SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Tauchmeister op 04-12-2011 21:00:35 ]
Ja en daarna wordt ie onderuit geschopt en toen pas van het veld, hij speelde eerst nog door.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Chadli botste met de keeper en kwam zelf verkeerd neer.
Ik heb de nieuwe niet eensquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Rossdale het volgende:
Denk het niet, de singleplayer was supertof maar er is weinig animo voor online play geloof ikZowel jij, als Michmich en KK zijn andere games aan het spelen, dus ik kan de online key beter niet redeemen en wat extra knaken voor de game vangen
quote:
Klopt. Ik bedoel, wat is de multiplayer van AC:R als je ook BF3 en Skyrim hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Rossdale het volgende:
Denk het niet, de singleplayer was supertof maar er is weinig animo voor online play geloof ikZowel jij, als Michmich en KK zijn andere games aan het spelen, dus ik kan de online key beter niet redeemen en wat extra knaken voor de game vangen
quote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef KneusTeun het volgende:
Zo dat was de eerste dag college weer
Dan is me leven compleet! en morgen nieuwe DLC voor BF3!quote:
Moet jij niet geld tellen ofzo? of anders binnen harken?quote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pfft, heb hem al weeeeeeeeeken heur
Omdat je Windows gebruikers nooit roepen hoe geweldig hun systeem wel niet is. Blijkbaar is dit wel gebruikelijk als je een Apple hebtquote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat apple en fanboi meteen zo snel gekoppeld wordt![]()
How come dat alle windows gebruikers geen fanbois zijn? omdat ze nooit een keuze hebben gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Net als ik Forza 4 heb gekregen, keuzesquote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan is me leven compleet! en morgen nieuwe DLC voor BF3!
De 13e pas voor de Xbox 360quote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan is me leven compleet! en morgen nieuwe DLC voor BF3!
Rustig maar, ik neem zo weer een verfrissende duik in mijn geldpakhuisquote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet jij niet geld tellen ofzo? of anders binnen harken?
quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je Windows gebruikers nooit roepen hoe geweldig hun systeem wel niet is. Blijkbaar is dit wel gebruikelijk als je een Apple hebtAls je een ander OS afzeikt, zeur je dan eigenlijk niet over het feit dat jou OS wel goed is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyways het gaat bij mij het ene oor in en het ander weer uit.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Klopt, maar morgen dus meteen ff op PS3 spelenquote:
Ik heb geen enkel probleem met welk OS dan ook, alleen met mensen die constant moeten roepen hoe goed hun systeem wel niet is. Zoals de meeste Apple-eigenaars, Google Chrome gebruikers etc.quote:Op maandag 5 december 2011 10:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je een ander OS afzeikt, zeur je dan eigenlijk niet over het feit dat jou OS wel goed is?
Anyways het gaat bij mij het ene oor in en het ander weer uit.
Klopt, mooi voorbeeld is onze opleiding. eerst zag je naast mij 2 andere mac gebruikers. De rest had allemaal windows of soms linux draaien.quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met welk OS dan ook, alleen met mensen die constant moeten roepen hoe goed hun systeem wel niet is. Zoals de meeste Apple-eigenaars, Google Chrome gebruikers etc.
Het zijn gewoon moderne jehova's. Je eigen overtuiging opdringen aan andere mensen, of ze het nu willen horen of niet
je kan er ook gewoon overheen lezenquote:
Het woordje apple hoeft maar te vallen en iedereen gaat los.quote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je kan er ook gewoon overheen lezen
Hoezo los? er wordt gewoon rustig gereageerd...quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het woordje apple hoeft maar te vallen en iedereen gaat los.
nee welk vuurwerk ga jij halen dit jaar?quote:Op maandag 5 december 2011 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Gaan we het nu hebben over sinterklaas
Dat komt omdat er louter gereageerd werd door 2 topic fossielen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo los? er wordt gewoon rustig gereageerd...
quote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat er louter gereageerd werd door 2 topic fossielen.
Alleen jammer dat de meeste dingen voor de Amerikanen zijnquote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pfft, heb hem al weeeeeeeeeken heur
Oke dan gaan we verder met praten over breezha's en scoota'squote:Op maandag 5 december 2011 10:42 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat komt omdat er louter gereageerd werd door 2 topic fossielen.
Mja, al is de lay-out wel erg nice op deze manierquote:Op maandag 5 december 2011 11:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de meeste dingen voor de Amerikanen zijn
Yes!quote:
Mooi toch, harde dreunenquote:
Mag dat in Friesland? Dacht dat ze dat alleen bij Teun in Tuktuk-land deden.quote:
Wij deden het in Apeldoorn altijd,en nu in Tilburg ook nog welquote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag dat in Friesland? Dacht dat ze dat alleen bij Teun in Tuktuk-land deden.
Weiland?quote:
beter gewoon eigen geknoopte mat van ca. 35m neerleggen en gaan met die banaan, en dan daarna de heg van de buren blussenquote:
Haantjesgedrag. Meer is het niet.quote:Op maandag 5 december 2011 11:50 schreef Rossdale het volgende:
Siervuurwerk vind ik wel mooi, maar de fun van knalvuurwerk heb ik nooit begrepen... Dat vind ik echt zonde van het geld.
Mietjes.quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Kutstudent het volgende:
Deze dingen bedoel ik. Je bent wel een half uur bezig per bom om te maken, maar die dingen zijn zo gruwelijk hard. Ik heb nog nooit lomper vernietigingswerk gedaan dan met deze dingen.
Ja maar dat zijn geen bommen.quote:
Nee dat is carbid.quote:
quote:
Ja ik denk ik state the obvious, aangezien meneer al zegt dat het geen bom is... dus blijkbaar was het nodig.quote:
Het was meer om te staten dat ik het dus minder leuk vind.quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik denk ik state the obvious, aangezien meneer al zegt dat het geen bom is... dus blijkbaar was het nodig.
Wat een tjappies.quote:Op maandag 5 december 2011 11:59 schreef Kutstudent het volgende:
Deze waren ook altijd leuk om te maken. CHAOS IN THE STREETS!!!
true ben toenn zo vaak de bosjes in gefietstquote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
Leuk zo'n rookbom, maar 3 jaar geleden had je er weinig aantoen kon je amper 2 meter kijken door de mist, dat was epic.
Goeie avond toen gehad ja. Dat weet ik nog wel.quote:Op maandag 5 december 2011 12:21 schreef KneusTeun het volgende:
Leuk zo'n rookbom, maar 3 jaar geleden had je er weinig aantoen kon je amper 2 meter kijken door de mist, dat was epic.
Zulks een dingen heb ik ook gemaakt. Als je een van de uiteinden niet goed dichtmaakt dan vliegen ze weg ipv te knallen. Dan was al je werk voor niets.quote:Op maandag 5 december 2011 11:51 schreef Kutstudent het volgende:
Deze dingen bedoel ik. Je bent wel een half uur bezig per bom om te maken, maar die dingen zijn zo gruwelijk hard. Ik heb nog nooit lomper vernietigingswerk gedaan dan met deze dingen.
Klopt. Daarom duurde het ook zo lang. Je moest die dingen echt "smeden" met een flinke hamer.quote:Op maandag 5 december 2011 13:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Zulks een dingen heb ik ook gemaakt. Als je een van de uiteinden niet goed dichtmaakt dan vliegen ze weg ipv te knallen. Dan was al je werk voor niets.
Mosterdgas, allesssss.quote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
Bozz en ik hebben onze voorraad fosforgranaten voor Oud en Nieuw al binnen
Bankschroef manquote:Op maandag 5 december 2011 13:09 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Klopt. Daarom duurde het ook zo lang. Je moest die dingen echt "smeden" met een flinke hamer.
Ja, dorpen hebben zelfs wedstrijden tegen elkaar. Vorig jaar stronttank omgebouwd tot kanonquote:Op maandag 5 december 2011 11:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mag dat in Friesland? Dacht dat ze dat alleen bij Teun in Tuktuk-land deden.
uhu ik probeer ook nog ff wat napalm te fixen op werkquote:Op maandag 5 december 2011 13:03 schreef Michhas het volgende:
Bozz en ik hebben onze voorraad fosforgranaten voor Oud en Nieuw al binnen
Occupy!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
Ahahaha geweldig ditquote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut dakloze aan de deur voor geld en eten en niet weg te krijgen. Gooi de deur dicht gaat ie ervoor zitten
Zet gewoon je xbox aan, met BF3! en kom online gezellig doenquote:Op maandag 5 december 2011 13:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nee, nu eerst maar eens mijn deurbel uitgezet
webcam en alles !!!quote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
En laat hem dan ook meteen allemaal gay ass shit doen. En spam dan ook meteen het hele forum onder met links naar je live stream!quote:
geen politie bellen trouwens, dat wil die, dan heeft ie kans om gratis warm te slapenquote:Op maandag 5 december 2011 13:39 schreef Sharpdressedman het volgende:
dit dusquote:
film haar reactie dan! En post die hier, please doe hetquote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Occupy Fryslân?quote:Op maandag 5 december 2011 14:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
hij zit er nog steedsheb zo'n afdakje bij de deur en hij vind het fijn droog te zitten
![]()
Ik vind het nog wel even prima want mijn vriendin komt straks thuis en ben ERG nieuwsgierig hoe ze gaat reageren![]()
![]()
Kunnen we meteen met z'n allen fappen op z'n vriendin.quote:Op maandag 5 december 2011 14:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
film haar reactie dan! En post die hier, please doe het
wat schrijf je battlefield 3 raar.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
Ben lvl 45 geworden in BF3 dus daar heb ik voorlopig ook wel weer genoeg van.quote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
wat schrijf je battlefield 3 raar.
Wat is deze? Yao ming plaatje alles.quote:Op maandag 5 december 2011 15:22 schreef SoldMayor het volgende:
Black Ops![]()
Wat speelt dat toch heerlijk vergeleken bij MWchaos3
En ik was aan het vliegen en snipenquote:Op maandag 5 december 2011 15:39 schreef KneusTeun het volgende:
Moet er wel bij vertelen dat het 116 120 stond op moment dat ik inviel.
repost.quote:
Dus?quote:
Camperquote:
Dan had ik niet die score gekregenquote:
Duhquote:Op maandag 5 december 2011 15:50 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan had ik niet die score gekregenalle kils met IAR rende tussen C en B heen en weer.
Dat kan toch wel handig zijnquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
ok, telefoon van mijn vriendin.
V: Ja sharp? er zit een kerel voor onze deur![]()
M: Ja dat weet ik
V:![]()
M: Hij wil eten en geld![]()
V: Waarom heb je hem niet weggestuurd? (zit nog steeds in de auto)
M: Vond het leuk om te zien of je er langs komt![]()
V: -
M: Ben je er nog?![]()
V: &^%^$@!#$%![]()
V: (hangt boos op)
maar ze belde 2 minuten later terugof ik die kerel nu toch echt wel weg wilde sturen want ze kwam de auto niet uit
Snap!quote:Op maandag 5 december 2011 17:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Dan kan je m ook wel gebruiken he?
geen bewegende beeldquote:Op maandag 5 december 2011 17:16 schreef Sharpdressedman het volgende:
ok, telefoon van mijn vriendin.
V: Ja sharp? er zit een kerel voor onze deur![]()
M: Ja dat weet ik
M: Hij wil eten en geld![]()
V: Waarom heb je hem niet weggestuurd? (zit nog steeds in de auto)
M: Vond het leuk om te zien of je er langs komt![]()
M: Ben je er nog?![]()
V: &^%^$@!#$%![]()
V: (hangt boos op)
maar ze belde 2 minuten later terugof ik die kerel nu toch echt wel weg wilde sturen want ze kwam de auto niet uit
sorryquote:
het filmpje is iig wel een beetje leuk, dus goeie compensatiequote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom vind ik deze compilaties zo verslavend![]()
zijn echt duizenden te vinden over wat dan ook maar![]()
[..]
sorry![]()
was even een random voorbeeldje, maar idd wel leuk. Maar met youtube kan ik makkelijk een avondje vullenquote:Op maandag 5 december 2011 18:29 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
het filmpje is iig wel een beetje leuk, dus goeie compensatie
quote:Op woensdag 30 november 2011 22:15 schreef tliciouz het volgende:
Stoma is niet irritant, Stoma is gewoon Stoma. Kutstudent daarentegen is een gruwelijk irritant ventje.
hahaha, chubby @ 7:00!quote:Op maandag 5 december 2011 18:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
waarom vind ik deze compilaties zo verslavend![]()
zijn echt duizenden te vinden over wat dan ook maar![]()
[..]
sorry![]()
Danku. Vanwaar deze late props?quote:Op maandag 5 december 2011 19:28 schreef KoningStoma het volgende:
Props voor de persoon die in het mw3 topic de lapo maakt en iets met bf3 in de titel zet
De fik erin met die data servers!quote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag gebeld door één of andere mongool van een uitzendbureau met de vraag of ik bij de luchtmacht zou willen komen werken. Toen ik vroeg hoe ze aan m'n nummer kwamen, kreeg ik te horen dat ik in een register van werkzoekende studenten sta, en dat terwijl ik nooit naar werk heb gezocht via een uitzendbureau. Ik kon wel op 'inactief' gezet worden, maar m'n gegevens konden niet worden verwijderd. Na aangegeven te hebben dat ik geen interesse had werd ik een uur later gebeld door een andere miep met vraag of ik inmiddels al wist of ik een keer mee zou willen lopen bij de luchtmacht. KANKER TOCH OP. Morgen maar bellen, en ook al moet het tien keer: die gegevens gaan weg. Opflikkeren met dat soort organisaties.
Zo, dat is eruit
kun je me een PM sturen welke? Als je geluk hebt fix ik het voor jequote:Op maandag 5 december 2011 23:40 schreef Tauchmeister het volgende:
Vanmiddag gebeld door één of andere mongool van een uitzendbureau met de vraag of ik bij de luchtmacht zou willen komen werken. Toen ik vroeg hoe ze aan m'n nummer kwamen, kreeg ik te horen dat ik in een register van werkzoekende studenten sta, en dat terwijl ik nooit naar werk heb gezocht via een uitzendbureau. Ik kon wel op 'inactief' gezet worden, maar m'n gegevens konden niet worden verwijderd. Na aangegeven te hebben dat ik geen interesse had werd ik een uur later gebeld door een andere miep met vraag of ik inmiddels al wist of ik een keer mee zou willen lopen bij de luchtmacht. KANKER TOCH OP. Morgen maar bellen, en ook al moet het tien keer: die gegevens gaan weg. Opflikkeren met dat soort organisaties.
Zo, dat is eruit
[MW2 SC #233] Waar we 50 euro betalen voor een HDMI kabel :')quote:
Ja is goedquote:Op dinsdag 6 december 2011 07:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom je zaterdag wat drinken @ my place?
Werk studie, thug life.quote:
Meet bij boz jongens!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:01 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
kom je zaterdag wat drinken @ my place?
hell no! Boy deze jongen gaat chille als een mutherfucker!quote:Op dinsdag 6 december 2011 07:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja is goedMoet je nog werken op je verjaardag dan?
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het is een privéfeestje, VIP's only
Omdat het een verrassing moest blijvenquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:06 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hoezo ben ik niet op de hoogte gesteld dan?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Omdat het een verrassing moest blijven
Heb je nou je zin Tamara, KIJK WAT JE HEBT GEDAAN
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 8:45 beginnen per week zonder te sterven?
Ik ben gewoon geen ochtend mensquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Godverdomme zeg wat ben jij een aansteller.
Gewoon een kwestie van wennen. Al moet ik zeggen hoe laat ik ook naar bed ga al is het 4 uur in de nacht ben ik nog rond 8 uur wakker.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:13 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen ochtend mens
En natuurlijk ouwehoer ik.
Maar damn ik heb gewoon een ritme waardoor ik pas om 2 uur s'nachts kan slapen, en ja om 7 uur op is dan best vroeg.
Wel een beetje jaquote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En voor ons was het ook een verassing tot na de verjaardag?
Fixed.quote:Op dinsdag 6 december 2011 08:11 schreef KneusTeun het volgende:
Tering, wat een brakheid, hoe vaak kan een mens om 7:30 beginnen per week zonder te sterven?
Sing Loud, Sing Proud heb ik nog ergens in mijn auto liggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dagje begonnen met regen![]()
quote:Op dinsdag 6 december 2011 10:17 schreef Fsmxi het volgende:
geen regen gespot vandaag (tot nu toe)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker dagje begonnen met regen
Natte sneeuw in Utrechtquote:Op dinsdag 6 december 2011 10:58 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geen regen gespot vandaag (tot nu toe)
quote:Op dinsdag 6 december 2011 12:36 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Natte bevers spotten op school.
En dat is 1quote:
Wake island wordt zo fucking awesome.quote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, krijgt een collega allemaal flirt smsjes van een onbekend nummer, dus ik ff me connectie vragen van wie dat nummer is, blijkt het haar getrouwde buurman te zijn.
Deze man is global.quote:Op dinsdag 6 december 2011 15:10 schreef Bozz187 het volgende:
Haha, krijgt een collega allemaal flirt smsjes van een onbekend nummer, dus ik ff me connectie vragen van wie dat nummer is, blijkt het haar getrouwde buurman te zijn.
zo ff checkenquote:
Vanochtend dus weer contact opgenomen met dat uitzendbureau om mijn gegevens te laten verwijderen, krijg ik dit terug:quote:
Te mooi om waar te zijn natuurlijk, want als ik nu op de link klik naar mijn profiel zie ik dat ze alleen m'n e-mailadres hebben veranderd, zodat ik niet meer kan inloggen en niet kan zien dat ik nog in de database sta. Ze zijn alleen te dom om te begrijpen dat ik gisteren niet heb uitgelogd en nog steeds toegang tot dat profiel heb.quote:Hoi Freek,
Bedankt voor je bericht! Je bent nu bij ons uitgeschreven.
Mocht je nog aanvullende vragen/problemen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
-
In principe kan je die lui gewoon aanklagen lijkt me?quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanochtend dus weer contact opgenomen met dat uitzendbureau om mijn gegevens te laten verwijderen, krijg ik dit terug:
[..]
Te mooi om waar te zijn natuurlijk, want als ik nu op de link klik naar mijn profiel zie ik dat ze alleen m'n e-mailadres hebben veranderd, zodat ik niet meer kan inloggen en niet kan zien dat ik nog in de database sta. Ze zijn alleen te dom om te begrijpen dat ik gisteren niet heb uitgelogd en nog steeds toegang tot dat profiel heb.
Wat een kutbedrijf
Ja, je hebt m al jonge heel stoer.quote:Op dinsdag 6 december 2011 18:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ja, zo'n 3 weken geleden al
[ afbeelding ]
In Amerika ja...?quote:
volgens Nelson vandaagquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:42 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, je hebt m al jonge heel stoer.
Vanaf vandaag of morgen komt ie. In de Xbox nieuwsbrief staat morgen.
[..]
In Amerika ja...?
Wereldwijd was de bedoelingquote:Op dinsdag 6 december 2011 19:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
Ja, maar bedoelt ie wereldwijd of alleen nog in Amerika?
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:01 schreef Michhas het volgende:
Holy shit deze topic-kaapNeem/'steel' jij wel eens dingen op werk? Ik heb fucking tranen van het lachen hier
quote:Op dinsdag 20 september 2011 13:16 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik werk in een gaybar en neem wel eens een kast mee. Ik bedoel, hij is toch leeg.
Busty Babes 16quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog filmtips?
Gewoon een lekker filmpje waar je wat kan lachen, of 1 met dom schieten?
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:40 schreef Pixell het volgende:
Iemand nog filmtips?
Gewoon een lekker filmpje waar je wat kan lachen, of 1 met dom schieten?
Ik had wel meer van die film verwacht, laatst pas gekeken.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.
Klopt die is zeker goed, maar dus al gezien!quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:45 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben nu Gran Torino aan het kijken, blijft vet.
Ik heb al wat naughty america filmpjes voor vanavondquote:
Zijn er al weer nieuwe?quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:53 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik heb al wat naughty america filmpjes voor vanavond
True, maar dat maakt niet uit want Clint Eastwoodquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:50 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik had wel meer van die film verwacht, laatst pas gekeken.
Het kon liever heten; How to train a chinese guy.
fixedquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
True, maar dat maakt niet uit want Clint Eastwood is een oude man
Hij gaat niet meer want ik kon helaas niet.quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou jij trouwens niet naar de bios gaan?
nope titty kon nietquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zou jij trouwens niet naar de bios gaan?
...quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:12 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hij gaat niet meer want ik kon helaas niet.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
...
[..]
...oke maar neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50/50 moet ik nog kijken iddquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef KneusTeun het volgende:
50/50 en confessions of a dangerous mind
Je link doet t niet.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef KneusTeun het volgende:
Jullie pesten kk nu wel met die goedkope hdmi, maar nu heb ik iets!
http://www1.conrad.nl/scr(...)gclid=&scrwidth=1280
Dan raak je nooit meer je kleingeld kwijt!
Nu pest jij hem ookquote:Op woensdag 7 december 2011 00:05 schreef KneusTeun het volgende:
Jullie pesten kk nu wel met die goedkope hdmi, maar nu heb ik iets!
[ afbeelding ]
Dan raak je nooit meer je kleingeld kwijt!
Heb zojuist met moeilijk veel bier de SP van MW3 op veteran uitgespeeld, dat is nog zo makkelijk niet als je half beozpen bent.quote:Op woensdag 7 december 2011 00:11 schreef PierreTT het volgende:
Tuesday Boozeday maddafakkaaaahhhsss!
Jij begint dan ook eerder.quote:Op woensdag 7 december 2011 08:06 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nee hoor, we zijn gewoon op het werk
Ik elke maandag. Give me sum credit.quote:Op woensdag 7 december 2011 09:44 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
jeweetselluf elke dag voor 6 uur opstaan als een baas
oke maar dan wel een klein beetjequote:Op woensdag 7 december 2011 11:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik elke maandag. Give me sum credit.
Jesus fuck, dit soort lui moeten echt opgesloten worden, wat een idiotenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:43 schreef KneusTeun het volgende:
FS?
http://www.dumpert.nl/med(...)er_met_swagger_.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |