quote:Op maandag 5 december 2011 00:19 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh ja?
Ik heb de auto van me overbuurman gesteelt en hij staat gewoon voor mijn huis geparkeerd en hij kan de dader maar niet vinden
Skills of niet?
Tfock hey haters
Hahah jij voor de spiegel doen alsof je tegen meisje praat en zo jezelf in spiegel hosseltquote:Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef Dientje12 het volgende:
Hey meisje ik neem je mee voor een ritje
Daarna gaan we mac donalds eten en ik betaal..
En dan laat ik je mijn rijskillz zien op de parkeerplaats bij de mac
Ja, elke avond rijd ik alleen naar de macquote:Op maandag 5 december 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah jij voor de spiegel doen alsof je tegen meisje praat en zo jezelf in spiegel hosselt
Ik eet altijd 's nachts.quote:Op maandag 5 december 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Oh, ik 06:00
Omdat je nu nog gaat eten
Norrelbootjesquote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
* Rezania doe omnomnom.
[..]
Ik eet altijd 's nachts.
Dankje man, ik dacht nu aan scrammbeld eggs en kreeg water in me mondquote:Op maandag 5 december 2011 00:26 schreef Rezania het volgende:
* Rezania doe omnomnom.
[..]
Ik eet altijd 's nachts.
Hahah doe ik ook altijd maar ik rijd geen auto dus altijd praat ik in restaurant gewoon tegen lucht aan en dan kijkt iedereen raarquote:Op maandag 5 december 2011 00:25 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, elke avond rijd ik alleen naar de mac
En door de praatpaal bestel ik altijd extra en dan vraag ik extra hard op wie wil nog extra kipnuggets?
[ afbeelding ]
Geef je ook een feestje met lekkere hapjes?quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Patje1987 het volgende:
Feliciteer mij mensen, vandaag is mijn trouwdag
Jij bent getrouwd?quote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef Patje1987 het volgende:
Feliciteer mij mensen, vandaag is mijn trouwdag
Altijd niets van aan trekken, doe ik ookquote:Op maandag 5 december 2011 00:27 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah doe ik ook altijd maar ik rijd geen auto dus altijd praat ik in restaurant gewoon tegen lucht aan en dan kijkt iedereen raar
Dus je hebt in ijs gepist, daarna is dat pis in het ijs gesmolten en weer terug in de vriezer gestopt?quote:Op maandag 5 december 2011 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
Hadden jullie mijn urine met klontjes al gezien?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |