Goedkope Vodkaflessen atten is geen succes nee. Toen ik dat voor het laatst deed had ik mezelf + de club ondergekotstquote:Op maandag 5 december 2011 01:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Kingsen is geniaal, ik doe altijd als regel dat niemand mag lachen. De hele groep lam krijgen binnen 10 minuten gegarandeerd!
Dat vodka waterspel zou ik nooit doen dus, dat word sowieso kotsen voor mij en vervelend gedrag vertonen. Ik kan heel wat hebben kwa alcohol maar zodra ik aan de vodka ga zijn de rapen gaar. Laatst nog 3kwart fles weg zitten tikken van die goedkope zooi en heb gewoon liggend in bed met mijn hoofd in een tas mijn maaginhoud leeggegooid, het is een wonder dat er niets op mijn bed is gekomenMijn haar daarintegen
![]()
Kut was dat, want nou moest ik alsnog naar de badkamer wankelen om te douchen om 4 uur in de nacht
[..]
Minder! Ik moest verplicht mee toen ik op internaat woonde![]()
Ik wou ook niet omdat ik mezelf er wel voor aanzag om direct mijn poten te breken, echter blijk ik een skitalent te zijn![]()
De sneeuw is niet zo erg, je bent daar totaal niet mee bezig als je aan het skieen bent, de tweede dag al helemaal niet meer wanneer je het onder de knie hebt, dan is het gewoon heeeeeeeeerlijk om pistes te pakken die zo lang mogelijk duren en tussendoor wat zijschansjes te pakken.
Ja, triest hequote:
Mayweather zou rondjes om Pacman boksen.quote:Op maandag 5 december 2011 01:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hell yeah.
Maar in historisch pespectief bekeken moet ik toch voor Mayweather kiezen dan.
Dit heb ik ook! Ik heb echt 60 van die kleine kutslakken in m'n bak zitten nu die m'n plantjes verneuken.quote:Op maandag 5 december 2011 01:12 schreef Phantomesse het volgende:
Godmiljaar, mijn hele bak zit vol met slakken die continu seks hebben met elkaar waardoor nóg meer slakken geroduceerd wordenEn de slaketende slak die we in de bak hebben gedaan daarvoor ligt ook maar een beetje laveloos te wezen en anorexia na te bootsen.
Ik doe altijd zo mijn best om de pantjes goed schoon te maken na aankoop maar heb blijkbaar toch een trosje eieren of een slak over het hoofd gezien
Kijk asjeblieft vanaf 12:57 als je kanquote:Op maandag 5 december 2011 01:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mayweather zou rondjes om Pacman boksen.
Oh zij doet aan kyokushinkai enzo en heeft een sportschool overgenomen waar ze dat ook geeft dacht ik.quote:
Ik doe niet aan karate though.quote:Op maandag 5 december 2011 01:20 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh zij doet aan kyokushinkai enzo en heeft een sportschool overgenomen waar ze dat ook geeft dacht ik.
Heb je dat filmpje gezien waar hij een miljoen uit z'n nachtkastje pakt en dat even op bed neer zet???quote:Op maandag 5 december 2011 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kijk asjeblieft vanaf 12:57 als je kan![]()
.
Ohquote:
Braziliaans Jiu-Jitsu jaquote:Op maandag 5 december 2011 01:22 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh
Nja neem aan dat het ook geen judo is wat je doet, dus wat doe je wel dan? Ik ben er niet zo heel erg in thuis bij welke vechtsport ze allemaal zo'n pak gebruiken. Ja jijitsu toch?
HAHAHAHAHAquote:Op maandag 5 december 2011 01:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Heb je dat filmpje gezien waar hij een miljoen uit z'n nachtkastje pakt en dat even op bed neer zet???
Hehe lekkerquote:Op maandag 5 december 2011 01:17 schreef Phantomesse het volgende:
Indoor wil ik het niet,lijkt me zoooooo achterlijk saai nu ik in Oostenrijk geweest benEen piste moet gewoon lekker een kwartier tot een halfuur duren van boven naar beneden
Ah minder, ik heb ook een keer over mezelf heen gekotst voor we uberhaupt in de club waren
Ik was sowieso al ziek dat weekend, maarja, toch meegaan en volop zuipen in de bus onderweg naar I-N-D-E-X @ Duitsland, in de pauze doe ik nog een joint weglurken alsof mijn leven ervanafhing en echt 5 minuten voor we aankwamen krijg ik het voor elkaar om over mezelf + nieuwe outfit heen te nekken in een volle bus met allemaal bekenden
WAS JIJ DAT?!quote:Op maandag 5 december 2011 01:25 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hehe lekkerIk was toen in Polen, en had die middag een fucking mooie gast uit Amstelveen ontmoet en met hem bij een club afgesproken. Echter was ik toen met school, en de leraren kwamen onze kamers controleren op alcohol. Ik kwam toen op het idee om die flessen te atten zodat ze niet ingenomen konden worden. M'n date werd dus niet zo'n succes
23-30 dec, Fiss Oostenrijkquote:Op maandag 5 december 2011 01:17 schreef Phantomesse het volgende:
Indoor wil ik het niet,lijkt me zoooooo achterlijk saai nu ik in Oostenrijk geweest benEen piste moet gewoon lekker een kwartier tot een halfuur duren van boven naar beneden
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 december 2011 01:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Braziliaans Jiu-Jitsu ja.
En zo zie ik er trouwens in het dagelijks leven uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik het typte dacht ik ook serieus aan jouquote:
Jij hebt alleen maar een Pietenmutsje op man, ik was volledig in kostuum als.... weet ik niet.quote:Op maandag 5 december 2011 01:30 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Moet jij weten
Ik zie er zo uit in mijn dagelijks leven:
[ afbeelding ]
Gaylord?quote:Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij hebt alleen maar een Pietenmutsje op man, ik was volledig in kostuum als.... weet ik niet.
Nee, ik ken wel een fucking hete Amstelvener en zijn naam begint metquote:Op maandag 5 december 2011 01:31 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Toen ik het typte dacht ik ook serieus aan jouHeb je toevallig een fucking sexy broertje wiens naam met een A begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op maandag 5 december 2011 01:32 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Nee, ik ken wel een fucking hete Amstelvener en zijn naam begint metHm, zegt me niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik zit er over na te denken om later mijn kind zo te noemen.quote:
What happened to Cyrus?quote:Op maandag 5 december 2011 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken om later mijn kind zo te noemen.
Het is Sinji.quote:Op maandag 5 december 2011 01:37 schreef Jajong het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje:
[ afbeelding ]
Ik neem later 30 kinderen gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is Sinji?quote:Op maandag 5 december 2011 01:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is Sinji.
[..]
Ik neem later 30 kinderen gek.
quote:Op maandag 5 december 2011 01:39 schreef Phantomesse het volgende:
Inderdaad we gingen hem zo noemen, veel mooier.Daarom schattige Fillipijnse jongetjes adopteren. KinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn panja mood![]()
Daar lijk ik toch niet op gek. Zo'n smooth operateur ben ik niet.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 01:44 schreef Sala-adin het volgende:
Dit zijn de mooiste foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn panja mood.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Zo iets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Gek genoeg wel.quote:
Ik bruis altijd van energie in mijn panjanessquote:Op maandag 5 december 2011 01:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gek genoeg wel. [ afbeelding ]
Normaal kak ik tegen het eind van de avond geheel in wanneer ik droeloe ben, echter had ik bij dit huisfeest echt tonnen aan energie, zonder enige vorm van drugs, naast alcohol.
Ligt echt geheel aan de loop van de avond vaak.quote:Op maandag 5 december 2011 01:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik bruis altijd van energie in mijn panjaness
Ben benieuwdquote:Op maandag 5 december 2011 01:58 schreef Juminelle het volgende:
Ik heb zoooooveel panja foto'sIk zal ze morgen wel posten als ik durf, want ik lijk echt op een crackie als ik te veel gedronken heb.
quote:Op maandag 5 december 2011 03:10 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ben benieuwdJij slaapt schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is pas maandagmorgenquote:Op maandag 5 december 2011 09:12 schreef JackieBrown het volgende:
door die foto's verlang ik nu alweer naar het weekend
Moet jij niet naar KLB? Daar heb je al 5 dagen een naamtopic.quote:
Tli, Gridlok en Chai. Voel me nu al thuis.quote:
Spuit elf wilt ook nog wat zeggen.quote:
Al 5 dagen dezelfde sc-topic? Daar gaat iets mis maynquote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet jij niet naar KLB? Daar heb je al 5 dagen een naamtopic.![]()
Maar ik ga wel hoor, als ik hier niet welkom ben.
Nee hoor hoeft niet. Haal het wel weg anders.quote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Spuit elf wilt ook nog wat zeggen.
Edit het maar zodat je een post vol virtuele liefde en genegenheid hebt.quote:Op maandag 5 december 2011 11:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft niet. Haal het wel weg anders.
Gaat ook niet gebeuren.quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is netals dat ik de KLB SC binnenkom en "Fernandes 2.0" ga claimen. Niet hè.
Het zou er dan enkel op vooruit gaan.quote:Op maandag 5 december 2011 11:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is netals dat ik de KLB SC binnenkom en "Fernandes 2.0" ga claimen. Niet hè.
Nu heb ik voor altijd het idee dat Sinterklaas ergens een flesje bier onder zijn jurk verstoptquote:
Was het lente in haar ogen?quote:Op maandag 5 december 2011 12:33 schreef krioro het volgende:
De tandartsassistente was wel leuk trouwens hihihihi.
Neuh dat nou ook weer niet maar ik vond het niet erg dat ze me een beetje pijn deed.quote:
Is je bakkes nog verdoofd?quote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef krioro het volgende:
Meh, 2-3 uur niet eten na tandarts. En gisteravond pakte ik iets uit een doos op de grond en ging keihard door m'n rug, zomaar uit het niets. Kan nu niet fatsoenlijk staan/lopen/zitten/liggen.
En het is hier geen KLB SC nee. [ afbeelding ]
Ik kan je rug wel even masseren.quote:Op maandag 5 december 2011 12:32 schreef krioro het volgende:
Meh, 2-3 uur niet eten na tandarts. En gisteravond pakte ik iets uit een doos op de grond en ging keihard door m'n rug, zomaar uit het niets. Kan nu niet fatsoenlijk staan/lopen/zitten/liggen.
En het is hier geen KLB SC nee. [ afbeelding ]
Zijn die pics ergens te vinden?quote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens vannacht gedroomd dat krioro bij tliciouz op bezoek was geweest en dat ze daarvan foto's hadden gepost.
Dan weet je dat je gewoon moet minderen met Fok!
quote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
Trouwens vannacht gedroomd dat krioro bij tliciouz op bezoek was geweest en dat ze daarvan foto's hadden gepost.
Ja half, voelt echt vervelend.quote:
Gerne. Weet niet of het helpt maar toch.quote:
Voorspellende gave, deze meid. Foto's van de heerlijke maaltijd die ze voor mij had gekookt of wat?quote:Op maandag 5 december 2011 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
The Wirequote:Op maandag 5 december 2011 12:49 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Tijd om te stoppen met FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |