Knvb zal het alleen aan utrecht geven , die van Twente worden toch beschermdquote:Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Beide teams 20 strafpunten. Begin maar eens met de clubs te pakken, die laten dit soort debielen toe in de stadions.
sodemieter toch op manquote:Op zondag 4 december 2011 20:21 schreef MakkieR het volgende:
Waarom verbied de thuisploeg gewoon niet de supporters van de uitploeg als men provoceert.
Gewoon de uitvak volgend seizoen geven aan de thuissupporters en de deuren sluiten voor FC Twente supporters.
Dat lijkt mij de meest logische oplossing. Het voetbal middagje blijft gezellig, dure politie beveiliging is niet nodig en clubs kunnen zich gewoon weer bezighouden met voetbal in plaats van dit onnozele aandachttrekkerij.
Als je iemand uitnodigd voor je verjaardagsfeestje en hij slaat dronken je huis helemaal tot gort dan donder je hem toch ook het huis uit? probleem opgelost.quote:Op zondag 4 december 2011 20:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
sodemieter toch op man
Uitsupporters horen gewoon welkom te zijn.
Dus ik mag mijn club niet gaan aanmoedigen omdat er debielen zijn?quote:Op zondag 4 december 2011 20:30 schreef MakkieR het volgende:
Sorry hoor maar dit kun je toch geen uit supporters noemen. De stad trekt alleen maar ellende aan. Onze treinen betaald met belasting geld worden compleet stuk geslagen en het kost klauwen vol met geld. Van mij mag je de uitsupporter in zijn geheel in een stad verbieden.
Ga je feestje maar lekker in je eigen stad vieren, in je eigen kroegje of lekker thuis. Uitsupporters hebben niets te zoeken in een andere stad. Men komt daar toch om alleen maar te provoceren.
Oh en ps. ik ben Heerenveen Supporter en heb dus niks met FC Utrecht.
Dus als jij een keer een gast uitnodigt die je huis kapot slaat, nodig jij nooit meer mensen uit in je huis?quote:Op zondag 4 december 2011 20:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Als je iemand uitnodigd voor je verjaardagsfeestje en hij slaat dronken je huis helemaal tot gort dan donder je hem toch ook het huis uit? probleem opgelost.
Dit dusquote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus als jij een keer een gast uitnodigt die je huis kapot slaat, nodig jij nooit meer mensen uit in je huis?
Je vind jezelf blijkbaar heel wat als je denk dat de club uberhaupt iets aan je heeft. je kunt je club ook thuis in je eigen kroegje aanmoedigen, vergeet niet dat dit ook andersom geldt bij alle andere clubs.quote:Op zondag 4 december 2011 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus ik mag mijn club niet gaan aanmoedigen omdat er debielen zijn?
En verder komen uitsupporters bijna nooit in de stad van de clubs vanwege de verplichte combies man
Ik kan niet zo hard schreeuwen dat ze me in het stadion vanuit de kroeg kunnen horen hoorquote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je vind jezelf blijkbaar heel wat als je denk dat de club uberhaupt iets aan je heeft. je kunt je club ook thuis in je eigen kroegje aanmoedigen, vergeet niet dat dit ook andersom geldt bij alle andere clubs.
Hij en zijn vrienden ja inderdaad, mijn vrienden zijn gewoon welkom, tenzij die ook misgedragen als ze dronken zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 20:34 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Dus als jij een keer een gast uitnodigt die je huis kapot slaat, nodig jij nooit meer mensen uit in je huis?
Precies, de uitsupporters die zich niet kunnen gedragen eruit schoppen, de uitsupporters die zich goed kunnen gedragen gewoon toelaten.quote:Op zondag 4 december 2011 20:38 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Hij en zijn vrienden ja inderdaad, mijn vrienden zijn gewoon welkom, tenzij die ook misgedragen als ze dronken zijn.
vraag me trouwens af als supporters uit Rotterdam de binnenstad van Amsterdam binnen stormt en alles kort en klein slaat. Denk dat je mening dan enigzins veranderd;)quote:
Wanneer is er voor het laatst een stad kort en klein geslagen eigenlijk?quote:Op zondag 4 december 2011 20:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
vraag me trouwens af als supporters uit Rotterdam de binnenstad van Amsterdam binnen stormt en alles kort en klein slaat. Denk dat je mening dan enigzins veranderd;)
moet ik nou serieus antwoord geven op je onnozele vraag? je kent toch de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam supporters?quote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst een stad kort en klein geslagen eigenlijk?
Je doet net of het elke week gebeurt. Dus ja, geef eens antwoord op die vraag.quote:Op zondag 4 december 2011 20:44 schreef MakkieR het volgende:
[..]
moet ik nou serieus antwoord geven op je onnozele vraag? je kent toch de rivaliteit tussen Rotterdam en Amsterdam supporters?
Geen idee eigenlijk, jaren '90/'80quote:Op zondag 4 december 2011 20:42 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst een stad kort en klein geslagen eigenlijk?
Ik kijk liever in een stadion, vind ik leukerquote:Op zondag 4 december 2011 20:37 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Je vind jezelf blijkbaar heel wat als je denk dat de club uberhaupt iets aan je heeft. je kunt je club ook thuis in je eigen kroegje aanmoedigen, vergeet niet dat dit ook andersom geldt bij alle andere clubs.
Mensen die aan Twitter doen zijn sowieso geestesziek.quote:Op zondag 4 december 2011 19:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn meerdere mensen die het tweeten.. best wel ziek als je zo iets verzint.
Dat zou laf zijn.quote:Op zondag 4 december 2011 20:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Beide clubs direct uit de competitie zetten
Klaar
Ja maar mensen die posten op fok zijn dat ookquote:Op zondag 4 december 2011 20:55 schreef speknek het volgende:
[..]
Mensen die aan Twitter doen zijn sowieso geestesziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |