vlaggenquote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef donald_dick het volgende:
Wat doet ie gast met die vlag daar!
quote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef Studiotje het volgende:
Lolwil ik een nieuw topic aanmaken, foutmelding dat ik niet te snel mag posten
T Y 4 SHARING!quote:Op zondag 4 december 2011 20:43 schreef Studiotje het volgende:
Druppelende kakgeluiden bij de buren!
Kogelvrij vest portofoonquote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Travel. het volgende:
Je herkent die in burger van 3km afstand normaal
*fapfapfap*quote:
hehe!quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef Albertoooo het volgende:
als je nou undercover op station Slinge, Nesselande, Parkweg, Maashaven, De Akkers en Zalmplaat gaat staan.... kan je al een hoop boetes uitschrijven.
Meestal staat er voorin een die twee handen opsteekt, wat betekent : nog twee haltes/minutenquote:
ik vind ze beiden asociaalquote:Op zondag 4 december 2011 20:46 schreef Albertoooo het volgende:
zwartrijders die mensen van RET asociaal vinden..
+1000quote:
Het zijn toch zwartrijdersquote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef tralalala het volgende:
Wel elke keer negers of Marokkanen, zal wel toeval zijn...
dat is toch altijd toevalquote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef tralalala het volgende:
Wel elke keer negers of Marokkanen, zal wel toeval zijn...
quote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef Razor21 het volgende:
Wat een irritant kut volk is het toch.
Het begrip zwartrijder krijgt een hele letterlijke betekenis.
omdat die mensen moeite hebben met zich aanpassen aan onze maatschappij?quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom zijn het altijd mensen met een kleurtje?
omdat witte campinggangers dat graag zien op sbs6quote:Op zondag 4 december 2011 20:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom zijn het altijd mensen met een kleurtje?
Ja je kan wel zo gaan kijken als een zwartrijder.quote:
Dit.quote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef missU het volgende:
[..]
omdat die mensen moeite hebben met zich aanpassen aan onze maatschappij?
omdat witte kampers nooit in het ov te vinden zijnquote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat witte campinggangers dat graag zien op sbs6
Dikke lolz, iedereen bij mij op de middelbare school reed zwart, blank of nietquote:Op zondag 4 december 2011 20:50 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ja je kan wel zo gaan kijken als een zwartrijder.
Maar ik heb nog geen Henk of Piet gezien zonder kaartje.
Zijn toch echt bepaalde groeperingen die zonder kaartje reizen
Nee, die klagen dat ze zo hard moeten werken, met hun uitkering..quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef missU het volgende:
[..]
omdat witte kampers nooit in het ov te vinden zijn
Maar toch zijn het vaak de zwarten...quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dikke lolz, iedereen bij mij op de middelbare school reed zwart, blank of niet
Blank (lees: noord-afrikaanse afkomst) ?quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik zat op een witte school in Amstelveense kakbuurtquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Maar toch zijn het vaak de zwarten...
Misschien komt het dat ik geen kleuren tv heb en dus enkel de zwarten zie zonder kaartje.
ik ook!quote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, meer wit als een albino negertquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Blank (lees: noord-afrikaanse afkomst) ?
Nee die hebben een oude mercedesquote:Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef missU het volgende:
[..]
omdat witte kampers nooit in het ov te vinden zijn
ach, ik reed 6 jaar lang zwart met 5 boetes, dat was pas een kosten baten analysequote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef missU het volgende:
[..]
ik ook!Goeie ouwe tijd van de strippenkaart! Reisde toen bijna een jaar gratis
Die zijn vet engquote:Op zondag 4 december 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee, meer wit als een albino negert
weet je hoe lekker die smaken!quote:
Maar goed ook liggen steeds de ramen van de stadsbussen eruitquote:Op zondag 4 december 2011 20:53 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Kampersbuurten zijn niet aangesloten op een openbaar vervoersnetwerk.
i.m a fokker and you know it!quote:Op zondag 4 december 2011 20:54 schreef Albertoooo het volgende:
I'm sexy and i know it
TUDUDUDUDUDUDU
liefst met diabetes type 2, lekker Karamelig!quote:Op zondag 4 december 2011 20:55 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
helemaal met botkanker.
dan smaken ze als een witte Bros, zo luchtig.
Bros, bros, bros en Donald komt losquote:Op zondag 4 december 2011 20:55 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
helemaal met botkanker.
dan smaken ze als een witte Bros, zo luchtig.
liever niet!quote:
denk een 3quote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef Albertoooo het volgende:
wat voor cijfer krijgt het BBQ-weer, Piet?
Albertoooo!quote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef Albertoooo het volgende:
Een 8quote:Op zondag 4 december 2011 20:57 schreef Albertoooo het volgende:
hmm aangebrande albertoquote:
Afgekeurd. Verander maar terugquote:
Zijn allemaal buitelandersquote:Op zondag 4 december 2011 21:00 schreef Eenskijken het volgende:
kijk, nu worden alle nederlanders genaaid
echt he, faggotsquote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef WcPot het volgende:
Die handhavers voelen zich trots als ze s'avonds thuis zijn
Fakking lege winkelstraat, niemand heeft er last vanquote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
echt he, faggotsga de maatschappij eens helpen ipv onschuldige burgers bekeuren..
Negers gaan met het OV ipv op de fiets.quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef donald_dick het volgende:
Waarom fietsen alleen nederlanders waar dat niet mag? dat zie ik negers nou niet doen!
witte negers op de fiets!quote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Negers gaan met het OV ipv op de fiets.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:01 schreef donald_dick het volgende:
Waarom fietsen alleen nederlanders waar dat niet mag? dat zie ik negers nou niet doen!
Zonder te betalenquote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Negers gaan met het OV ipv op de fiets.
Verkeersprogrammaquote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef Albertoooo het volgende:
Hoe staat dit in de TV-Gids aangegeven?
Drama?
Amusementquote:Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef Albertoooo het volgende:
Hoe staat dit in de TV-Gids aangegeven?
Drama?
Ik wil d'r wel troostenquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef missU het volgende:
ahhh ze vind het niet eerlijk want ze is student
Brabant...quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lekker mokkel..alhoewel..ze klinkt wel dom
Ik weet het wel, maar ik wil toch een waarschuwingquote:
rotators? zijn dat bejaarde op rolators die constant omkeren?quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Tinos85 het volgende:
En die oudjes rijden ondertussen iedereen aan op hun rotators
FIXED!quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Eenskijken het volgende:
hoppa denkt ie 'weer een lekker wijf neger genaaid'
ik fiets al 20 jaar een stuk over de stoep, omdat dat de enige weg is naar mijn bestemmingquote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef missU het volgende:
Je moet toch weten dat je niet op de stoep mag fietsenMoet je daar maar niet schijt aan hebben
Slechte foutquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
rotators? zijn dat bejaarde op rolators die constant omkeren?
Dat zijn dus 20 weekenden voor een reis met GoGo Tours naar Salou voor 800 euro.quote:Op zondag 4 december 2011 21:03 schreef Travel. het volgende:
"" heel weekend voor werken voor 40 euro ""
""Vorige week op vakantie""heel wat uurtjes gewerkt dan.
Jawelquote:Op zondag 4 december 2011 21:04 schreef missU het volgende:
[..]
vind dr best standaard en niet bijzonder apetijtelijk
Boete voor Rotterdammersquote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
Boete voor chick: iedereen![]()
![]()
![]()
Boete voor negert: iedereen![]()
![]()
negerchick:quote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
![]()
![]()
![]()
Chick accepteert het tenminste...quote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef donald_dick het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nee, maar dat is algemeen bekend toch?quote:Op zondag 4 december 2011 21:05 schreef WcPot het volgende:
Wonen er nog wel echte nederlanders in rotterdam
In de derde wereldoorlog mag er zo weer een bom op rotterdamquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is algemeen bekend toch?
Had ze maar moeten fietsenquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Mattt het volgende:
Prachtig, geven die boete! Laat ze maar betalen, huppa aftikken
quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Tinos85 het volgende:
Hup aanhouden voor wet ID. Optyfen, kuthoer.
quote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef Tinos85 het volgende:
Hup aanhouden voor wet ID. Optyfen, kuthoer.
Zal helemaal geen gek idee zijn. Net als de polder weer onder water laten lopenquote:Op zondag 4 december 2011 21:06 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
In de derde wereldoorlog mag er zo weer een bom op rotterdam
en dan 3 uur kaarten met de poltieagnetjesquote:
Hoor trouwens deze poekoe om me BB Bold, onmin erg ainahquote:Op zondag 4 december 2011 21:07 schreef Razor21 het volgende:
Hey luister Swa ik ben mijn vriend aan het pingen swa hij komt zo die doekoe brengen.
Alleen kunnen ze je nog 6 uur ophouden om achter je ID te komen.quote:Op zondag 4 december 2011 21:08 schreef Razor21 het volgende:
En als je gewoon 6 uur je bek weet te houden wordt je weer vrijgelaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |