abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106277313
Niet echt. Actie wordt ingestuwd op basis van reguliere verkopen + verkopen van vorige actie. Wat je aan het einde van de week wel kunt doen is producten uitsluiten, maar eigenlijk is het niet de bedoeling dat je je er mee gaat bemoeien, RE moet zichzelf reguleren.
pi_106277370
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef The_Hives het volgende:

[..]

hebben jullie zelf geen invloed op de actie inlading?
Op de initiële actie die zaterdagavond binnenkomt heb je geen invloed. Die kun je dus ook niet uitsluiten oid.
  zondag 1 januari 2012 @ 15:34:00 #228
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_106277444
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef UncleSam het volgende:
Niet echt. Actie wordt ingestuwd op basis van reguliere verkopen + verkopen van vorige actie. Wat je aan het einde van de week wel kunt doen is producten uitsluiten, maar eigenlijk is het niet de bedoeling dat je je er mee gaat bemoeien, RE moet zichzelf reguleren.
dat is ook niet ideaal. Je bent van zoveel meer factoren afhankelijk behalve de reguliere verkopen en de verkopen van de vorige actie. Of herstelt het systeem zich in de loop van de week dan voldoende (zowel omhoog als omlaag)?
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_106277459
Inderdaad uitsluiten is een goede, doen wij dan eigelijk ook altijd. Maar iets dat NIET op een kop staat ingetekend toch even 16 kratten (32 beertenderfusten) van krijgen, in 1x dus niet verdeeld over een aantal dagen. Is er weinig tegen uit te sluiten ;-).
Je mag je er niet mee bemoeien nee, maar als we dat niet doen dan zou ik denk ik inmiddels in het magazijn niet meer kunnen lopen. Met uit assortiment/actie restanten. Magazijn is eigelijk te klein
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_106280088
De SM houdt zich daar eigenlijk constant mee bezig. Veel wordt al zo snel mogelijk uitgesloten of wordt extra van besteld.

En die Heineken fusten van aflopen week. :') In actie, we krijgen er 15 van binnen. Maar op een van de 7 koppen stond niets. Toch knullig als je dan voor de rest van de week je niet met RE gaat bemoeien. Wij hebben hem maar op een kop neer gezet.

Zo ook met Lindeman wijnen van vorige week. Kregen we zo ontzettend veel van binnen. Tjonge-jonge-jonge.
pi_106301228
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2012 17:19 schreef einschtein het volgende:
De SM houdt zich daar eigenlijk constant mee bezig. Veel wordt al zo snel mogelijk uitgesloten of wordt extra van besteld.

En die Heineken fusten van aflopen week. :') In actie, we krijgen er 15 van binnen. Maar op een van de 7 koppen stond niets. Toch knullig als je dan voor de rest van de week je niet met RE gaat bemoeien. Wij hebben hem maar op een kop neer gezet.

Zo ook met Lindeman wijnen van vorige week. Kregen we zo ontzettend veel van binnen. Tjonge-jonge-jonge.
Ik bemoei me als ASM samen met me Full-time teamleider er ook wekelijks mee, het zou niet nodige moeten zijn maar helaas de prakijk is anders....
Lindeman vorige week was goed nihil over.
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_106301953
Kan ik na einde contract bij ah meteen aan de slag bij een franchise ah?
Ja en dus?
pi_106308835
Ik was flink kwaad vanochtend.

Om half 1 was ik vrij. Wilde even een paar dingen kopen, welgeteld 4 artikelen. Ik kom bij de kassa's aan, zit mijn vriendin achter de kassa. Ik sluit dus bij die kassa aan. Hoor ik vanuit de counter, ik stond bij kassa 2. Bij de counter stond een lange rij, bij kassa 2 ook en bij een andere kassa ook. Wat roept ze; 'Wil je even bij een andere kassa aansluiten? Ik wil dat niet dat jij bij je vriendin aan de kassa staat.' Ik: 'Oh?' Zij: 'Ja, als het je niet aan staat kom je straks maar even bij mij.' Iedereen mij aankijken natuurlijk. Nou, belachelijk.

Voor zover ik weet, schrijven de regels voor dat je geen familie aan je kassa mag hebben. Ik ben geen familie van haar. En dan nog, beetje vertrouwen in je medewerkers mag je wel hebben. Goed, niet in iedereen. Maar in sommige mag je dat bést hebben.

Ben direct maar naar de SM gelopen, die zei ook 'Ja, ze is nogal van de regeltjes. Ik zal straks even met haar gaan praten.'
  maandag 2 januari 2012 @ 14:11:07 #234
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106310408
Klinkt inderdaad behoorlijk kinderachtig. Wat je zegt, een beetje vertrouwen kan geen kwaad. Wist trouwens niet dat je geen familie mag helpen aan de kassa. Ik help ook weleens bekenden, en ik zou nooit de fout maken om dingen 'per ongeluk' over te slaan.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_106310570
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef Purdey het volgende:
Klinkt inderdaad behoorlijk kinderachtig. Wat je zegt, een beetje vertrouwen kan geen kwaad. Wist trouwens niet dat je geen familie mag helpen aan de kassa. Ik help ook weleens bekenden, en ik zou nooit de fout maken om dingen 'per ongeluk' over te slaan.
Dat bedoel ik. En dan nog, als ik een winkelwagen vol had, dan kon ik er nog een beetje begrip voor opbrengen. Maar dit, 4 producten. Dat is gewoon expres moeilijk doen.
pi_106317772
Wie heeft er al bingo? :)
pi_106321680
Klopt het dat we binnenkort ook teamleiders krijgen bij verkoop? :')
Hoorde er iets vaags over dat we binnenkort er een krijgen... Wist niet dat het kon/bestond.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-01-2012 19:00:38 ]
pi_106323059
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 17:28 schreef zakpatat90 het volgende:
Wie heeft er al bingo? :)
Ik heb gister even meegespeeld. Kon het niet bijhouden, wat ging dat snel. :')
pi_106326177
quote:
7s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Etsu het volgende:
Klopt het dat we binnenkort ook teamleiders krijgen bij verkoop? :')
Hoorde er iets vaags over dat we binnenkort er een krijgen... Wist niet dat het kon/bestond.
Zijn dat niet gewoon de senior medewerkers verkoop? Zoals de caissières B bij de kassa's teamleiden?
pi_106326772
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef einschtein het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. En dan nog, als ik een winkelwagen vol had, dan kon ik er nog een beetje begrip voor opbrengen. Maar dit, 4 producten. Dat is gewoon expres moeilijk doen.
Dat is inderdaad heel kinderachtig, ik heb vrij vaak familie aan de kassa en daar doen ze bij mij echt niet moeilijk over. Beetje vertrouwen in de medewerkers zou fijn zijn :P
pi_106328398
Ik zou vandaag moeten werken maar kon niet omdat ik ziek uit bed kwam zo rond 5u
ik belde om 6u dat ik dus niet kon komen (moest 8u beginnen).. het zou fucking druk zijn hij zou geen vervanger kunnen regelen, tot vanavond!..

Nu gaat dat natuurlijk niet door als ik elk kwartier moet braken, ik kan dna dus ook echt niet komen.. En ben niet gegaan. Lag de hele dag in bed ook. Als ik al zou gaan zou ik ongelooflijk langzaam vullen waarschijnlijk en elk kwartier naar de wc moeten rennen.

ik ben (nog) niet gebeld, kan er iets gebeuren?
De microfoon heeft gesproken.
pi_106329205
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik heb gister even meegespeeld. Kon het niet bijhouden, wat ging dat snel. :')
Het ging idd snel. Hier ook niks gewonnen met drie kaarten.

Op plaza staat nu een nieuwsbericht:

''Hamsterbingo banner controle code bingokaarten''

Maar ik kan die app nergens vinden? Iemand?
pi_106330228
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef bigbass het volgende:

[..]

Zijn dat niet gewoon de senior medewerkers verkoop? Zoals de caissières B bij de kassa's teamleiden?
Bij de kassa's hebben ze wel teamleiders? :P
Naja ik ben senior medewerker verkoop en het is niet zo dat ik wat meer doe dan een gewone verkoper ofzo :')
pi_106330563
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef bigbass het volgende:

[..]

Cassiere B's? Bij ons zij het toch echte teamleiders hoor.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef Sooph het volgende:

[..]

Dat is inderdaad heel kinderachtig, ik heb vrij vaak familie aan de kassa en daar doen ze bij mij echt niet moeilijk over. Beetje vertrouwen in de medewerkers zou fijn zijn :P
Ik vond het ook kinderachtig en ronduit a-sociaal om dat even te roepen. Terwijl er genoeg klanten bij stonden. Hoort niet.

quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef coastguard_1557 het volgende:

[..]

Het ging idd snel. Hier ook niks gewonnen met drie kaarten.

Op plaza staat nu een nieuwsbericht:

''Hamsterbingo banner controle code bingokaarten''

Maar ik kan die app nergens vinden? Iemand?
Niet. Wanneer je in het filiaal bent ingelogd op Plaza, moet je die afbeelding aanklikken. Dan kom je dus bij de pagina uit met die scanner.
pi_106330674
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef Microfoon het volgende:
Ik zou vandaag moeten werken maar kon niet omdat ik ziek uit bed kwam zo rond 5u
ik belde om 6u dat ik dus niet kon komen (moest 8u beginnen).. het zou fucking druk zijn hij zou geen vervanger kunnen regelen, tot vanavond!..

Nu gaat dat natuurlijk niet door als ik elk kwartier moet braken, ik kan dna dus ook echt niet komen.. En ben niet gegaan. Lag de hele dag in bed ook. Als ik al zou gaan zou ik ongelooflijk langzaam vullen waarschijnlijk en elk kwartier naar de wc moeten rennen.

ik ben (nog) niet gebeld, kan er iets gebeuren?
Je wist dus al heel de dag dat je ziek was en belt pas vlak voor je dienst... zucht

Ik had er laatst ook zo eentje: moest om half 8 beginnen en meldt zich om kwart voor 7 ziek... Dikke lul met die lui hè! Gewoon komen of je hoeft helemaal niet meer te komen!
pi_106330986
Ik wist dus juist niet dat ik ziek was anders had ik wel gebeld. Ik kwam gewoon wat laat mn bed uit, en bleek ziek te zijn. Ik moest dus braken toen ik wakker was.. Ik sliep daarvoor gewoon.
pi_106331210
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef Dipstaart het volgende:

[..]

Je wist dus al heel de dag dat je ziek was en belt pas vlak voor je dienst... zucht

Ik had er laatst ook zo eentje: moest om half 8 beginnen en meldt zich om kwart voor 7 ziek... Dikke lul met die lui hè! Gewoon komen of je hoeft helemaal niet meer te komen!
Ik ben het eigenlijk niet met je eens. Soms wordt je gewoon dik kut wakker, shit happens?
  maandag 2 januari 2012 @ 22:05:15 #248
251095 Purdey
Better off alone..
pi_106331472
Maar werd je nu om 17:00 wakker of 05:00 vanochtend? En moest je vanavond om 20:00 werken, of om 08:00 vanochtend?

Als je 's avonds moest werken had je eerder kunnen bellen, maar het kan 's morgens gebeuren dat je ziek wakker wordt ja. Vervelend, maar niet onoverkomelijk :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_106332551
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik ben het eigenlijk niet met je eens. Soms wordt je gewoon dik kut wakker, shit happens?
Als het s'ochtends gebeurd. oké. Maar toch niet aan het einde van de middag! Kom op! }:|
pi_106333534
Alles was in de avond.. Ik werd gewoon 5u wakker en was opeens echt brak.. Contstant braken etc.. Ik kon gewoon echt niet komen. Anders had ik gewoon buiten wat gekotst en aangekomen bij AH ook nog paar keer. Daarbij zou ik dus echt niet goed kunnen functioneren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')