Gele Rakker ...quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zwarte Riek, Rooie Sien, Blue Ivy, Yellow Submarine ...
Poison Ivy zou ook nog een leuke naam zijn.
Afro in Paris, Baby in Amanda gate?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:14 schreef Ole het volgende:
Gaat weer lekker hier
Is er al een naam voor deze gate?
Ik voorzie nog wel een aantal delen.
Wajong!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:30 schreef mootie het volgende:
Waar leeft Amanda nu van? Zit ze in de bijstand oid?
Afrojack betaalt haar appartement toch?quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:30 schreef mootie het volgende:
Waar leeft Amanda nu van? Zit ze in de bijstand oid?
Nou, volgens Amanda kan zij de huur alleen maar betalen omdat haar familie bijspringt.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:51 schreef Ole het volgende:
[..]
Afrojack betaalt haar appartement toch?
Het zou me niks verbazen als het management van Afrojack het geld overmaakt naar een verstandig (zou die er zijn?) familielid die ervoor zorgt dat het daadwerkelijk naartoe gaat waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, volgens Amanda kan zij de huur alleen maar betalen omdat haar familie bijspringt.
quote:djafrojack Nick van de Wall
Liars suck.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:29 schreef Copycat het volgende:
Bij Afrogate denkt men natuurlijk aan Mauro. Heb je voordat je het weet Hofstadgruppe weer in je reeks.
Waar-is-me-geld-gate?
Nouja hallo, ze is geen 13 meer hè? En dat wij haar allemaal een tokkie vinden zegt natuurlijk niets over haar spendeergedrag.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 16:57 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als het management van Afrojack het geld overmaakt naar een verstandig (zou die er zijn?) familielid die ervoor zorgt dat het daadwerkelijk naartoe gaat waar het voor bedoeld is.
Dan zal hij ook wel niet bij de bevalling zijnquote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp uit zijn tweets dat hij de komende twee maanden iig in LA zit.
quote:'Advocaten Afrojack en Amanda om tafel'
van onze redactie
AMSTERDAM - De advocaten van Nick van der Wall (24), beter bekend als dj Afrojack, en Amanda Balk (23) gaan om de tafel zitten om de toekomst van de baby van het voormalige stel te bespreken.
Dit meldt het AD. Het is onduidelijk of er ook gesproken wordt over een financiële regeling.
Dinsdag liet de hoogzwangere ex-Gouden Kooi-deelneemster, die in februari is uitgerekend, weten dat ze in geldnood zit. Volgens haar weigert de dj ook maar iets te betalen. Afrojack, die nu een relatie zou hebben met socialite Paris Hilton, plaatste op zijn twitterpagina de veelzeggende tekst: 'Liars suck'.
In september 2011 gingen Nick en Amanda na een relatie van twee jaar uit elkaar. De brunette zegt dat haar ouders haar voorlopig financieel steunen. "Anders zou ik niet weten hoe ik de huur moet betalen."
Bron: Telegraaf
Ik ken 13 jarigen die een stuk verstandiger zijn.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 17:25 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja hallo, ze is geen 13 meer hè?
Klopt. Maar ik heb zo mijn vermoedens.quote:En dat wij haar allemaal een tokkie vinden zegt natuurlijk niets over haar spendeergedrag.
Blijkbaar moet Amanda nog een paar dingetjes leren over geld verdienen.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ze heeft geen van de roddelbladen zover gekregen de babykamer te betalen in ruil voor een fotoreportage met de baby?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |