Nou..... ik heb net 2 Hoofdstukken gelezen en het zweet breekt me uitquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:04 schreef Miam het volgende:
[..]
Lieve help, dat gaat wel erg ver![]()
Desalniettemin een leuke aanleiding om het boek te kopen zoals jij hebt gedaan
Benieuwd wat je ervan vindt.
In positieve of negatieve zin?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou..... ik heb net 2 Hoofdstukken gelezen en het zweet breekt me uit![]()
Een vegetarier die naar een stuk vlees hunkerdquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou..... ik heb net 2 Hoofdstukken gelezen en het zweet breekt me uit![]()
kuch ik bedoel....quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Een vegetarier die naar een stuk vlees hunkerd
Sure, maar wat is er mis mee geil te worden van een goed verhaal?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
kuch ik bedoel....
nee het is de romantiek![]()
![]()
Geniet ervanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmm positief denk ik
Ik pak er een roseetje bij en ik ga weer verder![]()
Ik ben niet geilquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Sure, maar wat is er mis mee geil te worden van een goed verhaal?
quote:
Dat valt me eigenlijk nog best mee. Maar goed, dat komt waarschijnlijk omdat het een Engelse versie is. Dit Nederlandse boeken zijn belachelijk duurquote:
wtf ik heb ze al allemaal sc en hc dubbel, komt dit er ook nog bijquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:59 schreef Miam het volgende:
[..]
70 euro.
Let wel, het zijn dus de Engelstalige boeken, dat vind ik zelf het prettigst lezen.
Heb deze besteld bij bol.com.
Zo, net besteldquote:Op woensdag 11 juli 2012 11:48 schreef Miam het volgende:
[..]
Moet je doen! ga je geen spijt van krijgen
Laat weten wat je ervan vond
Ach, je bent er in ieder geval zeker van dat je ze opgestuurd krijgt toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:24 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Zo, net besteld2 delen zijn uitverkocht en is pas de 17e weer op voorraad. Ik was nog langs een paar boekhandels gelopen maar ook daar was alles uitverkocht... die boeken lopen hard :p
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hoort nog van meBedankt in ieder geval Miam
Hele toffe boeken!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:24 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Zo, net besteld2 delen zijn uitverkocht en is pas de 17e weer op voorraad. Ik was nog langs een paar boekhandels gelopen maar ook daar was alles uitverkocht... die boeken lopen hard :p
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je hoort nog van meBedankt in ieder geval Miam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |