Stem maar op cablegunmaster. Ook al weiger ik te geloven dat kabel=cable een hint is, omdat de SL dan werkelijk te debiel en infantiel voor woorden zou zijn, ik heb wel een andere niet te missen hint gevonden.quote:Op maandag 5 december 2011 10:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben hierHeb geloof ik niet veel tijd vandaag, zo even snel teruglezen en meteen maar stemmen. (moet terugrijden vanaf de Veluwe naar Friesland en dan naar huis én Sinterklaas vieren vanavond)
Waarom, alle pieten zijn mannelijk en anders zijn er ook hetero's die daar van houden, daarbij komt dat IK zeker weet dat ik aan de goede kant van de loopplank sta.quote:Op maandag 5 december 2011 09:33 schreef TheVulture het volgende:
het homo-erotische komt trouwens ook wel weer terug in de moorden, dat zou dus op mij of TMM kunnen slaan... maar aangezien ik van mezelf eet geen complotpiet te zijn maakt het TMM verdacht
Pfft ben er niet mee eens!quote:Op maandag 5 december 2011 11:58 schreef Etcetera het volgende:
Als hij schuldig is zal ik je gaan aanbidden
Dat vind ik heel erg voor je, nee echt. Arme jij toch. Maarreh, je weet dat de hints er zijn he. Geef toe, de Linkhint is perfect. Ik heb er zo mn best op gedaanquote:
ach donder op. hetzelfde geld ben jij de dorpscrimineel.quote:Op maandag 5 december 2011 13:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat vind ik heel erg voor je, nee echt. Arme jij toch. Maarreh, je weet dat de hints er zijn he. Geef toe, de Linkhint is perfect. Ik heb er zo mn best op gedaan
Die edit zag ik, ratje.quote:Op maandag 5 december 2011 13:18 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach donder op. hetzelfde geld ben jij de dorpscrimineel.
Ik zou mezelf trouwens volgens deze hints moeten opknopen.
Ach donderop volgens mij ben jij dat godvergetene kutkind.quote:Op maandag 5 december 2011 13:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die edit zag ik, ratje.
Verder zou ik zeggen, toi toi toi. Als je dat liever hebt dan overboord gaan.
Ik zoek nooit hints, daar hou ik niet van, maar als ik er 1 gevonden heb, zijn ze goed. Want ik ben goed.
Dus jij gaat dood, en ik in de nacht, omdat ik je vermoord heb
We zijn toch allemaal al zwart?quote:Op maandag 5 december 2011 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach donderop volgens mij ben jij dat godvergetene kutkind.(heerlijk als je op die manier kunt schelden ). Ik ga weer druk bezig met school werk, ik geloof niks van al deze beschuldigen en denk dat je me alleen maar zwart probeert te maken om er zelf beter uit te komen.
![]()
Ik kom er alleen maar beter uit als je maffia blijkt. Wil je niet toch iets bekennen?quote:Op maandag 5 december 2011 13:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ach donderop volgens mij ben jij dat godvergetene kutkind.(heerlijk als je op die manier kunt schelden ). Ik ga weer druk bezig met school werk, ik geloof niks van al deze beschuldigen en denk dat je me alleen maar zwart probeert te maken om er zelf beter uit te komen.
![]()
zat ook al te denken aan wolter kroes als aanwijzing, maar dat is voor de hand liggend.quote:Op maandag 5 december 2011 14:32 schreef TheVulture het volgende:
Dat Konig is trouwens ook een aanwijzing... misschien iemand die iets met Duits in zijn history heeft staan?

ik ben geen maffia, maar ik vond mijn hints ook wel goed gevonden.quote:Op maandag 5 december 2011 14:51 schreef honkeytonk het volgende:
# vote Cablemoordendemaffiacomplotpiet
Cable (2) TV, Etc, Honkeytonk
Ijsdraakje (1) charmed_angel
Iedereen die nu nog steeds niet op Cable stemt is zelf ook maffia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |