Zodra jij weer een domme post maakt:quote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef Kikkeren het volgende:
Zodra 2 groepen supporters vijandige teksten tegen elkaar schreeuwen in het stadion:
Alle voetballers + werknemers evacueren en de uitgangen op slot doen.
Dan zien ze maar hoe ze het oplossen!
jij moet een wijf zijnquote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef Kikkeren het volgende:
Zodra 2 groepen supporters vijandige teksten tegen elkaar schreeuwen in het stadion:
quote:Op zondag 4 december 2011 19:13 schreef Kikkeren het volgende:
PVV'ers zijn populisten.quote:Op zondag 4 december 2011 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Ik PM je het emailadres van Wilders ff door. Ik weet zeker dat er een PVV'er is die deze geweldige ideeen maar wat graag van je overneemt.
Ik denk dat jij sowieso niet veel vrienden maakt.quote:Op zondag 4 december 2011 19:16 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
PVV'ers zijn populisten.
Ik denk niet dat je veel vrienden maakt als je voetbal wilt verbieden, of wel dan?
Omdat ik mijn mening verwoord?quote:Op zondag 4 december 2011 19:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij sowieso niet veel vrienden maakt.
Dat is jouw persoonlijke mening die ik volkomen respecteer.quote:Op zondag 4 december 2011 19:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Omdat je overkomt als een zeikwijf.
Nu doe je het weer.quote:Op zondag 4 december 2011 19:20 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Dat is jouw persoonlijke mening die ik volkomen respecteer.
Mensen die denken dat jij überhaupt een vriendengroep hebtquote:Op zondag 4 december 2011 19:22 schreef Kikkeren het volgende:
Mensen die denken dat ik mensen die van voetbal houden in mijn vriendengroep heb zitten
Hoezo zou ik geen vriendengroep hebben dan?quote:Op zondag 4 december 2011 19:23 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nu doe je het weer.
[..]
Mensen die denken dat jij überhaupt een vriendengroep hebt
twitter:Jensees twitterde op zondag 04-12-2011 om 19:14:49Utrecht supporter dood bij rellen, stelletje mongolen!! reageer retweet
Misschien is zijn opa wel overleden tijdens het kijken van studiosportquote:Op zondag 4 december 2011 19:26 schreef TwenteFC het volgende:
Mensen die dingen gaan verzinnen. (hoop ik)
twitter:Jensees twitterde op zondag 04-12-2011 om 19:14:49Utrecht supporter dood bij rellen, stelletje mongolen!! reageer retweet
quote:Op zondag 4 december 2011 19:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is zijn opa wel overleden tijdens het kijken van studiosport
1tje hoeft er maar mee te komen de rest volgtquote:Op zondag 4 december 2011 19:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn meerdere mensen die het tweeten.. best wel ziek als je zo iets verzint.
Stel je eens voor dat het waar is ,dan zeg je zeker dat hij erom vroegquote:Op zondag 4 december 2011 19:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Zijn meerdere mensen die het tweeten.. best wel ziek als je zo iets verzint.
Knvb zal het alleen aan utrecht geven , die van Twente worden toch beschermdquote:Op zondag 4 december 2011 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Beide teams 20 strafpunten. Begin maar eens met de clubs te pakken, die laten dit soort debielen toe in de stadions.
sodemieter toch op manquote:Op zondag 4 december 2011 20:21 schreef MakkieR het volgende:
Waarom verbied de thuisploeg gewoon niet de supporters van de uitploeg als men provoceert.
Gewoon de uitvak volgend seizoen geven aan de thuissupporters en de deuren sluiten voor FC Twente supporters.
Dat lijkt mij de meest logische oplossing. Het voetbal middagje blijft gezellig, dure politie beveiliging is niet nodig en clubs kunnen zich gewoon weer bezighouden met voetbal in plaats van dit onnozele aandachttrekkerij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |