ooohquote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, ik heb in een glas gepist.
Net na ejaculatie, weetjewel, dan zit er nog wat vast in de plasbuis, dat neem je dan mee als je pist.quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oooh
Ik keek er heel anders tegen aan, ziet er vet uit
Ja, nu ben ik blij. Ik:quote:Op maandag 5 december 2011 00:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dankje, nu heb ik ook honger.
Dat wilde je graag horen hè? Hè?
Welterusten man.quote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga maar eens slapen beste mensen, houdoe.
Niet, kijk volgende quotequote:
quote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Net na ejaculatie, weetjewel, dan zit er nog wat vast in de plasbuis, dat neem je dan mee als je pist.
Ja, gelukkig word dat meegenomen, stel je voor dat de boel verstoptquote:Op maandag 5 december 2011 00:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Net na ejaculatie, weetjewel, dan zit er nog wat vast in de plasbuis, dat neem je dan mee als je pist.
Hahah ja doequote:Op maandag 5 december 2011 00:34 schreef BBQSausage het volgende:
coban, ik kan er ook wel een papiertje naast leggen, en dan er op zo van: Voor coban
Ja precies, dan moet je plasbuis gedotterd worden.quote:Op maandag 5 december 2011 00:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig word dat meegenomen, stel je voor dat de boel verstopt
Dan kan jij niet.quote:Op maandag 5 december 2011 00:33 schreef coban het volgende:
Vanaf nu ga ik ook zo vies praten let maar op
Moet er niet aan denkenquote:Op maandag 5 december 2011 00:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja precies, dan moet je plasbuis gedotterd worden.__!
Nee wilde eigenlijk je handschrift zien hahahquote:Op maandag 5 december 2011 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dus dan is pis met klontjes opeens niet vies meer?
Mijn handschrift is beroerdquote:Op maandag 5 december 2011 00:37 schreef coban het volgende:
[..]
Nee wilde eigenlijk je handschrift zien hahah
Dolfijnen, hoezo?quote:Op maandag 5 december 2011 00:36 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Coban, wat zie jij hier in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |