AJAX IS ALTIJD EEN WINNAAR LUL! OOK AL VERLIEZEN ZE, DE BESTE CLUB VAN DE WERELDquote:Op zondag 4 december 2011 18:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Ajax is niet echt een winnaar, als je niet van excelsior wint in je eigen stadion
Doe op ze minst je best, ooit vond ik je nog een toffe user, maar ik denk dat je je piek hebt gehad en nu berg af gaat.quote:Op zondag 4 december 2011 18:22 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
AJAX IS ALTIJD EEN WINNAAR LUL! OOK AL VERLIEZEN ZE, DE BESTE CLUB VAN DE WERELD
quote:Op zondag 4 december 2011 18:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doe op ze minst je best, ooit vond ik je nog een toffe user, maar ik denk dat je je piek hebt gehad en nu berg af gaat.
Zo mooi die club die 2de staatquote:Op zondag 4 december 2011 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is dan het resultaat van de chaos.
Uh AZ moet nog he.quote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ajax terug op 4 punten van PSV en 7 op AZ.
Nog altijd titel kandidaat.
Hahaquote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef Eenskijken het volgende:
WTF IS DEZE SHIT...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AZ
Ajaxquote:Op zondag 4 december 2011 18:24 schreef Eenskijken het volgende:
WTF IS DEZE SHIT...NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE AZ
quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 18:23 schreef Smoofie het volgende:
7 punten achterstand op AZ, tegen Excelsior zullen ze ook niet winnen
Leukste competitie van Europaquote:Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef Breekfast het volgende:
De Eredivisie![]()
Kan echt alle kanten nog op wat betreft het kampioenschap
Excelsior denk ik.quote:Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef Breekfast het volgende:
De Eredivisie![]()
Da's het karakter v/d eredivisiequote:Op zondag 4 december 2011 18:25 schreef Breekfast het volgende:
De Eredivisie![]()
Komt in de buurt vanquote:Op zondag 4 december 2011 18:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kop van Elm, Lijkt net of hij 3e graads brandwonden heeft.
Broek omlaag hequote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef Smoofie het volgende:
Straks sjek over ...ik denk Ajax en........kutrecht
Ik denk dat hij er schande over spreekt, blablablaquote:Op zondag 4 december 2011 18:29 schreef Smoofie het volgende:
Straks sjek over ...ik denk Ajax en........kutrecht
Ik hoop dat Waterkneus er niet bij zit hoor, kan dat gejank niet aanhorenquote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er schande over spreekt, blablabla
quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Caland het volgende:
Straks over Wijnaldum, die huilend door de nooduitgang in de bus stapte vandaag
Seri?quote:Op zondag 4 december 2011 18:30 schreef Caland het volgende:
Straks over Wijnaldum, die huilend door de nooduitgang in de bus stapte vandaag
Kuipangstquote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum die weer eens geen bal raakte vandaag.
'Zeg het maar jongens'
Dat huilend niet.quote:
Jammer dat hij werd uitgefloten.quote:Op zondag 4 december 2011 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat huilend niet.
Maar wel als enige speler koos hij ervoor om de nooduitgang te pakken.
quote:Op zondag 4 december 2011 18:32 schreef Caland het volgende:
Wijnaldum die weer eens geen bal raakte vandaag.
'Zeg het maar jongens'
Ja inderdaad. Blijkbaar hadden maar weinig mensen hun aansteker bij zich.quote:
Het viel allemaal best mee. Uitfluiten is niet zo erg.quote:
Hoax. Jij doet dat helemaal niet.quote:Op zondag 4 december 2011 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Blijkbaar hadden maar weinig mensen hun aansteker bij zich.
Ik mikte op Strootman in de eerste helft, maar raakte een supporter een rij voor me
Nee, maar wel jammer, gunde hem het doelpunt tegen Feyenoord wel.quote:Op zondag 4 december 2011 18:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Het viel allemaal best mee. Uitfluiten is niet zo erg.
Ik ben tof toch Geo?quote:Op zondag 4 december 2011 18:23 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Doe op ze minst je best, ooit vond ik je nog een toffe user, maar ik denk dat je je piek hebt gehad en nu berg af gaat.
Ik zal Feyenoorders nooit begrijpen, net als het uitfluiten van Van Haaren omdat hij liever niet bijtekend om de bank warm te houden.quote:
En ik maar denken dat zijn neus niet te missen vielquote:Op zondag 4 december 2011 18:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Blijkbaar hadden maar weinig mensen hun aansteker bij zich.
Ik mikte op Strootman in de eerste helft, maar raakte een supporter een rij voor me
Denk niet dat Wijnaldum de bank warm zou houdenquote:Op zondag 4 december 2011 18:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal Feyenoorders nooit begrijpen, net als het uitfluiten van Van Haaren omdat hij liever niet bijtekend om de bank warm te houden.
Nee maar levert wel de hoofdprijs op, na een kut seizoen van jewelste.quote:Op zondag 4 december 2011 18:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Denk niet dat Wijnaldum de bank warm zou houden
quote:Op zondag 4 december 2011 18:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee maar levert wel de hoofdprijs op, na een kut seizoen van jewelste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |