Kuiper is ook weer fit dacht ik, hopelijk kan die daar ook gauw weer spelenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb niet staan juigen toen Tiendalli eruit moest.. maar ik was wel heel blij.. wat een waardeloze back is dat zeg..
quote:Twente zal in winterstop proberen vervanger te halen voor Tiendalli
FC Twente wil een vervanger halen voor Dwight Tiendalli en Bart Buysse. De Tukkers achten beide heren niet goed genoeg om het seizoen af te maken en hopen in de winterstop een nieuweling te halen.
Tiendalli kreeg afgelopen zaterdag een fluitconcert te verduren toen trainer Co Adriaanse hem tegen NEC na ruim een uur naar de kant haalde. De prestaties van de linksachter waren tijdens dat duel matig en dat zag ook de clubleiding, die daar in de winterstop op wil anticiperen.
Twente zou een vervanger van Tiendalli al in huis kunnen hebben, maar dit is niet het geval. Buysse, die Tiendalli verving tegen NEC, wordt ook niet goed genoeg bevonden en mag in de winterstop uitkijken naar een nieuwe club. RC Genk-trainer Mario Been is geïnteresseerd.
Idd, en Bengtsson wil ik ook vaker zien spelen. Ondanks dat ie tegenwoordig scoort mag Wisgerhof ook wel eens een wedstrijdje of 2 á 3 op de bank zitten van mij, hij houdt het gewoon niet meer bij af en toequote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
En trouwens vind ik Buysse nooit heel slecht spelen, die jongen heeft nooit een kans gehad.. laat hem gewoon eens een paar wedstrijdjes spelen.
In de wedstrijden dat hij speelde was het verdedigend niet om aan te zien.quote:Op maandag 12 december 2011 20:32 schreef TwenteFC het volgende:
En trouwens vind ik Buysse nooit heel slecht spelen, die jongen heeft nooit een kans gehad.. laat hem gewoon eens een paar wedstrijdjes spelen.
Eensquote:Op maandag 12 december 2011 21:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, en Bengtsson wil ik ook vaker zien spelen. Ondanks dat ie tegenwoordig scoort mag Wisgerhof ook wel eens een wedstrijdje of 2 á 3 op de bank zitten van mij, hij houdt het gewoon niet meer bij af en toe
ah, dat gevoel ken ik; hoe ik heb zitten vloeken op Bajrami die tegen Fulham telkens naar binnentrok als Rosales maar een bal aanraakte! die moest dan 2 man passeren (vanaf eigen helft) om maar iets vooruit te kunnen doenquote:Op maandag 12 december 2011 21:37 schreef Mama_Mia het volgende:
komt denk ik ook doordat de vleugel-aanvallers snel naar binnen trekken, waardoor er meer ruimte ligt voor de backs om naar voren te komen. Al zie ik persoonlijk liever vleugelspelers die langer buiten blijven
had net eindelijk mijn xboxcontroller op mijn w7 pc draaiende.. en daarmee Fifa12 opgestart... Manager... FCTwente... 2e vriendschappelijke duel, kuiper eruit met blessurequote:Op maandag 12 december 2011 14:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hopen dat Kuiper niet wéér geblesseerd raakt...
Precies! Er zou zoveel meer dreiging komen als de vleugelspelers bleven waar ze moesten, maar nee hoor, zodra er opbouwend iets gedaan wordt trekken ze naar binnen, haalt Wisgerhof weer de snelheid uit het spel en wordt het weer langzaam gebrei.quote:Op maandag 12 december 2011 21:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ah, dat gevoel ken ik; hoe ik heb zitten vloeken op Bajrami die tegen Fulham telkens naar binnentrok als Rosales maar een bal aanraakte! die moest dan 2 man passeren (vanaf eigen helft) om maar iets vooruit te kunnen doen
jij snapt het, ik snap het, nu Co nogquote:Op maandag 12 december 2011 21:43 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Precies! Er zou zoveel meer dreiging komen als de vleugelspelers bleven waar ze moesten, maar nee hoor, zodra er opbouwend iets gedaan wordt trekken ze naar binnen, haalt Wisgerhof weer de snelheid uit het spel en wordt het weer langzaam gebrei.
als zelfs een vrouw het snapt dan moet het toch mogelijk zijn het Co aan het verstand te peuterenquote:Op maandag 12 december 2011 21:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
jij snapt het, ik snap het, nu Co nog
dat zou echt de ultieme aanvalsopzet voor Twente zijn denk ikquote:Op maandag 12 december 2011 21:59 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zie inderdaad liever vleugels lekker buiten en dan De Jong achter Janko, kunnen ze profiteren van elkaar en mooi veel goals maken
Eens, wellicht dit opstellen:quote:Op maandag 12 december 2011 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
laat Buysse en Bengtsson overmorgen maar in de basis beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |