Ik zit er over na te denken om later mijn kind zo te noemen.quote:
What happened to Cyrus?quote:Op maandag 5 december 2011 01:36 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik zit er over na te denken om later mijn kind zo te noemen.
Het is Sinji.quote:Op maandag 5 december 2011 01:37 schreef Jajong het volgende:
Maar alle gekheid op een stokje:
[ afbeelding ]
Ik neem later 30 kinderen gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is Sinji?quote:Op maandag 5 december 2011 01:39 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Het is Sinji.
[..]
Ik neem later 30 kinderen gek.
quote:Op maandag 5 december 2011 01:39 schreef Phantomesse het volgende:
Inderdaad we gingen hem zo noemen, veel mooier.Daarom schattige Fillipijnse jongetjes adopteren. KinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
Ik nietquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn panja mood![]()
Daar lijk ik toch niet op gek. Zo'n smooth operateur ben ik niet.quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 01:44 schreef Sala-adin het volgende:
Dit zijn de mooiste foto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn panja mood.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Zo iets?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Gek genoeg wel.quote:
Ik bruis altijd van energie in mijn panjanessquote:Op maandag 5 december 2011 01:56 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Gek genoeg wel. [ afbeelding ]
Normaal kak ik tegen het eind van de avond geheel in wanneer ik droeloe ben, echter had ik bij dit huisfeest echt tonnen aan energie, zonder enige vorm van drugs, naast alcohol.
Ligt echt geheel aan de loop van de avond vaak.quote:Op maandag 5 december 2011 01:57 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik bruis altijd van energie in mijn panjaness
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |