eigenlijk voornamelijk omdat het gratis is.
Pas als daar een maand abo aan vast zit (of zou zitten) kom dan nog maar eens terug om te kijken hoe succesvol iets nou daadwerkelijk is en/of de formule van een spel ook het echt waard is en/of echt beter is.
Immers komen mensen nou eenmaal als vliegen op stront af als iets niets kost om verder te spelen/gebruiken.
Kijk maar naar al die andere f2p games. (met of zonder "ingame winkel")
Daar zitten soms wel 50miljoen mensen op ondanks dat het zwaar zuigt op elk vlak.
GW2 boeit mij dan ook totaal niet.. elfs spells en swords.
Blegh no thanks.
Ja maar 60 euro en verder niets is f2p wat mij betreft.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Guildwars 2 is dan ook geen f2p game. Je betaald er als nog wel 60 euro voor. Maar volgens mij heb jij je totaal niet in GW2 verdiept dus om het dan af te rekenen op elfs spells? Volgens mij zitter er geen elven in GW2?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef JediSimons het volgende:
Sjonge jonge. Na 10 reeksen komt er eindelijk een GW2 vs SWTOR discussie los. Heerlijk.
Ja moet toch iets tijdens het wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2011 10:57 schreef JediSimons het volgende:
Sjonge jonge. Na 10 reeksen komt er eindelijk een GW2 vs SWTOR discussie los. Heerlijk.
Woot 8 dagen nog !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Djehoetie / Jehuty -
Ik snap dan ook niet waarom mensen beweren dat GW2 beter zou zijn dan swtor bijvoorbeeld terwijl de beta nog moet uitkomen....quote:Op woensdag 7 december 2011 11:00 schreef RickoKun het volgende:
Iedereen mot gewoon zn kop houden over gw2 aangezien nog niemand dat spel heeft gespeeld maar al wel een woordje klaar hebben.
Ey gozer, anders ga jij lekker GW2 spelen en wij SW:TOR. Iedereen blij, toch?quote:Op woensdag 7 december 2011 10:51 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Guildwars 2 is dan ook geen f2p game. Je betaald er als nog wel 60 euro voor. Maar volgens mij heb jij je totaal niet in GW2 verdiept dus om het dan af te rekenen op elfs spells? Volgens mij zitter er geen elven in GW2?
We worden een Empire PvP Guild.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:00 schreef Un4 het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe zit het met het Fok! Guild?
Of ben ik ergens enorm overheen aan het lezen?
Een dark sith lordquote:Op woensdag 7 december 2011 12:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
We worden een Empire PvP Guild.
Hoe de Guild gaat heten en op welke server is nog niet bekend helaas.
moet je in de winkel een pre-order kit kopen van 5 euro, en dan krijg je een codequote:Op woensdag 7 december 2011 13:35 schreef LeaderRoel het volgende:
Hey ik heb een vraag mensen, als je NU gaat pre-orderen bij Free Record Shop krijg je dan ook Early Access?
Hmm in dat geval wacht ik wel even tot 20 decemberquote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je in de winkel een pre-order kit kopen van 5 euro, en dan krijg je een code
MAAR je ben wel redelijk laat met invoeren, en de early-acces hing ook af van hoe snel je die code registreerde, duss
yep, ik krijg hem cadeau namelijk (niet eens genoeg geld om zelf te kopen, ( student ftwquote:Op woensdag 7 december 2011 14:05 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Hmm in dat geval wacht ik wel even tot 20 december
Sparen jongenquote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, ik krijg hem cadeau namelijk (niet eens genoeg geld om zelf te kopen, ( student ftw)
dus de early-acces is ook niet voor mij
er is trouwens bekend gemaakt dat er bepaalde artifacts op de werelden te vinden zijn (zeer moeilijk te vinden, dat wel) die permanente stat-bonussen geven
gevaarlijke implementatie als je het mij vraagt
Maar de locaties van die Artifacts worden na een tijdje publiekelijk bekend lijkt mij. Of kan maar 1 persoon ze activeren oid?quote:Op woensdag 7 december 2011 17:54 schreef leeell het volgende:
[..]
yep, ik krijg hem cadeau namelijk (niet eens genoeg geld om zelf te kopen, ( student ftw)
dus de early-acces is ook niet voor mij
er is trouwens bekend gemaakt dat er bepaalde artifacts op de werelden te vinden zijn (zeer moeilijk te vinden, dat wel) die permanente stat-bonussen geven
gevaarlijke implementatie als je het mij vraagt
Nah heb er zat gevonden makkelijk te herkennen ze maken een bepaald geluid en zijn nogal een baken van licht al van in de verte als je beetje oplet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar de locaties van die Artifacts worden na een tijdje publiekelijk bekend lijkt mij. Of kan maar 1 persoon ze activeren oid?
nee, ze zijn wel gewoon staticquote:Op woensdag 7 december 2011 18:09 schreef Silv het volgende:
[..]
Maar de locaties van die Artifacts worden na een tijdje publiekelijk bekend lijkt mij. Of kan maar 1 persoon ze activeren oid?
nee dat niet, wel als eerste, wat ze mogelijk een headstart geeft in pvp en PvE flashpoints/operationsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:21 schreef RickoKun het volgende:
En alleen early acces gasten kunnen die shit vinden?
Pffff dat vind ik best gay! Ik wacht het een en ander wel af voordat ik em buy jwzquote:Op woensdag 7 december 2011 19:22 schreef leeell het volgende:
[..]
nee dat niet, wel als eerste, wat ze mogelijk een headstart geeft in pvp en PvE flashpoints/operations
maar waarschijnlijk zal dit wel goed gebalanceerd worden, tenminste, dat hoop ik wel.
Nee, je krijgt geen Early Access Code, ik had de fout gemaakt om het spel te pre-orderen bij hun en kreeg vervolgens te horen dat Free Record Shop niet bekend is met de actie van de Early Access codes. Dus ik snel pre-order gecanceled en uiteindelijk bij Fnack Antwerpen een Pre-order kunnen vinden MET Early Access.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:42 schreef leeell het volgende:
[..]
moet je in de winkel een pre-order kit kopen van 5 euro, en dan krijg je een code
MAAR je ben wel redelijk laat met invoeren, en de early-acces hing ook af van hoe snel je die code registreerde, duss
via extrapolatie van de beschikbare gegevens in de beta komt het erop neer dat als je ALLE artifacts heb verzameld tegenover iemand die niets heeft je ongeveer 3 % bonus heb aan je statsquote:Op woensdag 7 december 2011 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Pffff dat vind ik best gay! Ik wacht het een en ander wel af voordat ik em buy jwz
oh vreemd, de gamemania doet het nl. wel en die is ook eigenaar van de FRS, maar okeequote:Op woensdag 7 december 2011 19:29 schreef TylerMayhem het volgende:
[..]
Nee, je krijgt geen Early Access Code, ik had de fout gemaakt om het spel te pre-orderen bij hun en kreeg vervolgens te horen dat Free Record Shop niet bekend is met de actie van de Early Access codes. Dus ik snel pre-order gecanceled en uiteindelijk bij Fnack Antwerpen een Pre-order kunnen vinden MET Early Access.
Je liegt dat je barsten in je facial features krijgtquote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef leeell het volgende:
[..]
via extrapolatie van de beschikbare gegevens in de beta komt het erop neer dat als je ALLE artifacts heb verzameld tegenover iemand die niets heeft je ongeveer 3 % bonus heb aan je stats
neger wat beschuldig jij mij, check die fora danquote:Op woensdag 7 december 2011 19:32 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Je liegt dat je barsten in je facial features krijgt
Oh sorry ik dacht dat je pics van je zusje stuurde en die van Morthill ookquote:Op woensdag 7 december 2011 19:36 schreef leeell het volgende:
[..]
neger wat beschuldig jij mij, check die fora dan
http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=293671
De Gamemania waar ik ben geweest had wel prer-order kits maar zonder Early Access.Was wel de Gamemania in Antwerpen dus kan ook liggen aan dat het België is. Ik in ieder geval blij alsnog mn Early Acces gescoord heb. Kan niet wachten.quote:Op woensdag 7 december 2011 19:30 schreef leeell het volgende:
[..]
oh vreemd, de gamemania doet het nl. wel en die is ook eigenaar van de FRS, maar okee
15= early accessquote:Op woensdag 7 december 2011 20:13 schreef GlenSpey het volgende:
Komt het spel nou op 15 of op 20 december uit? Krijg verschillende dingen bij de diverse gameshops te zien... of is de 15e de early access soms? Weet iemand in dat geval waar ik nog een niet al te dure kan scoren mét early access?
Rustig maar. Lees even het bericht voordat je zo raar reageert.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
HOOO WACHT
EA is nog steeds 5 dagen
de emails worden slechts 7 dagen van te voren verstuurd negers
http://www.swtor.com/news/news-article/20111207quote:*Customers who redeem their Pre-Order Code at the Code Redemption Center prior to launch will be able to pre-load the Star Wars: The Old Republic Game Client before the official Game launch. Pre-loading the Game does not grant you access to the Game. Pre-Ordering the Game only allows you access to the Early Game Access period and your Color Crystal. Early Game Access may be up to 7 days. The length of your Early Game Access depends on the date and order in which you redeemed your Pre-Order Code. In order to continue playing the Game after the Early Game Access period, you must redeem your official Game Product Registration Code at the Code Redemption Center.
Early Game Access may be up to 7 days. The length of your Early Game Access depends on the date and order in which you redeemed your Pre-Order Code.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:18 schreef leeell het volgende:
HOOO WACHT
EA is nog steeds 5 dagen
de emails worden slechts 7 dagen van te voren verstuurd negers
Oh de fuck shit nee, ik moet studeren, kom op EA, doe me dit niet aanquote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef benx het volgende:
"Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile."
13de spelen!! ?
Hoelaat is 07:00 AM hier ongeveer?
Staat volgens mij op de site dat het in onze tijd 12pm ofzo is, dus dat is wel een leuke tijd om te beginnenquote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef benx het volgende:
"Early Game Access* will begin on December 13th at 7:00AM EST, 2011 and ends on December 19th, 2011 at 10:01PM EST. During this time, we will be emailing invitations to join Early Game Access based on the order in which you redeemed your Pre-Order Code. Pre-load the game client now, so you're ready to play when your Early Game Access invitation arrives. Note that download time can vary and may take awhile."
13de spelen!! ?
EST is GMT -5, 6 uur verschil met hier dus. 1 uur in de middag.quote:Op woensdag 7 december 2011 23:30 schreef benx het volgende:
13de spelen!! ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |