Wauw, wat ontzettend goed! Dat doet niemand haar na! En wel 1000 meter hoog!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura
gewoon wandelend de Tafelberg op, terwijl er ook een kabelbaan is. Wat super! Wat een meid!
[..]
Je zet haar op zo'n hoog voetstuk dat we van een spectaculaire afdaling kunnen spreken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:11 schreef BabeWatcher het volgende:
Laura
gewoon wandelend de Tafelberg op, terwijl er ook een kabelbaan is. Wat super! Wat een meid!
Ik denk dat Lyall van alle nieuwsbronnen de regie heeft overgenomen en absolute radiostilte heeft verordonneerd om te voorkomen dat ze te bekend werd. Maar let op: in de laatste week van haar reis geeft hij het startsein voor het mediacircus en dan wordt ze bejubeld en vereerd Het is allemaal berekend en deel van een plan om te voorkomen dat ze nu al haar piek in het nieuws krijgt, voordat de reis beëindigd is.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef svetan het volgende:
Absolute radiostilte vanuit Kaapstad. Ik ben benieuwd of we vrijdag of zaterdag meer nieuws krijgen. Ik houd het voor mogelijk, en zelfs waarschijnlijk, dat Laura komende zondag tegelijk met de VOR weer aan de startlijn verschijnt.
Was er afgelopen weekeinde niets van Laura in het AD of heeft Lyall bij deze publicaties ook al de regie overgenomen?
Er stond afgelopen weekend nog een bericht van Laura in het AD. Kun je zoals bekend terugvinden opquote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef svetan het volgende:
Absolute radiostilte vanuit Kaapstad. Ik ben benieuwd of we vrijdag of zaterdag meer nieuws krijgen. Ik houd het voor mogelijk, en zelfs waarschijnlijk, dat Laura komende zondag tegelijk met de VOR weer aan de startlijn verschijnt.
Was er afgelopen weekeinde niets van Laura in het AD of heeft Lyall bij deze publicaties ook al de regie overgenomen?
Svetan, Lyall heeft nergens 'de regie' (hij kan nog niet eens het Laura + Guppy Twitter bijhouden). Nogmaals: het AD heeft een contract met Laura/haar vader en niet met Mercer.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:55 schreef svetan het volgende:
Maar stel dat ze zo lang over de laatste etappe doet dat ze pas op haar 18e het rondje volbracht heeft, is het dan nog een "jongste ooit" record en niet een "jongste ooit begonnen"?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:13 schreef svetan het volgende:
@Enneacanthus_Obesus
Geen snelheids record
Dat is geen antwoord op mijn vraag, of vraag ik soms "hoeveel tijd heeft Laura nog"?quote:Op woensdag 7 december 2011 16:19 schreef svetan het volgende:
Ze heeft nog 3/4 jaar om haar rondje te voltooien waarvan 6-8 weken zuivere zeiltijd op zee is.
Het zal me verbazen als ze binnen een half jaar terug is.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar dan slaat de uitdrukking 'te snel' nog steeds nergens op, toch?
Het boeit toch niet dat ze eerder haar reis afrondt dan gepland?
dan moet ze eerder gaan werken voor haar geldquote:Op woensdag 7 december 2011 16:59 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar dan slaat de uitdrukking 'te snel' nog steeds nergens op, toch?
Het boeit toch niet dat ze eerder haar reis afrondt dan gepland?
Ik denk het eerlijk gezegd niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 18:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik denk ook dat ze het zo lang mogelijk uitstelt.
"WAT zeg je?! Ik had naar het WESTEN gemoeten vanuit Kaapstad? Shit, nu zit ik alweer halverwege Australie.."quote:Op woensdag 7 december 2011 19:05 schreef Motorboot het volgende:
Ik denk het eerlijk gezegd niet.
Ook uit eerdere intervieuws (in ZA), van haar/ dan wel haar vader, werd uitgesproken dat de tocht binnen een paar maanden afgerond zou kunnen zijn.
Ook merk ik uit haar blogs dat ze eigenlijk niet echt veel rust meer in d'r kont heeft. Ze wil verder, vind het eigenlijk jammer als ze weer land bereikt.
@spijkerbroek: Ik refereer hiernaar. Zie laatste alinea:quote:Op woensdag 7 december 2011 19:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"WAT zeg je?! Ik had naar het WESTEN gemoeten vanuit Kaapstad? Shit, nu zit ik alweer halverwege Australie.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |