Hihih, dat vroeg ik mij ook al afquote:Op maandag 5 december 2011 20:47 schreef lezzer het volgende:
Zouden Nizno en Vanyel nu zitten borrelen samen?
Oh dan zeg je toch gewoon dat je er niet aan doet? Klaar toch?quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
O Lez, ik wil het er liever niet over hebben. Als dat mag
Ik kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk.quote:Op maandag 5 december 2011 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hihih, dat vroeg ik mij ook al af
De betere ideeën van deze avondquote:Op maandag 5 december 2011 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
JA of knus met drie op de bank en fiets in het midden met de taart en dan 3 vorken.
Ik lag gisteravond ook te draaien op bed.. moe maar zo onwennig na 2 nachten hotel samen met mn meisje en dan nu in een hotel zonder mn meisje....quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:44 schreef Vanyel het volgende:
Lig je eindelijk met je uitgetelde lijf in bed zonder kind om op te letten, kun je niet slapen
Ik ken jouw profiel niet, das nie eerlijk!quote:
Volgens mij had ik dat voorspeldquote:nog even reageren op iets uit vorig topic:
[..]
Ik lag gisteravond ook te draaien op bed.. moe maar zo onwennig na 2 nachten hotel samen met mn meisje en dan nu in een hotel zonder mn meisje....
Had ook echt niet verwacht dat ik haar zo vreselijk zou missen... geloof dat het wel echt zoiets is als... dik aan.... ofzo....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |