quote:
quote:
Wat iedereen natuurlijk verbaast...quote:Kijk voordat mij iemand hierop aansprak had ik nog nooit van deze user gehoord dus ik was ook een beetje verbaasd natuurlijk.
je vorige account was niet veel minder aids dan je huidigequote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef utopie het volgende:
niet weten dat ik een gedoogkloon ben___________!!!!
dat is wel weer waarquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je vorige account was niet veel minder aids dan je huidige
mij niet kennenquote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef SpecialK het volgende:
Wie is zweefteef? Moet ik jou kennen ofzo?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ja het is niet zo heel moeilijk om je IP te veranderen hoor.
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:53 schreef terrastegel het volgende:
TS is een kloon van Advancedpower
Foei TS schaam je diep
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 21:54 schreef Marie30 het volgende:
Inderdaad AdvancedPauper nu je het zegt... Jij bent hem. Dag kuttiener, was weer even geleden.
is wel een ap uitspraak ditquote:Op zondag 4 december 2011 21:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
Zij die mij haten zijn gratis promo!
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.quote:
ja lul je er maar weer uitquote:Op zondag 4 december 2011 21:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
haha ben ik ook, nee![]()
is toch van dat liedje van gers
Ook dat deed apquote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.
Kom op. Doe je kunstje dan.
post waar die dat zegt?quote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Kijk er zijn heel veel overeenskomsten tussen ap en zweetteef
Beide dezelfde uitspraak over haten gratis promo
Dachten/denken beide dat heel fok hun kent
Met de bus naar school gaan
Maar toch denk ik niet dat het ap is
Hij heeft het tijd langs als sig gehadquote:
Eens en wat mij betreft is het stilaan tijd voor de kliko. Attention whore to the max.quote:Op zondag 4 december 2011 21:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Jij bent zo'n figuur dat hier dan nu 2 maandjes rond hangt en denkt een indruk achter te hebben gelaten bij iedereen? Zulke users hebben we er hier 100-den van. Wat maakt jou zo bijzonder.
Kom op. Doe je kunstje dan.
negerquote:Op zondag 4 december 2011 22:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij heeft het tijd langs als sig gehad
Ik ben gewoon blankquote:
quote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
Ook uit mijn Fok-crew gautoriseerde klooncheck blijkt dat je een kloon van AdvancedPower bent.
helaas kunnen mods dat niet maar leuk bedachtquote:Op zondag 4 december 2011 22:03 schreef speknek het volgende:
Ook uit mijn Fok-crew gautoriseerde klooncheck blijkt dat je een kloon van AdvancedPower bent.
wat voor bewijs heb je dan dat je AP niet bent?quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
helaas kunnen mods dat niet maar leuk bedacht
klooncheckquote:Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat voor bewijs heb je dan dat je AP niet bent?
En jij wilde haar hem doen.quote:Op zondag 4 december 2011 22:04 schreef stevenmac26 het volgende:
Verder komt zweetteef uit dezelfde dorp als ons aller AP
Dit denkenquote:
wat is proxy /?quote:Op zondag 4 december 2011 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar straks post je onder een proxy, wat dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |