Op de initiële actie die zaterdagavond binnenkomt heb je geen invloed. Die kun je dus ook niet uitsluiten oid.quote:Op zondag 1 januari 2012 15:19 schreef The_Hives het volgende:
[..]
hebben jullie zelf geen invloed op de actie inlading?
dat is ook niet ideaal. Je bent van zoveel meer factoren afhankelijk behalve de reguliere verkopen en de verkopen van de vorige actie. Of herstelt het systeem zich in de loop van de week dan voldoende (zowel omhoog als omlaag)?quote:Op zondag 1 januari 2012 15:27 schreef UncleSam het volgende:
Niet echt. Actie wordt ingestuwd op basis van reguliere verkopen + verkopen van vorige actie. Wat je aan het einde van de week wel kunt doen is producten uitsluiten, maar eigenlijk is het niet de bedoeling dat je je er mee gaat bemoeien, RE moet zichzelf reguleren.
Ik bemoei me als ASM samen met me Full-time teamleider er ook wekelijks mee, het zou niet nodige moeten zijn maar helaas de prakijk is anders....quote:Op zondag 1 januari 2012 17:19 schreef einschtein het volgende:
De SM houdt zich daar eigenlijk constant mee bezig. Veel wordt al zo snel mogelijk uitgesloten of wordt extra van besteld.
En die Heineken fusten van aflopen week.In actie, we krijgen er 15 van binnen. Maar op een van de 7 koppen stond niets. Toch knullig als je dan voor de rest van de week je niet met RE gaat bemoeien. Wij hebben hem maar op een kop neer gezet.
Zo ook met Lindeman wijnen van vorige week. Kregen we zo ontzettend veel van binnen. Tjonge-jonge-jonge.
Dat bedoel ik. En dan nog, als ik een winkelwagen vol had, dan kon ik er nog een beetje begrip voor opbrengen. Maar dit, 4 producten. Dat is gewoon expres moeilijk doen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:11 schreef Purdey het volgende:
Klinkt inderdaad behoorlijk kinderachtig. Wat je zegt, een beetje vertrouwen kan geen kwaad. Wist trouwens niet dat je geen familie mag helpen aan de kassa. Ik help ook weleens bekenden, en ik zou nooit de fout maken om dingen 'per ongeluk' over te slaan.
Zijn dat niet gewoon de senior medewerkers verkoop? Zoals de caissières B bij de kassa's teamleiden?quote:Op maandag 2 januari 2012 19:00 schreef Etsu het volgende:
Klopt het dat we binnenkort ook teamleiders krijgen bij verkoop?
Hoorde er iets vaags over dat we binnenkort er een krijgen... Wist niet dat het kon/bestond.
Dat is inderdaad heel kinderachtig, ik heb vrij vaak familie aan de kassa en daar doen ze bij mij echt niet moeilijk over. Beetje vertrouwen in de medewerkers zou fijn zijnquote:Op maandag 2 januari 2012 14:14 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En dan nog, als ik een winkelwagen vol had, dan kon ik er nog een beetje begrip voor opbrengen. Maar dit, 4 producten. Dat is gewoon expres moeilijk doen.
Het ging idd snel. Hier ook niks gewonnen met drie kaarten.quote:Op maandag 2 januari 2012 19:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb gister even meegespeeld. Kon het niet bijhouden, wat ging dat snel.
Bij de kassa's hebben ze wel teamleiders?quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef bigbass het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon de senior medewerkers verkoop? Zoals de caissières B bij de kassa's teamleiden?
Cassiere B's? Bij ons zij het toch echte teamleiders hoor.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:24 schreef bigbass het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon de senior medewerkers verkoop? Zoals de caissières B bij de kassa's teamleiden?
Ik vond het ook kinderachtig en ronduit a-sociaal om dat even te roepen. Terwijl er genoeg klanten bij stonden. Hoort niet.quote:Op maandag 2 januari 2012 20:33 schreef Sooph het volgende:
[..]
Dat is inderdaad heel kinderachtig, ik heb vrij vaak familie aan de kassa en daar doen ze bij mij echt niet moeilijk over. Beetje vertrouwen in de medewerkers zou fijn zijn
Niet. Wanneer je in het filiaal bent ingelogd op Plaza, moet je die afbeelding aanklikken. Dan kom je dus bij de pagina uit met die scanner.quote:Op maandag 2 januari 2012 21:20 schreef coastguard_1557 het volgende:
[..]
Het ging idd snel. Hier ook niks gewonnen met drie kaarten.
Op plaza staat nu een nieuwsbericht:
''Hamsterbingo banner controle code bingokaarten''
Maar ik kan die app nergens vinden? Iemand?
Je wist dus al heel de dag dat je ziek was en belt pas vlak voor je dienst... zuchtquote:Op maandag 2 januari 2012 21:05 schreef Microfoon het volgende:
Ik zou vandaag moeten werken maar kon niet omdat ik ziek uit bed kwam zo rond 5u
ik belde om 6u dat ik dus niet kon komen (moest 8u beginnen).. het zou fucking druk zijn hij zou geen vervanger kunnen regelen, tot vanavond!..
Nu gaat dat natuurlijk niet door als ik elk kwartier moet braken, ik kan dna dus ook echt niet komen.. En ben niet gegaan. Lag de hele dag in bed ook. Als ik al zou gaan zou ik ongelooflijk langzaam vullen waarschijnlijk en elk kwartier naar de wc moeten rennen.
ik ben (nog) niet gebeld, kan er iets gebeuren?
Ik ben het eigenlijk niet met je eens. Soms wordt je gewoon dik kut wakker, shit happens?quote:Op maandag 2 januari 2012 21:50 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
Je wist dus al heel de dag dat je ziek was en belt pas vlak voor je dienst... zucht
Ik had er laatst ook zo eentje: moest om half 8 beginnen en meldt zich om kwart voor 7 ziek... Dikke lul met die lui hè! Gewoon komen of je hoeft helemaal niet meer te komen!
Als het s'ochtends gebeurd. oké. Maar toch niet aan het einde van de middag! Kom op!quote:Op maandag 2 januari 2012 22:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ben het eigenlijk niet met je eens. Soms wordt je gewoon dik kut wakker, shit happens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |