Ik vind een Kindle gewoon praktisch. Voor lange vlieg/treinreizen, of gewoon voor in de bus. Eig dus voor onderwegquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Het koopverslaafde wijf in me vind een Kindle wel leuk.
Maar gewone boeken zijn leuker en goedkoper.
Die gedachte had ik ook.. maar jaquote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege de TT zit ik er sterk aan te denken het bij deze post in dit topic te laten....
Niet als je ze gewoon downloadtquote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Het koopverslaafde wijf in me vind een Kindle wel leuk.
Maar gewone boeken zijn leuker en goedkoper.
aansteller.quote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Vanwege de TT zit ik er sterk aan te denken het bij deze post in dit topic te laten....
Vanaf nu alle TT's met kinderen erinquote:Op maandag 5 december 2011 09:48 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga nooit op vakantiequote:Op maandag 5 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je ze gewoon downloadt.
En echte boeken zijn zwaar, groot en je neemt er niet 10 mee op vakantie.
Zullen we eens al die kinderen in jou stoppen!quote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vanaf nu alle TT's met kinderen erin.
whutquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zullen we eens al die kinderen in jou stoppen!
OK, die mag je paintenquote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.quote:Op maandag 5 december 2011 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet als je ze gewoon downloadt.
En echte boeken zijn zwaar, groot en je neemt er niet 10 mee op vakantie.
Niet andersom?quote:Op maandag 5 december 2011 09:50 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er 5 gelezen in twee weken. Maar heerlijk in de hangmat terwijl vriendinnetje aan het werk was smorgensquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.
Ja, dus? Als je kan FOK!ken kan je ook paintenquote:
true, maar dan nog als neem je er 1 mee (bijv de laatste harry potter) dan heb je al 1/4 van het gewicht bij je met een e-readerquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je 10 boeken kunt lezen op vakantie, doe je iets verkeerd.
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gatquote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef HeatWave het volgende:
Ja, dus? Als je kan FOK!ken kan je ook painten.
Of geef je gewoon toe dat je opmerking nergens op sloeg?.
OK, you need helpquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gat
Ik zie alleen een hoofd in z'n gatquote:Op maandag 5 december 2011 09:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Painten is meer werk en moet je creatief voor zijn. Eerlijk gezegd die ik het wel voor me. Armpje van de een, beetje van de ander, hoofdje nog van zo'n ander kind.. allemaal in jouw gat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |