SPOILER: disclaimer etcOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: offfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
't is niks om je voor te schamen hoor.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ondanks dat ik je niet mag P_z, toch respect dat je er zo openlijk voor uit durft te komen.
Ik zei toch, je hoef je er toch niet voor te schamen?quote:
Eerste fase: ontkenning.quote:
Hey lieverdquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eerste fase: ontkenning.
Komt wel goed hoor.
Laat je dan zien hoe je mooiboys hosselt?quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
Ondanks dat ik je niet mag P_z, toch respect dat je er zo openlijk voor uit durft te komen.
Dan laat ik je zien hoe ik chimeids hossel.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat je dan zien hoe je mooiboys hosselt?
Wat moet jij nou met kutjes?quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan laat ik je zien hoe ik chimeids hossel.
Een anus is echt geen kut hoor.quote:Op zondag 4 december 2011 22:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dan laat ik je zien hoe ik chimeids hossel.
We wisten het wel, maar hij is nu vrijwillig uit de kast gekomen.quote:
We wisten het allang al maar het is wel zo leuk als hij openlijk toegeeft.quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
We wisten het wel, maar hij is nu vrijwillig uit de kast gekomen.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Natuurlijk wisten we het, het was alleen wachten op dit moment.
quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Oceanview het volgende:
[..]
We wisten het allang al maar het is wel zo leuk als hij openlijk toegeeft.
Geenszins.quote:Op zondag 4 december 2011 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
We wisten het wel, maar hij is nu vrijwillig uit de kast gekomen.
Stevenmac zegt niets meer dan de waarheid.quote:Op zondag 4 december 2011 22:43 schreef stevenmac26 het volgende:
P_z het maakt niks uit hoor, mocht je sowieso al niet meer maar ga je echt niet meer haten omdat je battieboi bent
quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een dag is dit toch
P_z komt uit de kast en zweetteef is ontmaskerd als ap
Echt waar? Ik heb dat gemist.quote:Op zondag 4 december 2011 22:47 schreef stevenmac26 het volgende:
wat een dag is dit toch
P_z komt uit de kast en zweetteef is ontmaskerd als ap
Hij had waarschijnlijk zelf ook door dat het teveel opviel.quote:Op zondag 4 december 2011 22:44 schreef Oerbeer het volgende:
Gister werd het duidelijk. Heeft nog lang geduurd zeg.
Ik eis een klooncheck!!!quote:
Zo hoort hetquote:Op zondag 4 december 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
Wel stoer dat FOK! zo tolerant is.We haten hem niet omdat hij homo is, we haten hem omdat hij een eikel is.
Ja, maar morgen moeten we wel een 'coming-out' feest organiseren.quote:Op zondag 4 december 2011 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien is het verstandig hem even een momentje rust te geven, om hem zo zijn emoties in bedwang te laten houden. Het is namelijk nogal wat, kan ik me wel voorstellen.
Hij heette niet voor niets Peper Pijper hè.quote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Vandaar ook dat pepervreten! Hij houd gewoon van een schrale anus!
quote:
Gast m'n koffie.quote:
Shiny and sparkling ! just how he likes itquote:Op zondag 4 december 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Cake voor dit feestelijke moment.
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:25 schreef Quisho het volgende:
Over plastic zakken gesproken. Mijn oma vertelde laatst een mop maar ik begrijp hem niet.
Komt een man bij de slager, en vraagt heeft u een plastic zak?
Slager: Nee, maar wel een kunstgebit
Ben je al voorgesteld?quote:Op woensdag 7 december 2011 14:06 schreef zovty het volgende:
En wanneer ga je hem aan je ouders voorstellen TS?
Vriendelijkheid is een zwakte.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |