Niets aan doen en op laten drogen voor paar uur, grote kans dat het daarna wel weer okay is.... zo niet dan heb je wel een probleem want vochtschade is geen garantie mits je daar echt garantie voor hebt genomenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
KUT!!!
Mijn iPhone valt net vanuit mijn zak zo in de wc pot!!!!![]()
![]()
![]()
Hij is nog wel aan, maar er zit wel een kortsluiting of zo, want hij opent allemaal schermen uit zichzelf. Ik heb hem geprobeerd uit te zetten, maar hij zet zichzelf dus ook gewoon terug aan. Heeft er iemand tips wat ik kan doen? Hij is namelijk niet open te schroeven of zo.... Help!!
Eerst laten drogen op verwarming... Dan pas verder kijken of er nog iets aan te helpen valt.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
KUT!!!
Mijn iPhone valt net vanuit mijn zak zo in de wc pot!!!!![]()
![]()
![]()
Hij is nog wel aan, maar er zit wel een kortsluiting of zo, want hij opent allemaal schermen uit zichzelf. Ik heb hem geprobeerd uit te zetten, maar hij zet zichzelf dus ook gewoon terug aan. Heeft er iemand tips wat ik kan doen? Hij is namelijk niet open te schroeven of zo.... Help!!
Nog steeds niks van haar gehoord; dus tjah... Kan niet helpen als zij verder geen tijd vrij maaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:08 schreef Sharana_LV het volgende:
Priem ik zit weer op mijn werkplek, dus als je nog hulp nodig hebt
Liever niet op de verwarming, wel ergens waar het warm is dat het wat sneller droogt, maar water en hitte, straks laten dingen op het mobo plaatje losquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst laten drogen op verwarming... Dan pas verder kijken of er nog iets aan te helpen valt.
En: muts !!!!!
(sorry het moest.... En ik heb ook een keer een actie gedaan.. Had mijn werktelefoon in een zijzak van mijn broek zitten - zoeen met van die zakken aan je knieën - en ik was met was bezig... Wou ik op mijn knieën gaan zitten... Flats op mijn telefoon. Ik hoorde hem kraken onder mijn knieIk baalde zo gruwelijk van mezelf
![]()
)
[..]
Nog steeds niks van haar gehoord; dus tjah... Kan niet helpen als zij verder geen tijd vrij maakt
Daaromquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Liever niet op de verwarming, wel ergens waar het warm is dat het wat sneller droogt, maar water en hitte, straks laten dingen op het mobo plaatje los
En dan moet ze het zelf maar weten iddje hoort dr vanzelf wel gillen als t niet werkt lijkt mij
heb hier geen calls meer die ik vandaag wil oplossen
Ijk heb ook nog dingen liggen maar voor de maandagquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
DaaromIk hoor het wel weer !
Hier heb ik nog rete veel te doen... Maar ik moet nog een paar offertes er uitknallen (offertes) en webdesign dingen waar ik ook geen zin in heb
Maar et moetttttttt
(wa een zwaar leven heb ik ook weer)
Dit weekend wel weer werken tho
Ik heb hem via de belcompany en heb wel hun verzekering erbij genomen, dus dan zou het hopelijk wel gerepareerd/vervangen moeten worden. Hoop ik... Maar toch baal ik wel heeeeel erg. Inmiddels gaat ie ook niet meer aan.quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niets aan doen en op laten drogen voor paar uur, grote kans dat het daarna wel weer okay is.... zo niet dan heb je wel een probleem want vochtschade is geen garantie mits je daar echt garantie voor hebt genomen
I iz muts, I know...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:29 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eerst laten drogen op verwarming... Dan pas verder kijken of er nog iets aan te helpen valt.
En: muts !!!!!
(sorry het moest.... En ik heb ook een keer een actie gedaan.. Had mijn werktelefoon in een zijzak van mijn broek zitten - zoeen met van die zakken aan je knieën - en ik was met was bezig... Wou ik op mijn knieën gaan zitten... Flats op mijn telefoon. Ik hoorde hem kraken onder mijn knieIk baalde zo gruwelijk van mezelf
![]()
)
[..]
Nog steeds niks van haar gehoord; dus tjah... Kan niet helpen als zij verder geen tijd vrij maakt
Gezicht openratsen, klinkt jummiequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:40 schreef Incantrix het volgende:
Voor je broer?
Ik moet nog een gedicht, een was doen en mijn gezicht openratsen met naald. In willekeurige volgorde. Ohja, en een surprise maken, maar dat doe ik morgen wel..
Heel veel telefoonverzekeringen repareren de telefoon als je verzekering hebt, maar vaak niet bij vochtschade. Vochtschade moet echt specifiek erbij staan anders dan kun je het wel shakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:39 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik heb hem via de belcompany en heb wel hun verzekering erbij genomen, dus dan zou het hopelijk wel gerepareerd/vervangen moeten worden. Hoop ik... Maar toch baal ik wel heeeeel erg. Inmiddels gaat ie ook niet meer aan.
[..]
I iz muts, I know...![]()
Ik baal nu ook heel erg van mezelf, zo ontzettend stom!
Jah, ken je dat, zo'n bultje? Dat je dan wéét dat je eraf zou moeten blijven, maar het moet! Open! En dan nog een week met een knalrode plek incl. wondje, maar het búltje is wegquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:42 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Gezicht openratsen, klinkt jummie![]()
mwehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
was het voor of na het doortrekken?
whehe zo heb ik nu mijn halve gezichtquote:Op vrijdag 2 december 2011 15:44 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jah, ken je dat, zo'n bultje? Dat je dan wéét dat je eraf zou moeten blijven, maar het moet! Open! En dan nog een week met een knalrode plek incl. wondje, maar het búltje is weg
Datte ja! Ik ga nu mijn naalden pakken, ha!quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
whehe zo heb ik nu mijn halve gezichtwant er gewoon afblijven kán gewoon niet
Tijdens...quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:45 schreef Stormqueen het volgende:
was het voor of na het doortrekken?
Volgens de verzekeringsmaatschappij ben ik wel verzekerd voor vochtschade gelukkig en ik krijg ook een leentoestel. Ze komen mijn telefoon thuis ophalen (afspraak via email want kan niet bellen haha).quote:Op vrijdag 2 december 2011 15:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ben wel verzekerd voor vocht (en nagellakremover) schade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |