abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer maandag 12 december 2011 @ 09:07:25 #276
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105483696
Wat een dramatische 1e helft was dat zeg. :'(.

Ik heb overigens nog even goed geluisterd en ik heb 'Twente hier op an' alleen gehoord toen ze faalden en NEC aan het aanvallen was.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 14:08:12 #277
8781 crew  Frutsel
pi_105491811
quote:
19s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ik heb niet staan juigen toen Tiendalli eruit moest.. maar ik was wel heel blij.. wat een waardeloze back is dat zeg..
Kuiper is ook weer fit dacht ik, hopelijk kan die daar ook gauw weer spelen
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 14:08:50 #278
8781 crew  Frutsel
pi_105491833
quote:
Twente zal in winterstop proberen vervanger te halen voor Tiendalli

FC Twente wil een vervanger halen voor Dwight Tiendalli en Bart Buysse. De Tukkers achten beide heren niet goed genoeg om het seizoen af te maken en hopen in de winterstop een nieuweling te halen.

Tiendalli kreeg afgelopen zaterdag een fluitconcert te verduren toen trainer Co Adriaanse hem tegen NEC na ruim een uur naar de kant haalde. De prestaties van de linksachter waren tijdens dat duel matig en dat zag ook de clubleiding, die daar in de winterstop op wil anticiperen.

Twente zou een vervanger van Tiendalli al in huis kunnen hebben, maar dit is niet het geval. Buysse, die Tiendalli verving tegen NEC, wordt ook niet goed genoeg bevonden en mag in de winterstop uitkijken naar een nieuwe club. RC Genk-trainer Mario Been is geïnteresseerd.
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 14:10:16 #279
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_105491885
Hopen dat Kuiper niet wéér geblesseerd raakt...
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  maandag 12 december 2011 @ 14:10:36 #280
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105491897
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:08 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Het barst in NL van de linksbacks...onvoorstelbaar dat er zo'n schaarste is op die positie
  Official ESF Kreviewer maandag 12 december 2011 @ 14:11:24 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_105491932
Als je uitgroeit tot topclub krijg je dat. Halfbakken spelers vallen door de mand. Bij Tiendalli was het wel heel erg duidelijk afgelopen tijd.
pi_105507849
En trouwens vind ik Buysse nooit heel slecht spelen, die jongen heeft nooit een kans gehad.. laat hem gewoon eens een paar wedstrijdjes spelen.
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 21:19:24 #283
Rawr
pi_105510785
quote:
19s.gif Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
En trouwens vind ik Buysse nooit heel slecht spelen, die jongen heeft nooit een kans gehad.. laat hem gewoon eens een paar wedstrijdjes spelen.
Idd, en Bengtsson wil ik ook vaker zien spelen. Ondanks dat ie tegenwoordig scoort mag Wisgerhof ook wel eens een wedstrijdje of 2 á 3 op de bank zitten van mij, hij houdt het gewoon niet meer bij af en toe :P
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_105511038
laat Buysse en Bengtsson overmorgen maar in de basis beginnen :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105511671
quote:
19s.gif Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
In de wedstrijden dat hij speelde was het verdedigend niet om aan te zien.

Wanneer hij opkomt naar voren doet hij het nog wel aardig, maar niet meer dan dat.

Wat mij betreft mag Buysse in de winter vertrekken en moet Twente een nieuwe linksback kopen. Tiendalli dan gewoon als reserve linksback.
pi_105511789
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Idd, en Bengtsson wil ik ook vaker zien spelen. Ondanks dat ie tegenwoordig scoort mag Wisgerhof ook wel eens een wedstrijdje of 2 á 3 op de bank zitten van mij, hij houdt het gewoon niet meer bij af en toe :P
Eens ^O^
♥ scars make us who we are ♥
pi_105511820
zowel Buysse en Rosales lijken soms meer middenvelder dan back :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105511915
komt denk ik ook doordat de vleugel-aanvallers snel naar binnen trekken, waardoor er meer ruimte ligt voor de backs om naar voren te komen. Al zie ik persoonlijk liever vleugelspelers die langer buiten blijven :X
pi_105512004
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Mama_Mia het volgende:
komt denk ik ook doordat de vleugel-aanvallers snel naar binnen trekken, waardoor er meer ruimte ligt voor de backs om naar voren te komen. Al zie ik persoonlijk liever vleugelspelers die langer buiten blijven :X
ah, dat gevoel ken ik; hoe ik heb zitten vloeken op Bajrami die tegen Fulham telkens naar binnentrok als Rosales maar een bal aanraakte! die moest dan 2 man passeren (vanaf eigen helft) om maar iets vooruit te kunnen doen -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 21:40:13 #290
8781 crew  Frutsel
pi_105512077
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopen dat Kuiper niet wéér geblesseerd raakt...
had net eindelijk mijn xboxcontroller op mijn w7 pc draaiende.. en daarmee Fifa12 opgestart... Manager... FCTwente... 2e vriendschappelijke duel, kuiper eruit met blessure :{
geen ernstige... maar toch :{ :')
pi_105512290
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

ah, dat gevoel ken ik; hoe ik heb zitten vloeken op Bajrami die tegen Fulham telkens naar binnentrok als Rosales maar een bal aanraakte! die moest dan 2 man passeren (vanaf eigen helft) om maar iets vooruit te kunnen doen -O-
Precies! Er zou zoveel meer dreiging komen als de vleugelspelers bleven waar ze moesten, maar nee hoor, zodra er opbouwend iets gedaan wordt trekken ze naar binnen, haalt Wisgerhof weer de snelheid uit het spel en wordt het weer langzaam gebrei.
pi_105512358
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Precies! Er zou zoveel meer dreiging komen als de vleugelspelers bleven waar ze moesten, maar nee hoor, zodra er opbouwend iets gedaan wordt trekken ze naar binnen, haalt Wisgerhof weer de snelheid uit het spel en wordt het weer langzaam gebrei.
jij snapt het, ik snap het, nu Co nog :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_105512512
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

jij snapt het, ik snap het, nu Co nog :')
als zelfs een vrouw het snapt dan moet het toch mogelijk zijn het Co aan het verstand te peuteren :P

Overigens, volgens VI.nl zou Twente Robbert Schilder willen als opvolger van Tiendalli.
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 21:52:07 #294
Rawr
pi_105512848
Mja, de vleugels moeten idd "buiten" blijven, dan is er veel meer ruimte in het midden voor die dodelijke steekpass op De Jong en/of Janko :Y

Dat moet Bajrami, Chadli, etc toch ook wel duidelijk zijn? Kijk dat Ola John steeds naar binnen trekt is nog wel ergens te begrijpen: jong, gretig, kan een fantastische actie maken én strak voorzetten, de nieuwe Ruiz in de dop :D
pi_105513339
Mja Chadli op 10 of Chadli op de vleugel, maakt eigenlijk niet uit want hij speelt toch op dezelfde positie, meer achter dan naast de spits.

Ik zie inderdaad liever vleugels lekker buiten en dan De Jong achter Janko, kunnen ze profiteren van elkaar en mooi veel goals maken ^O^
pi_105513561
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zie inderdaad liever vleugels lekker buiten en dan De Jong achter Janko, kunnen ze profiteren van elkaar en mooi veel goals maken ^O^
dat zou echt de ultieme aanvalsopzet voor Twente zijn denk ik :Y

met daarachter uiteraard een bijpassend middenveld :)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP maandag 12 december 2011 @ 22:02:21 #297
Rawr
pi_105513589
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
laat Buysse en Bengtsson overmorgen maar in de basis beginnen :Y
Eens, wellicht dit opstellen:

John - Gouriye - Berghuis
Janssen - Fer - Leugers (is toch meer een middenvelder)
Buysse - Bengtsson - Douglas - Cornelisse
Boschker

Krijgt de elite (op John en Douglas na) mooi rust :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')