Kloptquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dat jij nergens bij hoort
Inderdaad ja, kijk dat je niet blij bent als je team ruk speelt is logisch, maar ga je eigen jongens niet uitfluitenquote:Op zaterdag 10 december 2011 20:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Zonde dat jullie publiek zich nu ook als een Ajax publiek gaat gedragen.
En gaan juichen bij de wissel van Tiendalli....quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inderdaad ja, kijk dat je niet blij bent als je team ruk speelt is logisch, maar ga je eigen jongens niet uitfluiten
Dat heb ik dus niet gehoord (was ff ergens anders)quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En gaan juichen bij de wissel van Tiendalli....
Tja, dat is nou eenmaal de stap naar topclub toe. Veel dagjesvolk, een vlub die minder om de supporters gaat geven, veel fluitconcerten als het even niet gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gehoord (was ff ergens anders)Diep triest, hou dan gewoon je smoel.
Trieste zaak inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
fluiten en juichen bij zulke wissels vind ik ook schandalig
Que? Na 5 keer lezen weet ik nog niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef d1ce het volgende:
Buysse viel wel verdienstelijk inDenk wel dat dit een beetje een wissel was voor de mensen die op de bank zaten voor hem..
Haha sorry, nog een beetje in extase door de wedstrijd. Ik doelde meer op de verkoop van onze Bart.quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:47 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Que? Na 5 keer lezen weet ik nog niet wat je bedoelt.
Volgende keer moet Co gewoon zo starten (en daar bij blijven!):quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:46 schreef d1ce het volgende:
Buysse viel wel verdienstelijk inDenk wel dat dit een beetje een wissel was voor de mensen die op de bank zaten voor hem..
Ik heb niet staan juigen toen Tiendalli eruit moest.. maar ik was wel heel blij.. wat een waardeloze back is dat zeg..quote:Op zaterdag 10 december 2011 20:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet gehoord (was ff ergens anders)Diep triest, hou dan gewoon je smoel.
Ik was natuurlijk ook blij dat 'ie eruit ging, maar was meer zoiets van: "heh eindelijk."quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ik heb niet staan juigen toen Tiendalli eruit moest.. maar ik was wel heel blij.. wat een waardeloze back is dat zeg..
wat mij betreft mag hij een keer starten i.p.v. Landzaatquote:Op zaterdag 10 december 2011 21:22 schreef Mama_Mia het volgende:
ik wil ook wel wat meer van Janssen zien
quote:Op zondag 11 december 2011 01:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat mij betreft mag hij een keer starten i.p.v. Landzaat
Hoppaquote:-------- De Jong ------ Janko
-----John - Janssen - Fer - Chadli
Buysse - Wisgerhof - Douglas - Rosales
---------------- Mihaylov
Het probleem is toen geweest dat er een mannetje of 6 langs het home was gelopen met "utrecht hooligans" ofzo... Daar is en groep achter aan gegaan. Deze jongens waren net te snel weg alleen toen zagen ze die spelers. Die hebben toen alles kunnen opvangen... Dat is wat ik hoorde vandaag!!quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:08 schreef CaptainTrolol het volgende:
[..]
Er is wel aangifte gedaan slimmerd, door de spelers en FC Utrecht zelf wegens mishandeling.
Oh, ik had er Brama/Fer staan, blijkbaar hek iets verkeerd gedaanquote:Op zondag 11 december 2011 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
weinig controleurs op het middenveld, allemaal met drang naar voren
dan zet Fer maar op de bank, mag Brama de controleur spelenquote:Op zondag 11 december 2011 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oh, ik had er Brama/Fer staan, blijkbaar hek iets verkeerd gedaan
Uhu, Fer is beter als invallerquote:Op zondag 11 december 2011 13:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zet Fer maar op de bank, mag Brama de controleur spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |