SPOILER: Wie speelt wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Tauchmeister op 04-12-2011 21:00:35 ]
Ja en daarna wordt ie onderuit geschopt en toen pas van het veld, hij speelde eerst nog door.quote:Op zondag 4 december 2011 19:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Chadli botste met de keeper en kwam zelf verkeerd neer.
Ik heb de nieuwe niet eensquote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Rossdale het volgende:
Denk het niet, de singleplayer was supertof maar er is weinig animo voor online play geloof ikZowel jij, als Michmich en KK zijn andere games aan het spelen, dus ik kan de online key beter niet redeemen en wat extra knaken voor de game vangen
quote:
Klopt. Ik bedoel, wat is de multiplayer van AC:R als je ook BF3 en Skyrim hebt.quote:Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Rossdale het volgende:
Denk het niet, de singleplayer was supertof maar er is weinig animo voor online play geloof ikZowel jij, als Michmich en KK zijn andere games aan het spelen, dus ik kan de online key beter niet redeemen en wat extra knaken voor de game vangen
quote:Op maandag 5 december 2011 09:52 schreef KneusTeun het volgende:
Zo dat was de eerste dag college weer
Dan is me leven compleet! en morgen nieuwe DLC voor BF3!quote:
Moet jij niet geld tellen ofzo? of anders binnen harken?quote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Pfft, heb hem al weeeeeeeeeken heur
Omdat je Windows gebruikers nooit roepen hoe geweldig hun systeem wel niet is. Blijkbaar is dit wel gebruikelijk als je een Apple hebtquote:Op maandag 5 december 2011 10:14 schreef KneusTeun het volgende:
Jammer dat apple en fanboi meteen zo snel gekoppeld wordt![]()
How come dat alle windows gebruikers geen fanbois zijn? omdat ze nooit een keuze hebben gemaakt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Net als ik Forza 4 heb gekregen, keuzesquote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan is me leven compleet! en morgen nieuwe DLC voor BF3!
De 13e pas voor de Xbox 360quote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan is me leven compleet! en morgen nieuwe DLC voor BF3!
Rustig maar, ik neem zo weer een verfrissende duik in mijn geldpakhuisquote:Op maandag 5 december 2011 10:15 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Moet jij niet geld tellen ofzo? of anders binnen harken?
quote:Op maandag 5 december 2011 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Omdat je Windows gebruikers nooit roepen hoe geweldig hun systeem wel niet is. Blijkbaar is dit wel gebruikelijk als je een Apple hebtAls je een ander OS afzeikt, zeur je dan eigenlijk niet over het feit dat jou OS wel goed is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyways het gaat bij mij het ene oor in en het ander weer uit.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
Klopt, maar morgen dus meteen ff op PS3 spelenquote:
Ik heb geen enkel probleem met welk OS dan ook, alleen met mensen die constant moeten roepen hoe goed hun systeem wel niet is. Zoals de meeste Apple-eigenaars, Google Chrome gebruikers etc.quote:Op maandag 5 december 2011 10:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je een ander OS afzeikt, zeur je dan eigenlijk niet over het feit dat jou OS wel goed is?
Anyways het gaat bij mij het ene oor in en het ander weer uit.
Klopt, mooi voorbeeld is onze opleiding. eerst zag je naast mij 2 andere mac gebruikers. De rest had allemaal windows of soms linux draaien.quote:Op maandag 5 december 2011 10:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb geen enkel probleem met welk OS dan ook, alleen met mensen die constant moeten roepen hoe goed hun systeem wel niet is. Zoals de meeste Apple-eigenaars, Google Chrome gebruikers etc.
Het zijn gewoon moderne jehova's. Je eigen overtuiging opdringen aan andere mensen, of ze het nu willen horen of niet
je kan er ook gewoon overheen lezenquote:
Het woordje apple hoeft maar te vallen en iedereen gaat los.quote:Op maandag 5 december 2011 10:32 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
je kan er ook gewoon overheen lezen
Hoezo los? er wordt gewoon rustig gereageerd...quote:Op maandag 5 december 2011 10:33 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het woordje apple hoeft maar te vallen en iedereen gaat los.
nee welk vuurwerk ga jij halen dit jaar?quote:Op maandag 5 december 2011 10:37 schreef KneusTeun het volgende:
Gaan we het nu hebben over sinterklaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |