abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105178301
We staan aan de vooravond van een '(r)evolutie'. Vergeet Cuba, Egypte, Libië. In de VS en Europa gaat het echt KNALLEN!!!

Een mooie verzameling kekke filmpjes en pamfletten:

quote:
In navolging van Occupy Wall street die op 17 september begon in Amerika en op 15 oktober wereldwijd ging word ook het beursplein bezet in Amsterdam en in Den Haag het malieveld .
Meer steden volgen .

Occupy Amsterdam

Livestream Occupy Amsterdam
pi_105178497
Wat mij betreft kan de OP wel een update gebruiken. Meer toegespitst op Occupy Nederland, zodat ook de discussies die volgen iets meer zijn dan betwisten wat nou tuig is, en protesteren tov werkeloosheid.

Voor tussendoor een aflevering van De Rekenkamer (KRO) dat laat zien dat Nederland niet kan werken zonder werkelozen.
  zondag 4 december 2011 @ 20:10:44 #3
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_105179903
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:59 schreef Summers het volgende:

[..]

Het statement is pas gemaakt als de wereld is verbeterd .
In mijn optiek niet. Hun statement is: "Ons huidige monetaire/financiele/bancaire/politieke systeem werkt niet goed". Dat hebben ze voor mij nu wel duidelijk gemaakt, en ik snap ook wel degelijk waarom ze hiertegen protesteren. Maar nu is het toch wel een keer leuk geweest? Blijven zitten in die tenten en meer spandoeken ophangen gaat niet bepaald voor meer sympathie zorgen bij de mede-Nederlanders lijkt me.
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 4 december 2011 @ 20:11:40 #4
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_105179954
Mijn bijdrage is waardeloos, maar ik ga hem toch leveren. Want sommige plaatjes in de OP zijn echt geweldig bedacht. :@
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
  zondag 4 december 2011 @ 20:35:19 #5
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_105181261
Ik reed vandaag langs zo'n tentenkamp, ik waande mij spontaan in een 3e wereld land. :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  zondag 4 december 2011 @ 20:51:19 #6
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105182340
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:10 schreef PierreTT het volgende:

[..]

In mijn optiek niet. Hun statement is: "Ons huidige monetaire/financiele/bancaire/politieke systeem werkt niet goed". Dat hebben ze voor mij nu wel duidelijk gemaakt, en ik snap ook wel degelijk waarom ze hiertegen protesteren. Maar nu is het toch wel een keer leuk geweest? Blijven zitten in die tenten en meer spandoeken ophangen gaat niet bepaald voor meer sympathie zorgen bij de mede-Nederlanders lijkt me.
Zat is zat , dat is iets persoonlijks en je moet in de eerste plaats doen waar je zelf in geloofd en niet waar de ander in geloofd .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 4 december 2011 @ 21:02:25 #7
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_105183014
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 20:51 schreef Summers het volgende:

[..]

Zat is zat , dat is iets persoonlijks en je moet in de eerste plaats doen waar je zelf in geloofdt en niet waar de ander in geloofdt.
Natuurlijk doen die mensen waar zij zelf in geloven, maar dat bedoelde ik niet met mijn post. Ik doelde vooral op de antipathie die dit protest met zich meebrengt, in het bijzonder in Nederland. In de VS is er bijvoorbeeld veel meer sympathie voor deze mensen, voornamelijk aangezien de sociaal-economische situatie daar veel schrijnender is. Dat die mensen dus iets doen waar zij zelf in geloven is natuurlijk prachtig, maar het levert in Nederland geen sympathie uit verscheidene sociale strata op.
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 4 december 2011 @ 21:58:57 #8
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105186697
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Natuurlijk doen die mensen waar zij zelf in geloven, maar dat bedoelde ik niet met mijn post. Ik doelde vooral op de antipathie die dit protest met zich meebrengt, in het bijzonder in Nederland. In de VS is er bijvoorbeeld veel meer sympathie voor deze mensen, voornamelijk aangezien de sociaal-economische situatie daar veel schrijnender is. Dat die mensen dus iets doen waar zij zelf in geloven is natuurlijk prachtig, maar het levert in Nederland geen sympathie uit verscheidene sociale strata op.
Occupy krijgt ook veel steun en sympathie en dat sterkt dan weer om door te gaan en dit is een wereldbeweging dus je kan Nederland er wel los van zien maar dat is het niet .
Alles wat in Europa gebeurd heeft ook invloed op ons , het lijkt me zinloos dat Nederland
weer op zijn kont gaat zitten en mensen in Spanje , Italie , England Frankrijk en Duitsland doorgaan
want die hebben het slechter , we zitten allemaal in hetzelfde schuitje en in dezelfde crisis ,
Amerika is eerder slechter gegaan , dat is alles , ze hebben niet meer recht dan mensen in Nederland of Europa om voor een betere wereld te staan of die te verdienen .
pi_105187174
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 21:02 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Ik heb ook veel meer sympathie voor Occupy in Amerika, die mensen hebben echt réden ervoor.
Hier hebben we een goed sociaal vangnet, ja, zelfs nu nog, dus is Occupy een beetje genant als je het vergelijkt met bijv Amerika.
  zondag 4 december 2011 @ 22:30:38 #10
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105188835
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb ook veel meer sympathie voor Occupy in Amerika, die mensen hebben echt réden ervoor.
Hier hebben we een goed sociaal vangnet, ja, zelfs nu nog, dus is Occupy een beetje genant als je het vergelijkt met bijv Amerika.
Dan neem ik maar aan dat jij niet naar 1 van die 110 voedselbanken verspreid over Nederland gaat
om je hand op te houden zodat je kan eten .
pi_105189055
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kunt occupy NL ook steunen omdat je voor de de rechten van anderen wilt opkomen, iets wat in deze egocentrische maatschappij kennelijk niet meer zo voor de hand ligt.
Bovendien zijn er andere aspecten van ongebreideld kapitalisme die hun weerslag hebben op de kwaliteit van mijn bestaan. Milieuvervuiling b.v.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  Moderator zondag 4 december 2011 @ 22:38:34 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_105189353
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Dan neem ik maar aan dat jij niet naar 1 van die 110 voedselbanken verspreid over Nederland gaat
Nee, gelukkig niet. Goed dat ze bestaan.
  zondag 4 december 2011 @ 22:41:29 #13
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105189538
Allerlei Europese verdragen moeten aangepast worden en we hebben geen enkele stem in
de verandering , als een stel koeien moeten we maar afwachten wat ze nu weer verzinnen .We hebben niks meer te zeggen over ons eigen leven en voor ons is dat net zo triest EN gevaarlijk als in Amerika of Frankrijk of waar dan ook ter wereld .
  † In Memoriam † zondag 4 december 2011 @ 23:00:38 #14
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_105190629
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Mooi he? Hebben we te danken aan kapitalisme...
In andere landen kun je de pot op.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  † In Memoriam † zondag 4 december 2011 @ 23:01:15 #15
341203 3-voud
pi_105190671
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 19:37 schreef Gray het volgende:
We staan aan de vooravond van een '(r)evolutie'. Vergeet Cuba, Egypte, Libië. In de VS en Europa gaat het echt KNALLEN!!!

Nou, inderdaad. Het knalt de pan uit :')
  zondag 4 december 2011 @ 23:30:18 #16
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105192320
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Nou, inderdaad. Het knalt de pan uit :')
Misschien hebben ze jou wel nodig om het te laten knallen maar gek genoeg blijf je het steeds
bij de ander neerleggen om iets te veranderen , wij met zijn allen hebben dit systeem in stand gehouden , wij met zijn allen kunnen het dus ook veranderen , leg onze last niet bij de groep neer die als eerste opstaat , jij hebt even veel verantwoordelijkheid om iets te veranderen wat niet meer werkt ,
het is ook jouw wereld .
  † In Memoriam † zondag 4 december 2011 @ 23:35:19 #17
341203 3-voud
pi_105192579
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Misschien hebben ze jou wel nodig om het te laten knallen maar gek genoeg blijf je het steeds
bij de ander neerleggen om iets te veranderen , wij met zijn allen hebben dit systeem in stand gehouden , wij met zijn allen kunnen het dus ook veranderen , leg onze last niet bij de groep neer die als eerste opstaat , jij hebt even veel verantwoordelijkheid om iets te veranderen wat niet meer werkt ,
het is ook jouw wereld .
Goed punt meid.
Probleem is wel: ik geloof niet in deze beweging. Die brengt niks. Het beeld waar ze zelf voor zorgen dat naar buiten komt, wil ik me niet mee verbinden.
En dan nog, in mijn eentje kan ik niks. Als ik haard en huis verlaat om een overtuiging doe ik mezelf de das om. Wat heb ik aan een ideologie waar niemand tot weinig naar luisteren terwijl ik er enkel een gescheurde broek en aftandse jas aan overhoud?
pi_105193375
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 22:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet. Goed dat ze bestaan.
Eeuh nee..
Schandalig dat ze bestaan
Toont de scheve verdeling maar weer eens aan.
  zondag 4 december 2011 @ 23:54:37 #19
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105193604
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:35 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Goed punt meid.
Probleem is wel: ik geloof niet in deze beweging. Die brengt niks. Het beeld waar ze zelf voor zorgen dat naar buiten komt, wil ik me niet mee verbinden.
En dan nog, in mijn eentje kan ik niks. Als ik haard en huis verlaat om een overtuiging doe ik mezelf de das om. Wat heb ik aan een ideologie waar niemand tot weinig naar luisteren terwijl ik er enkel een gescheurde broek en aftandse jas aan overhoud?
Je hoeft toch niet haard en huis te verlaten maar jammer dan , misschien de volgende keer als
de wereld weer gezamenlijk opstaat .
  † In Memoriam † zondag 4 december 2011 @ 23:56:07 #20
341203 3-voud
pi_105193670
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:54 schreef Summers het volgende:

[..]

Je hoeft toch niet haard en huis te verlaten maar jammer dan , misschien de volgende keer als
de wereld weer gezamenlijk opstaat .
Je moet het wel goed doen. Beetje na 5'en naar amsterdam tuffen om daar een paar uurtje Boe-hoe te roepen is net zo zinloos als thuis de ramen schoonlikken.
  zondag 4 december 2011 @ 23:57:22 #21
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105193727
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:49 schreef ppi het volgende:

[..]

Eeuh nee..
Schandalig dat ze bestaan
Toont de scheve verdeling maar weer eens aan.
oh en scheve verdeling moeten we natuurlijk wegstoppen ipv de aandacht erop vestigen want anders houd het natuurlijk geen stand , goed gezien ^O^
pi_105194582
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:00 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Mooi he? Hebben we te danken aan kapitalisme...
In andere landen kun je de pot op.
Er zit een verschil tussen leven en overleven.
Er zit een verschil tussen leven in vrijheid en een leven in slavernij waar je je aan conformeert en het vrijheid noemt.
Jij bent blijkbaar van mening dat je dankbaar moet zijn voor de laars in de nek.

De laagste klasse bewust gecreëerd en in stand gehouden als afschrikwekkend voorbeeld voor de slaven en gehersenspoelden die het net iets beter hebben.
Als je niet braaf meedoet is dat je straf dus gehoorzaam en stel geen vragen en stel het systeem zeker niet ter discussie.

Trap naar beneden en lik naar boven.
Nederland zit vol met hulpeloze meelopers die zich vastklampen aan de illussie dat ze vrij zijn. Door jarenlange indoctrinatie en propaganda durven ze niet eens meer te denken aan een leven zonder boeien, ze hebben de sleutels vaak zelf weggegooid en willen ze niet eens meer terug. Maar ondertussen leven ze in angst en verdoven ze zich met medicijnen, drugs, drank en tv.

Angst voor de vrijheid.

quote:
Lavender schrijft:Ik heb ook veel meer sympathie voor Occupy in Amerika, die mensen hebben echt réden ervoor.
Omdat het ergens anders volgens jou nog slechter en corrupter is moeten we hier maar zwijgen...
Dat blijf je maar herhalen in deze topics.
Heb je zelf wel in de gaten hoe krom dat is ?
pi_105194689
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Je moet het wel goed doen. Beetje na 5'en naar amsterdam tuffen om daar een paar uurtje Boe-hoe te roepen is net zo zinloos als thuis de ramen schoonlikken.
Je geeft het al op voordat je er überhaupt aan begonnen bent.
Waarom wil je een door en door corrupt en zelf vernietigend systeem zo hartstochtelijk verdedigen ?

Zijn je ramen zo smerig dat je blik niet verder reikt ?
  maandag 5 december 2011 @ 00:39:22 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105195324
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 23:56 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Always do whatever's next .
  maandag 5 december 2011 @ 00:52:00 #25
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105195688
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')