Wat ik me afvraag he, ik heb wel eens een droom gehad dat ik een kuil viel.quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, en de bevalling is er altijd bij.
Stel je jezelf hier voor?quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef El_Matador het volgende:
Er zijn mannen die 100 kroegen en geen enkele vrouw van binnen hebben gezien, dus erg veel zegt het ook niet.
Ja vertel mij wat. Nachtenlang heb ik nagedacht en allerlei dingen uitgeprobeerd in die tijd.quote:Op zondag 4 december 2011 18:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar had ik het van de week nog over met een maat van me.
Dat wij toen we jonger waren dagen bezig waren om een probleem op te lossen en daar zelf over na moesten denken. Nu google je het gewoon ff.
Hetzelfde met games, wij hadden nog geen walktroughs en dergelijke.
Pfff, wat heb ik veel tijd besteed om problemen op te lossen in het Dos en Windows 95 tijdperk
Ik was alweer te laat.quote:Op zondag 4 december 2011 18:19 schreef El_Matador het volgende:
Er zat een betere TT in. Heathcliff faalt.
Precies, niks wachten gewoon doen.quote:
Ik hoop niet dat ze ook zo schreeuwt als veel vrouwen doen bij de bevallingquote:Op zondag 4 december 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, ik heb wel eens een droom gehad dat ik een kuil viel.
Wat er dan gebeurde is dat ik ook daadwerkelijk reageerde alsof in een kuil viel.
Dus wat ik probeer te zeggen eigenlijk ga je ook met je benen wijd liggen tijdens die droom?
Haha, goede vraag! Dat weet ik niet.quote:Op zondag 4 december 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag he, ik heb wel eens een droom gehad dat ik een kuil viel.
Wat er dan gebeurde is dat ik ook daadwerkelijk reageerde alsof in een kuil viel.
Dus wat ik probeer te zeggen eigenlijk ga je ook met je benen wijd liggen tijdens die droom?
Tippen aan de tranentrekkende verhalen van benzin is simpelweg niet mogelijk.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Stel je jezelf hier voor?Welkom in dit topic dan
Mooie openingszin dan als je nieuw bent.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Stel je jezelf hier voor?Welkom in dit topic dan
Net als met die glimlach.quote:
Ik in ieder geval zeker niet.quote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Soit het volgende:
Bevallingen. Ik weet niet of ik dat wel zou willen zien als ik ooit een kind ga krijgen.
Verkapte - ik zit ergens in een warm land - postquote:Op zondag 4 december 2011 18:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net als met die glimlach.
Actie ondernemen meiske.
Practice what you preach; ik ga maar es ontbijten en wat chicks hosselen.
Smart guys don't finish last.quote:Op zondag 4 december 2011 18:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verkapte ik zit ergens in een warm land post
Ja inderdaad.quote:Op zondag 4 december 2011 18:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ja vertel mij wat. Nachtenlang heb ik nagedacht en allerlei dingen uitgeprobeerd in die tijd.
Dan werd je om 4 uur 's nachts wakker, had je ineens een idee en dan ging die computer weer aan. Toch even kijken of je het probleem eindelijk had opgelost
Tegenwoordig is er eigenlijk geen hol meer aan.
Jaloers dat je geen FB meer hebt?quote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Soit het volgende:
Ik zit een Facebook account te bekijken van iemand uit dit topic. Leuk.![]()
Dat is wel een beetje herkenbaar, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook bij spellen had ik dat, midden in de nacht Zelda opstarten omdat ik dacht te weten wat ik verkeerd deed.
Nee.quote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wil er niet bij zijn als je gaat bevallen?
Ja en nu is dat niet meer.quote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje herkenbaar, ja.
Ook al herkenbaarquote:Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja en nu is dat niet meer.
Als ik nu ergens 10 minuten vastzit dan kijk ik op Gamefaqs.com
Gewoon doen alsof je flauwvalt.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk dat ik daar bij de meeste vrouwen niet bij wegkom
Inderdaad.quote:
Denk 't ook.quote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar denk dat ik daar bij de meeste vrouwen niet bij wegkom
Definieer dat.quote:Op zondag 4 december 2011 18:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Zullen we dat in 2012 maar eens doen?
Zekerquote:Op zondag 4 december 2011 18:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
Ook bij spellen had ik dat, midden in de nacht Zelda opstarten omdat ik dacht te weten wat ik verkeerd deed.
Ik had het geluk dat ik in mijn familie wel wat mensen had die al werkzaam waren in de IT die ik kon bellen als ik ergens echt niet uitkwam, maar dat deed ik zelden. Altijd zelf proberen uit te vogelen wat er verkeerd was.
Toch waren dat wel mooie tijden.
Minder fappen, meer neuken.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef stefanhaan het volgende:
wat gaan we in 2012 doen? Circlefap/fup?
Jawel, Facebook kom ik gewoon niet onderuit. Op die manier communiceer ik met familieleden uit het buitenland en verder ook wel met vrienden en ga zo maar door. Het is eigenlijk best belangrijk.quote:
Ik ben 1 keer flink pissig geweest op mijn moeder.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zeker
Of kwaad worden omdat je eindelijk hoger scoorde dan je pa in PacMan en dat dan precies op dat moment het spel crashte![]()
Dat heeft mij ook dagen van mijn leven gekost
Ach ja. Ik ga maar eens wat eten
Ja, dan moest en zou het lukken om een bepaald level of puntenaantal te halen.quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zeker
Of kwaad worden omdat je eindelijk hoger scoorde dan je pa in PacMan en dat dan precies op dat moment het spel crashte![]()
Dat heeft mij ook dagen van mijn leven gekost
Ach ja. Ik ga maar eens wat eten
ik ook niet.quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar wacht ik niet mee tot 2012 hoor.
Ja inderdaad echt dagen met 1 stukje bezig zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ja, dan moest en zou het lukken om een bepaald level of puntenaantal te halen.
Heb je het toen helemaal opnieuw gespeeld of laten zitten?quote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer flink pissig geweest op mijn moeder.
Een vriendin van haar was op visite met haar zoontje en die had ze op mijn snes laten spelen.
Had ie per ongeluk bij mario world mijn savegames verwijderd en ik zat verdomme bijna op 100%
Helemaal opnieuw gespeeld, ik moest en zou die 100% halenquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Heb je het toen helemaal opnieuw gespeeld of laten zitten?
Dat had ik eerst ook nog, maar het went welquote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat gewoon slecht van mezelf.
Dat, meer neuken (minder kan nietquote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef stefanhaan het volgende:
wat gaan we in 2012 doen? Circlefap/fup?
Yep bro, je kan met mij over vrouwen en games praten en heb toch die typisch vrouwelijke glimlach, wat wil je nog meer?quote:Op zondag 4 december 2011 18:27 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zo! Een vrouw die het herkent. Dat ik dat nog mag meemaken
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Helemaal opnieuw gespeeld, ik moest en zou die 100% halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |