quote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef Sinji het volgende:
Volgens mij was dat geen droom, maar een visioen.
A-HA!!quote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef krioro het volgende:
Voorspellende gave, deze meid. Foto's van de heerlijke maaltijd die ze voor mij had gekookt of wat?
Ik moet je teleurstellen. Ik haat koken en je moet wel heel speciaal zijn wil ik de keukenprinses uit hangenquote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja half, voelt echt vervelend.Is/was niet echt dik though.
[..]
Gerne. Weet niet of het helpt maar toch.
[..]
Voorspellende gave, deze meid. Foto's van de heerlijke maaltijd die ze voor mij had gekookt of wat?
Ik ga binnenkort op vakantie en gebruik dat gelijk als cold-turkey afkickmethode.quote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef tliciouz het volgende:
Het word tijd dat je een weekje fok vrij neemt JB
Oh lekker! Waar ga je heen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:57 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort op vakantie en gebruik dat gelijk als cold-turkey afkickmethode.
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.quote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
[..]
A-HA!!
Nee het waren gekke foto's bij een trapI don't even..
Geeft niks, ik houd toch niet heel erg van de Duitse keuken.quote:Op maandag 5 december 2011 12:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Ik haat koken en je moet wel heel speciaal zijn wil ik de keukenprinses uit hangen
Ik join je.quote:
Een goede bratwurst gaat er bij mij wel in.quote:Op maandag 5 december 2011 12:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Daar kan ik me wel wat bij voorstellen.
[..]
Geeft niks, ik houd toch niet heel erg van de Duitse keuken.
Ik voel jequote:Op maandag 5 december 2011 12:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja half, voelt echt vervelend.Is/was niet echt dik though.
Ik ga ook, in Februariquote:
Is goed, meeten op Schipholquote:
2 weken. Is veel te kort want ik wil zo veel doen maar, het is beter dan niks en kon niet anders met m'n studie dus heyquote:Op maandag 5 december 2011 13:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Toe maar! Lekker, hoe lang ga je?
quote:
Pleasure. Roadtrip vanaf Houston.quote:
Doe de groeten aan m'n boy Goofy voor me! Als je tijd hebt, tussen het latino's hosselen door.quote:
Ik houd stiekem wel van sauerkraut.quote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een goede bratwurst gaat er bij mij wel in.
Zuurkool schotel ftw.quote:Op maandag 5 december 2011 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe de groeten aan m'n boy Goofy voor me! Als je tijd hebt, tussen het latino's hosselen door.
[..]
Ik houd stiekem wel van sauerkraut.
Deal.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 13:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Doe de groeten aan m'n boy Goofy voor me! Als je tijd hebt, tussen het latino's hosselen door.
Nee, eigen roadtrip.quote:Op maandag 5 december 2011 13:08 schreef JackieBrown het volgende:
[..]georganiseerde reis of eigen roadtrip?
Zelf roadtrippen in een Amerikaanse wagenwil ik ook ooit nog eens doen
Zie de OP.quote:
soort cola dus ?quote:
Ken je dat serieus niet? Probeer maar eens.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |