quote:
niets, nerds enzulksquote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Ezio het volgende:
Raadsel; wat gebeurt er als een heleboel FOK! homo's bijeen komen?
Dan wordt er een hoop gefokt.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Ezio het volgende:
Dan vliegen de zaadcellen je om de oren.quote:Op zondag 4 december 2011 23:19 schreef Ezio het volgende:
ga weg, miss piggyquote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Saisai het volgende:
jezus wat zijn jullie toch allemaal een stelletje kleuters
quote:
quote:
Allemaal fout, dit is het antwoord;quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef haan33 het volgende:
[..]
Dan vliegen de zaadcellen je om de oren.
Gastquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Allemaal fout, dit is het antwoord;
dude, ze is dik en vatsig... wat wil je?quote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gast![]()
Saisai is een toffe chimeid, ze gaat met mij tapas eten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oooh oooh Den haag
Die opaquote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik moet om dit filmpje bijna net zo hard lachen als het dat ONZ meet filmpjequote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
dude, ze is dik en vatsig... wat wil je?Hater, je bent gewoon jelly dat ik tapas krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Die was toch fake dacht ik?quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Gast![]()
Saisai is een toffe chimeid, ze gaat met mij tapas eten
niet kunnen quotenquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:21 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
dude, ze is dik en vatsig... wat wil je?mijn ondertitel is speciaal voor jou. Ik hou namelijk van mannen die intelligent genoeg zijn om te zien wanneer iets echt is of een troll. Jij weet dat ik echt benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
ONZ meet-filmpje?quote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik moet om dit filmpje bijna net zo hard lachen als het dat ONZ meet filmpje
ik zie het meer als een waarschuwingquote:Op zondag 4 december 2011 23:24 schreef Saisai het volgende:
[..]
mijn ondertitel is speciaal voor jou. Ik hou namelijk van mannen die intelligent genoeg zijn om te zien wanneer iets echt is of een troll. Jij weet dat ik echt ben
Doe eens linkenquote:Op zondag 4 december 2011 23:23 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik moet om dit filmpje bijna net zo hard lachen als het dat ONZ meet filmpje
nee.quote:Op zondag 4 december 2011 23:26 schreef GalgenRad het volgende:
ik zie het meer als een waarschuwing
die avond brute sex die je mijn vorige account hebt beloofd zit er niet meer in, ofwel?
Ja man, legendarisch filmpje dat helaas van Youtube is verdwenen. Degene die mij dat filmpje kan leveren laat ik eigenhandig stijgen in de FOK! kastequote:
quote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moet je ook maar niet op fok! komenquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Saisai het volgende:
ik ben soms serieus geshockeerd van de domheid en het missen van enige mensenkennis van sommige mensen
true.quote:Op zondag 4 december 2011 23:29 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Moet je ook maar niet op fok! komen
Ja hâllo, Fok is de broedplaats van de autist, wat wil je dan?quote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Saisai het volgende:
ik ben soms serieus geshockeerd van de domheid en het missen van enige mensenkennis van sommige mensen
geeftnietsschatjequote:
Whahaahahahaquote:Op zondag 4 december 2011 23:20 schreef Ezio het volgende:
[..]
[..]
[..]
Durf jij ook al niet uit de kast te komen? Wat een zwakke homo's hier op fok toch!quote:
Beste GalgenRad,quote:Op zondag 4 december 2011 23:32 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
geeftnietsschatje
dan kun je die prostaatmassage ook op je buik *ruimte genoeg* schrijven
Hij is al uit de kast mongool.quote:Op zondag 4 december 2011 23:34 schreef Euribob het volgende:
[..]
Durf jij ook al niet uit de kast te komen? Wat een zwakke homo's hier op fok toch!
Waarom heb ik die net gemist manquote:Op zondag 4 december 2011 23:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ja man, legendarisch filmpje dat helaas van Youtube is verdwenen. Degene die mij dat filmpje kan leveren laat ik eigenhandig stijgen in de FOK! kaste
Wat ben jij een klapmongool zegquote:Op zondag 4 december 2011 23:32 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
geeftnietsschatje
dan kun je die prostaatmassage ook op je buik *ruimte genoeg* schrijven
Waarom maakt hij er dan een probleem van om op jongens af te stappen?quote:
Biquote:Op zondag 4 december 2011 23:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Waarom maakt hij er dan een probleem van om op jongens af te stappen?![]()
Het zijn juist die homo's als hij die niet op jongens durven af te stappen en waarom er nog een grens blijft tussen homo en hetero. (Oh, voor de duidelijkheid, ik ben bi.)
Jawel man, ik heb gewoon het beste van twee werelden.quote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef Ezio het volgende:
[..]
BiDat is pas laf. Dan durf je ook gewoon de keuze niet te maken
Mannen zijn viesquote:Op zondag 4 december 2011 23:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jawel man, ik heb gewoon het beste van twee werelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |