quote:
Watttquote:Op maandag 5 december 2011 13:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, eigen roadtrip.Wordt de derde. Eerste was van Houston naar Vegas, San Francisco en LA etc. En een keer New York naar Niagara Falls en DC gereden. Het is echt super relaxed om daar rond te kunnen karren.
nee ik ken het nietquote:Op maandag 5 december 2011 13:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ken je dat serieus niet? Probeer maar eens.
Kom uit de mooiste stad van brabantquote:Op maandag 5 december 2011 13:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
woon je in een gehucht ofzo dat je dat niet weer o_O
Nee dat is waar, maar toch vond ik dat ook wel leuk. Maar naar Vegas enzo was wel een stuk leuker. Gewoon die omgevingen.. echt bijna ieder uur is de omgeving wel weer anders.. en dan zie je ineens echt in the middle of nowhere een klein dorpje enzo, zo geniaal is dat.quote:Op maandag 5 december 2011 13:15 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Wattthaha
New York naar DC heb ik een paar jaar geleden ook gedaan, maar toen niet zelf gereden en gewoon in een minivandus dat is niet echt de ultieme roadtrippig ervaring
Is je rijbewijs eigenlijk ook geldig in de VS?quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar toch vond ik dat ook wel leuk. Maar naar Vegas enzo was wel een stuk leuker. Gewoon die omgevingen.. echt bijna ieder uur is de omgeving wel weer anders.. en dan zie je ineens echt in the middle of nowhere een klein dorpje enzo, zo geniaal is dat.
Het is echt gaaf om te doen.
Ja. Maar je moet wel zo'n internationaal rijbewijs halen bij de ANWB.quote:Op maandag 5 december 2011 13:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Is je rijbewijs eigenlijk ook geldig in de VS?
Staat sowieso op m'n te-doen lijst jaquote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee dat is waar, maar toch vond ik dat ook wel leuk. Maar naar Vegas enzo was wel een stuk leuker. Gewoon die omgevingen.. echt bijna ieder uur is de omgeving wel weer anders.. en dan zie je ineens echt in the middle of nowhere een klein dorpje enzo, zo geniaal is dat.
Het is echt gaaf om te doen.
Ja, gewoon in hotels of motels en je moet ook niet bij van die aftandse dingen gaan, maar beetje bekende dingen zoals Best Western, La Quinta, Holiday Inn etc. Vaak kun je bij restaurants van die boekjes pakken waar coupons in zitten voor korting.quote:Op maandag 5 december 2011 13:23 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Staat sowieso op m'n te-doen lijst ja.
Sliep je dan ook in die motels langs de weg?
Ik voelde me altijd net alsof ik in zo'n film zat in die dingen. Wel eng 's nachts tho, in die films komen er altijd seriemoordenaars
Medelandersquote:Op maandag 5 december 2011 13:17 schreef gers het volgende:
[..]
nee ik ken het niet
[..]
Kom uit de mooiste stad van brabant
Maar fernandes is dus een drankje dat vooral medelanders drinken ?
quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je nu pas wakker word?
Ik wil hetquote:Op maandag 5 december 2011 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, gewoon in hotels of motels en je moet ook niet bij van die aftandse dingen gaan, maar beetje bekende dingen zoals Best Western, La Quinta, Holiday Inn etc. Vaak kun je bij restaurants van die boekjes pakken waar coupons in zitten voor korting.Maar je kan ook een RV huren, dat is wel goedkoper.
Met mijn ex LittleBigPlanet kapot gespeeldquote:Op maandag 5 december 2011 01:06 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Het lijkt me juist tof om non stop met je vriend(in) te gamenM'n ex vond gamen iets voor contactgestoorden, en kon alleen fifa enigszins waarderen
Gamen met je vriendje, vooral leuk als je beter bent dan hijzelfquote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met mijn ex LittleBigPlanet kapot gespeeld
Trouwens van het weekend voor 6 personen zelf Roti gemaaktgeslaagd ook nog, kreeg een dikke 10 als cijfer
(ook al was het familie).
Alle ingredienten van de toko behalve paprika en kip.
Maatpak gekocht, binnenkort ff pica maken.
zal het eens een keer kopen , wat is de lekkerste ?quote:Op maandag 5 december 2011 13:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Medelandersnee iedereen drinkt het maar het is van oorsprong Surinaams ja. maar whut, ze verkopen het in albert heijn dirk vd broek vomar alles. Raar dat je het niet kent.
Ook de platen??quote:Op maandag 5 december 2011 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met mijn ex LittleBigPlanet kapot gespeeld
Trouwens van het weekend voor 6 personen zelf Roti gemaaktgeslaagd ook nog, kreeg een dikke 10 als cijfer
(ook al was het familie).
Alle ingredienten van de toko behalve paprika en kip.
Maatpak gekocht, binnenkort ff pica maken.
Blauw!quote:Op maandag 5 december 2011 13:50 schreef gers het volgende:
[..]
zal het eens een keer kopen , wat is de lekkerste ?
meisjes zijn nooit beter natuurlijkquote:Op maandag 5 december 2011 13:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Gamen met je vriendje, vooral leuk als je beter bent dan hijzelf
Oh nee, niet de platenquote:
Cherry Bouquetquote:Op maandag 5 december 2011 13:50 schreef gers het volgende:
[..]
zal het eens een keer kopen , wat is de lekkerste ?
Blauw idd. Maar die verkopen ze alleen bij Xenos, toko's, turkse winkeltjes etc. Dus als je gewoon in de supermarkt wil groen of roodquote:
I'm with Jumi.quote:
Hmm ik moet zelf nog een afspraak maken voor mijn verstandskiezen maar durf het niet aan.quote:Op maandag 5 december 2011 14:00 schreef krioro het volgende:
[..]
I'm with Jumi.
Verdoving is nog niet uitgewerkt, maar ik eet. Met links.
Watskeburt?quote:Op maandag 5 december 2011 14:00 schreef krioro het volgende:
[..]
I'm with Jumi.
Verdoving is nog niet uitgewerkt, maar ik eet. Met links.
Die van mij moesten er eigenlijk 10 jaar geleden al uit.quote:Op maandag 5 december 2011 14:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hmm ik moet zelf nog een afspraak maken voor mijn verstandskiezen maar durf het niet aan.
Verstandskies eruit. Het drama was dat ik 2-3 uur niks mocht eten.quote:
Ik vind het verder ook niet erg, maar die verdoving vind ik een drama.quote:Op maandag 5 december 2011 14:08 schreef krioro het volgende:
[..]
Die van mij moesten er eigenlijk 10 jaar geleden al uit.Maar toen vond ik het niet nodig, nu begon ik er last van te krijgen. Was verder niks bijzonders, straks misschien wat pijn maar ach.
[..]
Verstandskies eruit. Het drama was dat ik 2-3 uur niks mocht eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |