pre-order altijd bij gamemania en dan gewoon fysiek ophalen op de dag van releasequote:Op vrijdag 9 december 2011 11:50 schreef RickoKun het volgende:
Soberzo pre-orderenDat faalt toch bjina altijd mien jungskes.
(en al helemaal bij FRS, of bol.com etc. want die zjin toch standaard 30 eu boven adviesprjis)
GameManiaquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:50 schreef RickoKun het volgende:
Soberzo pre-orderenDat faalt toch bjina altijd mien jungskes.
(en al helemaal bij FRS, of bol.com etc. want die zjin toch standaard 30 eu boven adviesprjis)
quote:
Ik had nog een cadeaubon liggen, waardoor het toch nog wat geld scheelde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 11:46 schreef leeell het volgende:
waarom ook bol.com prefereren over een lokale gameshop als e-plaza, gamemania of whatever?
Dacht er eerst ook zo over maar werkt best goedquote:
geen levering, gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
totdat blijkt dat de levering vertraagd is en jij de 20e niet kan spelen
Dat dusquote:Op vrijdag 9 december 2011 11:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
totdat blijkt dat de levering vertraagd is en jij de 20e niet kan spelen
Buiten komenquote:
Nee, alleen jijquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef genakt het volgende:
Op mijn account staat trouwens dat ik een Steen heb gehad die de kleur van me lightsaber kan aanpassen heeft iedereen die gekregen ?
mensen die bij origion orderen krijgen ook early access hoorquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat dus
en ik mag lekker eerder spelen
quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:05 schreef genakt het volgende:
Op mijn account staat trouwens dat ik een Steen heb gehad die de kleur van me lightsaber kan aanpassen heeft iedereen die gekregen ?
iedereen met code mag eerder spelen klapharkquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:01 schreef genakt het volgende:
[..]
Dat dus
en ik mag lekker eerder spelen
Als je goed leest staat er dat ik ook bij origin heb besteldquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mensen die bij origion orderen krijgen ook early access hoor
Maar jij haalt hem gewoon in de winkelquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:28 schreef leeell het volgende:
[..]
iedereen met code mag eerder spelen klaphark
of je nu fysiek heb besteld, origin of via webshop
ik heb ook early acces code terwijl ik naar de winkel ben geweestquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:30 schreef genakt het volgende:
[..]
Als je goed leest staat er dat ik ook bij origin heb besteld
[..]
Maar jij haalt hem gewoon in de winkel![]()
iemand die denkt speciaal te zijn met zijn early accesquote:Op vrijdag 9 december 2011 12:30 schreef genakt het volgende:
[..]
Als je goed leest staat er dat ik ook bij origin heb besteld
[..]
Maar jij haalt hem gewoon in de winkel![]()
Iemand die dat verkeerd denktquote:Op vrijdag 9 december 2011 13:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
iemand die denkt speciaal te zijn met zijn early acces
Ja ja genoeg gezeurd.quote:
februariquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:09 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja ja genoeg gezeurd.
Je komt sowieso niet vanaf de 13de erin maar pas rond de 17de (laatste 2 dagen)
Immers gaat het erom WANNEER je de code hebt ingevoerd.
21 juli 2011
Dat kan helemaal niet leugenaar.quote:
Speciale skillsquote:Op vrijdag 9 december 2011 14:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet leugenaar.
Preorders bestonden pas vanaf 21 juli maar dat weet jij heul goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |