Ja ok. Maar waar?quote:Op maandag 5 december 2011 16:56 schreef tliciouz het volgende:
Ik zeg eerst ergens een chillmeet.Beetje gamen, beetje drinken.
We wonen in Nederland yo, kan nooit meer dan 3 uur reizen zijn tok.quote:Op maandag 5 december 2011 17:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ok. Maar waar?bereid om ervoor naar Noord Holland te komen?
Dat. Ik vind het niet erg om er een stukje voor te treinen. Handiger zou zijn bij iemand die centraler woont.quote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
We wonen in Nederland yo, kan nooit meer dan 3 uur reizen zijn tok.
Yo daar heb je een punt, maar reizen blijft hetquote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ja JackieB. woont in Utreggggg maar die vind dat ze een te klein huis heeftquote:Op maandag 5 december 2011 17:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat. Ik vind het niet erg om er een stukje voor te treinen. Handiger zou zijn bij iemand die centraler woont.
Jawel hoor, met files of vertragingen.quote:Op maandag 5 december 2011 17:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Mijn 'huis' is een kamer van 25m2quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yo daar heb je een punt, maar reizen blijft het
[..]
Ja JackieB. woont in Utreggggg maar die vind dat ze een te klein huis heeft
Hehe dat word wel erg knus.quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn 'huis' is een kamer van 25m2maar verder geen probleem hoor
Die jacuzzi wil ik ook wel heur.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Yeah leer je elkaar beter kennen![]()
Niet zo gierig doen om een jacuzzi Chocobeertje!
Dadelijk word ik nog door iemand van jullie in een hoekje gedreven.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Precies, dan kan je ook echt niet aan elkaar ontkomen haha
Arnhem is ook niet echt heel centraal, en treinen gaan daar maar tot middernacht. En het is maar een appartementje van ongeveer 55m2.quote:Op maandag 5 december 2011 17:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wie nietmaar centraal is wel beter idd
Ik moet een plek hebben om me te verstoppen, ik ben wel een FOK!autist hè.quote:Op maandag 5 december 2011 17:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet zo gierig doen om een jacuzzi Chocobeertje!
Je mag op m'n schoot dan, zo ben ik ook wel weer.quote:Op maandag 5 december 2011 17:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Mijn 'huis' is een kamer van 25m2maar verder geen probleem hoor
Gelijk logeerfeestje tochquote:Op maandag 5 december 2011 17:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Arnhem is ook niet echt heel centraal, en treinen gaan daar maar tot middernacht. En het is maar een appartementje van ongeveer 55m2.
Kunnen best paar mensen blijven slapen, 2 persoonsbed, bank, en nog 2 matrassen liggen er op zolder.quote:
Done deal. Ik call het 2persoonsbedquote:Op maandag 5 december 2011 17:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Kunnen best paar mensen blijven slapen, 2 persoonsbed, bank, en nog 2 matrassen liggen er op zolder.
Ik bounce je eruit vriendinquote:Op maandag 5 december 2011 17:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Done deal. Ik call het 2persoonsbed
Sprak vandaag ook iemand die dat al geprobeerd heeft, schijnt goed te werken.quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Tieners worden dronken van winegums
Ik ga daar al mijn berenwinterslaap houden.quote:Op maandag 5 december 2011 17:34 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Done deal. Ik call het 2persoonsbed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |