abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 december 2011 @ 12:17:42 #276
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_105161110
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Die foto's van 'the general assembly'... :') Dat oogt inderdaad niet als de 99%..... Het zijn de mensen die nu onder aan de voedselketen staan en daar van balen. Meer is het niet, wat spartelingen van garnaaltjes die hopen aan de haai te ontkomen.
Nog zo'n oppervlakkige dooddoener.
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_105161344
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:14 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Die foto's van 'the general assembly'... :') Dat oogt inderdaad niet als de 99%..... Het zijn de mensen die nu onder aan de voedselketen staan en daar van balen. Meer is het niet, wat spartelingen van garnaaltjes die hopen aan de haai te ontkomen.
En de rest zit al gevangen in de netten zonder enige vorm van verzet. Een pot nat, dus. Die haai heeft het prima naar zijn zin, de visser doet ook zijn ding. Ondertussen plassen de garnalen alleen op elkaar.

Vieze beesten die garnalen.
  zondag 4 december 2011 @ 12:37:56 #278
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105161659
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 11:45 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Blijven volhouden....er komt wel van jong (idd een jaar of 17 dus die weten wel wat er fout zit in de wereld) tot oud (al jaren dakloos) maar het gaat om het niveau wat er komt, niet om de leeftijd ;).

Kijk nou eens naar hun eigen streams, ik bedoel dit zijn de meest gunstige beelden...tel de 'normale' mensen eens. Allemaal klaplopers en werkelozen dat kun je gewoon niet ontkennen. Wanneer je dit wel doet moet je niet raar staan te kijken als men je niet serieus neemt.

Nog steeds heb ik overigens geen antwoord (na slechts een week) op het gegeven hoe men gaat besluiten welke Occupier beter is dan de ander en dat de ander dan moet optyfen.....
Zonder te kijken naar de stream weet ik dat er allemaal normale mensen zijn ,
het gaat echt nergens over je aanvallen tegen je medemens gebaseerd op oppervlakkige hokjes ,
ben je bang voor verandering ?
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zondag 4 december 2011 @ 12:40:29 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105161730
  zondag 4 december 2011 @ 12:50:32 #280
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105162076
  zondag 4 december 2011 @ 12:54:59 #281
121348 Erasmo
f/8 and be there.
  zondag 4 december 2011 @ 13:15:49 #282
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105162918
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:54 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Ah de knokploegen hebben zich nu bewapend.
quote:
Amendement I: Geeft het recht op vrije meningsuiting, persvrijheid en vrijheid van godsdienst weer.
Amendement II: Regelt de vorming van milities en geeft burgers het recht vuurwapens te dragen.
pi_105163511
Ik ben niet bang voor verandering hoor. Ik wil best een eerlijke verdeling, echter zie ik die mensen dan nog steeds niet aan het werk gaan..... en daar begint het, doe iets. Niet alleen klagen. Mensen die gewoon hun steentje bijdragen en een baan hebben mogen van mij klagen. Uitkeringstrekkers die schoppen tegen diegene die hun uitkering betalen, daar moet ik om lachen.
pi_105164232
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik ben niet bang voor verandering hoor. Ik wil best een eerlijke verdeling, echter zie ik die mensen dan nog steeds niet aan het werk gaan..... en daar begint het, doe iets. Niet alleen klagen. Mensen die gewoon hun steentje bijdragen en een baan hebben mogen van mij klagen. Uitkeringstrekkers die schoppen tegen diegene die hun uitkering betalen, daar moet ik om lachen.
Maar ze schoppen helemaal niet tegen jou, of je buurvrouw. Ze schoppen tegen immorele gedragingen van bedrijven, banken en overheden. Ze vechten niet slechts voor zichzelf, maar voor jou, je kinderen, derdewereldkinderen, het welzijn van de planeet en de wereld.

Weliswaar staan ze niet achter een lopende band waarschuwingsstickers op magnetrons te plakken, ze werken op hun manier mee in de maatschappij, juist door kritiek te leveren. Juist door de andere kant van het leven te belichamen, juist door niet te doen wat de meesten van ons doen. Of men het er mee eens is of niet, het zet men aan het denken. En nadenken over hoe je leeft, met wie je leeft en waar je leeft, zal zelden slecht zijn.
pi_105165492
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ga weg ...het komt je zeker niet uit?? Iedereen met zijn ogen open kan zien dat het plein bevolkt wordt door werkeloos tuig. Het ontkennen maakt je dom.
Hoeveel van dit soort zwakzinnige drogredenaties moeten we nog voor je oprot? Wat een kleuter ben jij zeg. :') Als je de discussie niet kan verteren tief dan gewoon op, ontzettende faalvogel.
pi_105166228
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:28 schreef Gray het volgende:

[..]

En de rest zit al gevangen in de netten zonder enige vorm van verzet. Een pot nat, dus. Die haai heeft het prima naar zijn zin, de visser doet ook zijn ding. Ondertussen plassen de garnalen alleen op elkaar.

Vieze beesten die garnalen.
Ik ben dan ook blij dat ik niet tot de garnalen behoor. Ik raad je aan om je ook niet te veel met de garnalen in te laten. De haaien kunnen zich nog wel eens vergissen, bovendien zijn ze ook dol op clownsvisjes....
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_105166534
Wat met de maatjes?
pi_105166586
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik ben dan ook blij dat ik niet tot de garnalen behoor. Ik raad je aan om je ook niet te veel met de garnalen in te laten. De haaien kunnen zich nog wel eens vergissen, bovendien zijn ze ook dol op clownsvisjes....
We zijn allen clownvisjes.

Een persoonlijk puntje van mij voor Occupy: Afschaffing van goede doelen. De instellingen halen meer uit uw donatie dan de doelen zelf overhouden.

Bovendien vind ik dat beren gewoon moeten kunnen vechten met honden als ze daar zin in hebben. Dat is ook natuur.
  zondag 4 december 2011 @ 14:43:16 #289
8372 Bastard
Persona non grata
pi_105166633
quote:
13s.gif Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Hoeveel van dit soort zwakzinnige drogredenaties moeten we nog voor je oprot? Wat een kleuter ben jij zeg. :') Als je de discussie niet kan verteren tief dan gewoon op, ontzettende faalvogel.
Faalvogel :D
The truth was in here.
pi_105168318
quote:
13s.gif Op zondag 4 december 2011 14:16 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Zolang die gekkies blijven zitten....... :W
pi_105170807
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ga weg ...het komt je zeker niet uit?? Iedereen met zijn ogen open kan zien dat het plein bevolkt wordt door werkeloos tuig. Het ontkennen maakt je dom.
Beelden spreken voor zich:

http://www.occupyamsterdam.nl/

Kijk eens naar al die hoog opgeleide, hard werkende mensen.

Tuig en aluhoedjes.... that's it.
Vraag me af of ik wel naar dezelfde filmpjes als jij kijkt. :?
Bij tuig denk ik eerder aan dit soort "mensen ".
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_105171971
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 14:42 schreef Gray het volgende:

[..]

We zijn allen clownvisjes.

Een persoonlijk puntje van mij voor Occupy: Afschaffing van goede doelen. De instellingen halen meer uit uw donatie dan de doelen zelf overhouden.

Bovendien vind ik dat beren gewoon moeten kunnen vechten met honden als ze daar zin in hebben. Dat is ook natuur.
[ afbeelding ]
Inderdaad. Weg met de goede doelen. En ook ontwikkelingshulp. Eigen volk eerst enzo.
pi_105172194
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Inderdaad. Weg met de goede doelen. En ook ontwikkelingshulp. Eigen volk eerst enzo.
CP'86 lid geweest? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 17:10:13 ]
pi_105172241
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

CP'86 lid geweest? :')
Nee. Ik versta onder 'eigen volk' iedereen die legaal in Nederland verblijft. Ook negers.
pi_105174255
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 16:34 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Vraag me af of ik wel naar dezelfde filmpjes als jij kijkt. :?
Bij tuig denk ik eerder aan dit soort "mensen ".
Dat is ook tuig.
Waarom denken sommigen dat ze met voetbalgerelateerde zaken een weerwoord kunnen hebben?? Ik spaug op relschoppende supporters dus iedereen die dat soort lui omlaag wil halen; be my guest :)
  zondag 4 december 2011 @ 18:01:39 #296
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105174284
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 13:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dus Occupy moet gewoon volledig in het systeem meedraaien zoals die is om die te veranderen ?
Daar ben ik echt niet van overtuigt , het lijkt mij vele malen beter om juist niet in het pad te lopen .
Als je vandaag hetzelfde doet als gisteren krijg je morgen hetzelfde als vandaag .
En daar hebben mensen gewoon geen zin meer in en ze hebben gelijk , genoeg is genoeg ,
dat kan een ander niet voor je bepalen dat speelt zich in jezelf af .
pi_105174406
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:01 schreef Summers het volgende:

[..]

Dus Occupy moet gewoon volledig in het systeem meedraaien zoals die is om die te veranderen ?
Daar ben ik echt niet van overtuigt , het lijkt mij vele malen beter om juist niet in het pad te lopen .
Als je vandaag hetzelfde doet als gisteren krijg je morgen hetzelfde als vandaag .
En daar hebben mensen gewoon geen zin meer in en ze hebben gelijk , genoeg is genoeg ,
dat kan een ander niet voor je bepalen dat speelt zich in jezelf af .
Die Occupiers doen juist hetzelfde als gister, vandaag en morgen ..namelijk helemaal niks. Behalve schreeuwen dat alles kut is.

Het zooitje ongeregeld heeft nu een paar maanden kunnen camperen...noem mij één aangedragen plan wat hout snijdt. Of krijg je dan weer het geleuter dat Occupy er alleen maar is voor de 'bewustwording'? Want in dat geval,...we have heard you, now fuck off.
  zondag 4 december 2011 @ 18:37:04 #298
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105175670
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Die Occupiers doen juist hetzelfde als gister, vandaag en morgen ..namelijk helemaal niks. Behalve schreeuwen dat alles kut is.

Het zooitje ongeregeld heeft nu een paar maanden kunnen camperen...noem mij één aangedragen plan wat hout snijdt. Of krijg je dan weer het geleuter dat Occupy er alleen maar is voor de 'bewustwording'? Want in dat geval,...we have heard you, now fuck off.
Bezetten is een goed plan , jij hebt het er nu nog steeds over en het maakt blijkbaar veel bij je los ;)
  zondag 4 december 2011 @ 18:51:16 #299
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_105176257
quote:
99s.gif Op zondag 4 december 2011 18:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Dit gevoel bekruipt mij af en toe ook. In Tilburg eens een beetje gekletst met die mensen, en het ging inderdaad om een statement maken. Dan denk ik: Dat statement is inderdaad wel gemaakt nu. En nu? Blijf je hier verder rillen in je tentje en spandoeken ophangen dat het kapitaal alles kapot maakt? Verdere plannen hadden ze namelijk niet.

En nee, ik ben niet specifiek tegen dit soort acties, en ook niet specifiek tegen dit soort mensen. Ik vraag me alleen af wat hun volgende plan is. En ik krijg daar geen duidelijk antwoord op.
Half bezopen is weggegooid geld.
  zondag 4 december 2011 @ 18:59:05 #300
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_105176593
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 18:51 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Dit gevoel bekruipt mij af en toe ook. In Tilburg eens een beetje gekletst met die mensen, en het ging inderdaad om een statement maken. Dan denk ik: Dat statement is inderdaad wel gemaakt nu. En nu? Blijf je hier verder rillen in je tentje en spandoeken ophangen dat het kapitaal alles kapot maakt? Verdere plannen hadden ze namelijk niet.

En nee, ik ben niet specifiek tegen dit soort acties, en ook niet specifiek tegen dit soort mensen. Ik vraag me alleen af wat hun volgende plan is. En ik krijg daar geen duidelijk antwoord op.
Het statement is pas gemaakt als de wereld is verbeterd .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')