bij mij was m'n rechterkies gigantisch dramatisch. Op een of andere manier was m'n kaakbot bloot komen te liggen wat resulteerde in 3 weken niet werken sporten, nachtelijke huilbuien bij mama, pijnstillers waar ik zo fucking sloom van werd en 5 weken later een stukje bot dat zo even uit dat gat kwam. Bah!quote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Die van mij moesten er eigenlijk 10 jaar geleden al uit.Maar toen vond ik het niet nodig, nu begon ik er last van te krijgen. Was verder niks bijzonders, straks misschien wat pijn maar ach.
[..]
Verstandskies eruit. Het drama was dat ik 2-3 uur niks mocht eten.
Ja dat vind ik ook het meest vervelende.quote:Op maandag 5 december 2011 14:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het verder ook niet erg, maar die verdoving vind ik een drama.
Heb ik vroeger ook eens gehad, is niet fijn.quote:Op maandag 5 december 2011 14:13 schreef Maisnon het volgende:
Verstandskiezen verdoving is wel te doen, maar ik moest vroeger een paar kiezen weg laten halen wat meer naar voren in mn mond, want te weinig ruimte.
Die naald ging echt aan de buitenkant mn tandvlees in en dan echt heel ver omhoog, was zooo naar
Door dit soort verhalen maakte ik me wel een beetje zorgen, dat is helemaal kut.quote:Op maandag 5 december 2011 14:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
bij mij was m'n rechterkies gigantisch dramatisch. Op een of andere manier was m'n kaakbot bloot komen te liggen wat resulteerde in 3 weken niet werken sporten, nachtelijke huilbuien bij mama, pijnstillers waar ik zo fucking sloom van werd en 5 weken later een stukje bot dat zo even uit dat gat kwam. Bah!
Dus toen links eruit moest was ik eik vet bang dat het weer zou gebeuren maar thankgod ging dat allemaal goed op een dikke wang na.
Als dat het enige is.... menig horror verhaal aangehoord na verstandskies perikelenquote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Verstandskies eruit. Het drama was dat ik 2-3 uur niks mocht eten.
En die vertel je maar lekker ergens anders.quote:Op maandag 5 december 2011 14:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als dat het enige is.... menig horror verhaal aangehoord na verstandskies perikelen
Ben op dit moment bezig met een Word document die stuur ik je zo wel.quote:Op maandag 5 december 2011 14:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En die vertel je maar lekker ergens anders.
Het was echt een vlijmscherp stukje (nog mazzel dat t niet is gaan bloeden) en ter grootte van een halve pinda. Ik had wel een foto maar die heb ik alweer gewist en stukje bot weggegooid want dat trekt ook weer ongedierte aanquote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef Maisnon het volgende:
Heb je het stukje bot nog wel gehouden en hoe zag dat er uit
Daar ben ik dan weer benieuwd naar
In die tjid had je zeker geen vriendje danquote:Op maandag 5 december 2011 14:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was echt een vlijmscherp stukje (nog mazzel dat t niet is gaan bloeden) en ter grootte van een halve pinda. Ik had wel een foto maar die heb ik alweer gewist en stukje bot weggegooid want dat trekt ook weer ongedierte aan
Nog steeds nietquote:Op maandag 5 december 2011 14:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In die tjid had je zeker geen vriendje dan
Maar dat scherpe stukje is weg dus oraal zou nu kunnen dang tock!?quote:
quote:Op maandag 5 december 2011 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar dat scherpe stukje is weg dus oraal zou nu kunnen dang tock!?
ssup baby
1 lobi.quote:Op maandag 5 december 2011 16:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]![]()
Ik was chagrijnig maar hierdoor moest ik wel glimlachen
Had het al gelezen ja, best een tof idee.quote:Op maandag 5 december 2011 16:40 schreef Chocolatebear het volgende:
Tieners worden dronken van winegums
Alleen paarse skittles dan, of groene.quote:Op maandag 5 december 2011 16:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Had het al gelezen ja, best een tof idee.Wil ook nog een keer die skittle vodka maken.
Liever allemaalquote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen paarse skittles dan, of groene.
ook nog echt haha. phatquote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Liever allemaalkijk hoe lekker.
http://mixthatdrink.com/skittles-vodka-tutorial/
Dat is echt fucking geniaal, Fernandesmeet drankje jawel.quote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Leuk voor shotjes.quote:Op maandag 5 december 2011 16:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Dat is echt fucking geniaal, Fernandesmeet drankje jawel.
Huhhh dit wil ik uitproberenquote:Op maandag 5 december 2011 16:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon beide?quote:Op maandag 5 december 2011 16:53 schreef Vaseline_ het volgende:
Fernandesmeet. Wat word het nou, fernandesparty meet of gaan we gewoon Sala's crib onveilig maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |